7 סיבות להקליט עם סים מקליט

קרה לכם שדיברתם עם ספק שירות בטלפון, סיכמתם דברים ברורים וקיבלתם שירות בסגנון “אין קשר בין המצולם לכתבה”? הקלטת שיחות מאפשר לכם לשלוף שיחה מוקלטת כקלף משפטי קביל ולקבל את מה שמגיע לכם ביושר בלי שאף אחד יוכל לכחש ולומר “לא היו דברים מעולם”, כי כן היו דברים מעולם ויש לזה אפילו תיעוד. 

זו רק סיבה טובה אחת למה חיוני שגם אתם ולא רק חברות תקשורת גדולות, תקליטו שיחות בנייד. כאן בכתבה: עוד 6 סיבות מצוינות למה להקליט בנייד עם סים מקליט. מתאים לכם או לא – תקליטו אתם.

1.  שמרו את החומר האפור במוח למטרות חשובות יותר

ביד אחת אתם מנסים לייצב ערמת קופסאות שימורים ובאוזן השניה נציג השירות סוף סוף עונה לכם אחרי שבמשך שעה התנגן ברקע שיר מרגיז. זהו הזמן הגרוע ביותר לקיים שיחה נורמלית אבל ‘זה מה יש’, אתם מנסים להתרכז בפרטים כשאיכשהו בסוף השיחה אתם מגלים ששכחתם את מספר הפניה להזנה במערכת. תסכול.

סים מקליט הוא שירות מעולה לפרטיים ולבעלי עסקים שמקליט את כל השיחות בנייד באופן אוטומטי ומאפשר לכם לחזור ולהאזין לשיחות חשובות כדי להיזכר בנאמר מבלי להשקיע ריכוז בזמן השיחה. אין מה לומר, זה נוח ואם אתם בעלי עסק שרוצים לשמר לקוחות, זה אפילו חיוני.

2.  כבר אי אפשר לסבן אתכם

הזמנתם ארון לחדר השינה ונציג שירות חברת הריהוט הבטיח בטלפון הובלה במחיר X, בא המוביל ודרש סכום Y. במקום להתווכח עד שייחר גרונכם אם היה או לא, אתם פשוט מאתרים את השיחה המוקלטת בטלפון ומשמיעים למוביל את דברי נציג השירות, לא מתאים לו? שינתק קשרים עם חברת הריהוט, אתכם זה כבר לא מעניין.

יותר מזה, בישראל שיחות מוקלטות נחשבות להוכחה משפטית קבילה. כך שאם גוף או אדם פרטי מסרב לעמוד בהסכם, תוכלו לגייס את החוק לטובתכם ולגרום לו לעמוד במילתו.

3.  אתם אוגרים נתונים ששווים לכם כסף

בעידן של היום, ארגונים וחברות יודעים עלינו יותר ממה שאנחנו יודעים על עצמנו באמצעות טכנולוגיות cookies (זיהוי מקוון) ואוטומציות לאיסוף DATA. בעלי עסק? באמצעות סים מקליט אתם מקליטים את כל השיחות של הלקוחות שלכם בזמן אמת ולאחר מכן יכולים ללמוד הרבה על הרגלי הרכישה שלהם לטייב שיחות שיווק ומכירה ולהגיע להמרות גבוהות בגזרת השיווק הטלפוני.

4.  “לו רק יכולתי לדבר אתו עוד פעם אחת”

אחרי ה-7 באוקטובר גבר הביקוש להקלטת שיחות בנייד. אנשים הבינו כי תיעוד שיחות הוא לעיתים מזכרת מאנשים שהלכו ולעולם לא ישובו. מאחלים לכם שלעולם לא תדעו כמה שיחת טלפון מאדם שאהבתם ואיננו – יכולה להיות נכס יקר, בכל אופן, לא כדאי לקחת צ’אנס… אם אתם רואים בשיחות עם היקרים לכם ערך סנטימנטלי, הקפידו להקליט אותן.

5.  מנתקים קשר עם זוללי זמן ואנרגיות

באמצעות סים מקליט תוכלו לבדוק בקלות את נתוני השיחות שהוקלטו לפי פרמטר החיפוש שהגדרתם. באפשרותכם לבחון את סטטיסטיקת השיחות עם הלקוחות שלכם ולבחון ביצועים כמו משך זמן שיחה וכמות שיחות. זה הזמן “לפטר” לקוחות ששואבים זמן ואנרגיה רבים מדי ולתעל את המשאבים שלכם לאפיקים רווחיים יותר. 

איך עושים את זה בפועל? מאתרים בפלטפורמת האחסון את המשתמש הרצוי לפי מספר טלפון ו/או טווח תאריכים ובודקים כמה זמן הקדשנו לו לשיחות טלפוניות והאם התשלום אותו דרשנו תאם את רמת השירות. במידה ולא, מומלץ לצמצם את זמן השיחות למינימום או פשוט לומר ללקוח “ביי ביי” ולחפש לקוחות אחרים, רווחיים יותר, נודניקים פחות.

6.  בעלי עסקים, אל תהיו פראיירים, תקליטו!

נהוראי כהן מחולון הוא טכנאי מכונות כביסה שהוזמן לרמת גן כדי לטפל במכונת כביסה ישנה שלקחה לעצמה פגרה. בשיחה המקדימה סוכם בין נהוראי ללקוח כי המחיר לשירות בסיסי אינו כולל שימוש במכשור מיוחד ובחומרים נוספים. הטכנאי הגיע לבית הלקוח ועבד מספר שעות כדי לתקן את המכונה תוך שהוא עושה כמיטב יכולתו ומשתמש בכל הכלים שברשותו כדי לא לדון את המכונה לגריטה, זאת לבקשת הלקוח. 

בסוף התהליך כשהוא מזיע ועייף פנה נהוראי לבקש את התשלום המגיע לו, אולם הלקוח לא הסכים לשמוע על תוספת במחיר, הוא התעקש שלא נאמר לו דבר על תוספת תשלום ולאחר משא ומתן התרצה לשלם אך ורק את הסכום הבסיסי. 

למזלו של הטכנאי הוא החזיק בתוכנית סלולרי הכוללת סים מקליט וחיש קל איתר את השיחה בינו לבין הלקוח. הוא שלח את השיחה ללקוח ואיים שאם לא ישולם לו הסכום כולו הוא יפנה לבית המשפט. 

הלקוח שלא ההין להוציא מכיסו את הכסף אכן זומן לדיון ובית המשפט הכריע לפי הראיה המוקלטת כי עליו לשלם לטכנאי את הסכום כולו בתוספת הוצאות משפטיות ופיצוי על עגמת נפש.

7.  סים מקליט – תהיו בטוחים שזה מקליט

אנשים שואלים אותנו למה סים מקליט ולמה לא אפליקציה. חשוב שתדעו: באייפון לא ניתן להוריד בכלל אפליקציה של הקלטת שיחות כך שצריך לחזור אחורה בזמן ולהקליט עם מכשיר הקלטה או השתמש בקומבינות אחרות, גם במקרה ויש לכם מכשיר אנדרואיד עם אופציה להורדת אפליקציית מקליט קול, בהרבה מהמקרים אתם עלולים לסיים שיחה חשובה ולגלות שאופס, לא הקלטתם ולכו תשחזרו מה בדיוק נאמר שם… סים מקליט הוא פוליסת הביטוח שלכם להקלטת שיחות בטוחה ששמורה לכם בענן בממשק אחסון ייעודי, נוח ונגיש.

לסיכום

מתברר ששירות סים מקליט הוא לא עוד פונקציה חביבה בנייד אלא מהווה טכנולוגיה חיונית לבעלי עסקים שמעוניינים לשמור ראיות קבילות משפטית ולטייב את שירות הלקוחות לצד פרטיים שרוצים לשמור שיחות חשובות של היקרים להם או סתם כך לעשות שימוש מגניב בשיחות המוקלטות שלהם (לשלוח לחברים הקלטות ישנות שלהם, להיות בני אדם ולהפיץ הקלטה של נותני שירות מעולים ועוד) וזה עוד לא הכל. 

בשורה התחתונה, סים מקליט הוא שירות בסיסי למי שלא רוצה לאבד מידע חשוב סתם כי התעצל לרכוש חבילת סלולר רחבה יותר. לא תקנו?!

לחצו לחבילות הסלולר המקליטות (סים מקליט) של אקסטרה מובייל

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן