שרשרת מגן דוד, המתנה המרגשת ביותר

שרשרת מגן דוד היא תכשיט ייחודי ובעל סמליות רבה הנובעת מהשורשים העמוקים של התרבות היהודית, וכמובן ההוויה הישראלית המודרנית. זהו תכשיט המבטא זהות והשתייכות, והוא אחת המתנות הפופולריות והמרגשות ביותר. זוהי מתנה על זמנית המתאימה לנשים ולגברים בכל הגילים. היא תמיד מביאה ריגוש ומשמעות עמוקה.  תארו לעצמכם תכשיט יפה המתאים לנשים ולגברים. תכשיט שיש בו סמליות שחוצה את גבולות הזמן והמקום, והוא על זמני במשמעות העמוקה ביותר של המילה. דמיינו תכשיט שמחבר בין אנשים, מחזק ומעניק השראה.  ננו תכשיטים מציגים שרשראות בעיצובי מגן דוד מודרניים ואטרקטיביים, לנשים ולגברים. אך לא רק העיצוב המיוחד הוא סוד הקסם – הייחוד האמתי נמצא בצ׳יפ קטן המשובץ אל תוך התכשיט, ובו התנ“ך כולו! הננו תנ“ך נמצא בחלק מהדגמים, אך קיימים גם דגמים בהם ישנם פסוקים ותפילות ומוטיבים אחרים במקום התנ“ך.

הייחודיות והמשמעות העמוקה הפכו את שרשראות מגן הדוד של ננו תכשיטים לאחת המתנות המבוקשות ביותר בישראל. זוהי יכולה להיות מתנה לפסח, או מתנה לכל מי שאנו אוהבים. ולא רק בישראל, זוהי גם מתנה מרגשת ובעלת משמעות לקרובי משפחה בחו“ל הרוצים להרגיש את הזהות היהודית.

תכשיט שמזכיר לנו מי אנחנו

לפעמים אנו שוכחים מי אנחנו ומאבדים את הדרך, וזהו בדיוק התכשיט שתמיד יזכיר לנו מי אנחנו. מגן דוד הוא סמל יהודי עתיק יומין, סמל המאחד את כולנו. סמל המאפשר לנו לזכור מהו מקור הכוח הפנימי השומר עלינו כעם, ומאפשר לנו לצלוח כל מכשול. ואין זה מפתיע כי שרשרת מגן דוד הפכה לאחד התכשיטים המבוקשים והפופולריים ביותר.  גם אלו שאינם נוהגים לענוד שרשראות ותכשיטים הרגישו את הצורך לענוד את שרשרת מגן הדוד. וכאשר השרשרת תלויה על הצוואר, התליון נמצא במרכז החזה – קרוב אל הלב. זוהי מתנה חזקה ומרגשת שתגרום לכל אחד ואחת להרגיש עד כמה הם מיוחדים, ואת הניצוץ האלוהי שבתוכנו. זוהי מתנה של הורים לילדיהם, מתנה לחיילים, ובני/בנות הזוג – מתנה למי שאוהבים. ענידת השרשרת מאפשרת לנו להתחבר אל המסורת העתיקה שלנו, המסורת המחברת בין חילונים לדתיים. והיא משתלבת עם זיכרונות, רגשות ואהבה. יש בשרשרת חיבור של הסיפור האישי, לצד הסיפור הלאומי.

קרדיט יח”צ

מגן דוד תלת מימד עם כל התנ”ך דגם אשר

מתנה למשפחה והחברים בחו“ל

שרשת מגן דוד היא מתנה מרגשת גם כאשר חושבים על קרובי המשפחה בחוץ לארץ. בין אם זו הדודה באמריקה, או האח בברלין, כולם רוצים לחוות את הקשר אל העם היהודי, אל השפה העברית העתיקה ואל מדינת ישראל. ואין דבר המסמל את אותו הקשר יותר מאשר עיצובי מגן הדוד המשודרגים בתנ“ך זעיר.

אם תרצו לרגש את קרובי המשפחה והחברים בחו“ל, זוהי פשוט המתנה המושלמת. מסוג הדברים שנוגעים ישר בלב.

ישנם עיצובים שונים של שרשרת מגן דוד לאישה ולגבר, וחלקם גם משודרגים בטקסטים בעלי משמעות המחזקים את החיבור למסורת. מהטבעת זהב של 72 שמות הקב“ה ועד תפילת אנא בכוח או הפסוק ואהבת לרעך כמוך. אז אם תצאו לבקר את המשפחה בחו“ל, או שהם מגיעים לביקור בחג, העניקו להם מתנה מרגשת שתמיד תזכיר להם שכאן זה הבית.

שרשרת מגן דוד לנשים ולגברים

כאשר זה מגיע לתכשיטים, לנשים ולגברים ישנם טעמים קצת שונים והעדפות עיצוביות שונות. וניתן למצוא סגנונות עיצוביים שונים, נשיים וגבריים, המבטאים את אותה סמליות עמוקה. שרשראות המגן דוד של ננו תכשיטים  מגיעים במבחר עיצובים המתאימים לנשים ולגברים. ישנם עיצובים בעלי קווי מתאר מודגשים וזוויות חדות ובולטות, אשר יחדיו מעניקים לתכשיט אופי גברי. עיצובים המתאימים לגברים בכל הגילים, וניתן לענוד אותם בגאווה. ומנגד, ישנם עיצובי שרשרת מגן דוד לאישה, בעלי אופי מעודן יותר. זוהי מתנה המתאימה לכל גיל, צעירות ומבוגרות. ואם חיפשתם מתנה לבת המצווה, מה יכול להתאים יותר מאשר הסמל המזכיר לנו מדוע חוגגים את בת המצווה. ניתן להזמין את השרשראות בעיצובי זהב, זהב לבן, ציפוי זהב או כסף. כאשר כל מתכת מעניקה צבע, ברק ואופי שונה לתכשיט. ישנם גם עיצובים הכוללים אבני אוניקס (שוהם), המוסיפים תחכום עיצובי לתכשיט. כך כל אחד ואחת יכולים למצוא את השרשרת המתאימה עבורם. וזו יכולה להיות מתנה מעולה לבני זוג המחפשים תכשיטים תואמים, המאפשרים לכל אחד לבטא את האינדיבידואל.

חיבור בין טכנולוגיה מתקדמת לבין מסורת עתיקה

אבל מספיק לדבר על עיצוב, בואו נדבר על הייחוד האמתי של שרשרת מגן דוד. בדגמי הננו תנ“ך מסתתרת טכנולוגיה ייחודית וחדשנית – ננו צ׳יפ זעיר בו מוטבע כל התנ“ך בשלמותו ! זה לא מובן מעליו כי כל 24 ספרי התנך מוטבעים על צ׳יפ זעיר. וזוהי טכנולוגיה ייחודית אשר פותחה בישראל, וגם כן מקור לגאווה. קריאת התנ“ך המוטבע על הצ׳יפ מתאפשרת אך ורק באמצעות מיקרוסקופ, אך המודעות לנוכחותו וקיומם של הטקסטים הקדושים היא מקור כוחו. על מנת להעניק חוזק ועמידות לתכשיט, הצ׳יפ משובץ אל תוך התכשיט ואינו מודבק. כך ניתן להבטיח כי לא ייפול.

נציין כי לתכשיט יש הכשר רבנים.

התנ“ך המוטבע בתכשיט מוסיף עוד עומק לעיצוב החיצוני, ומעניק לתכשיט משמעות יהודית ורוחנית. וכל זאת מבלי לפגוע בעיצוב החיצוני והעדינות של התכשיט.

לסיכום, תכשיט מגן דוד הוא המקום בו כל הכוחות נפגשים – העיצוב המעודן של התכשיט, הזהות היהודית, האהבה של המשפחה והחברים, והעולם הערכי והרוחני שמעניק לנו ספר הספרים. זהו באמת תכשיט שהוא על זמני.

זוהי מתנה נהדרת לכל מי שאוהבים, והיא מתאימה לנשים ולגברים ולכל הגילאים. הורים מעניקים לילדיהם, סבים מעניקים לנכדיהם ובני הזוג מעניקים זה לזו. זוהי הזדמנות לתת לכל אחד ואחת תכשיט מלא משמעות, תכשיט שיש בו חכמה, מסורת, אהבה ונצחיות.

קרדיט יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן