5 הצגות ילדים פסח 2024 שלא תרצו לפספס בחול המועד

הצגות ילדים פסח 2024 כוללות הופעות גדולות בהשתתפות כוכבי ילדים אהובים ומחזות זמר מרגשים. קבלו מדריך הופעות לחמש הצגות פסח לילדים המובילות של השנה, כל אחת מהן תציע חוויה ייחודית שתדגיש את רוח החג במהלך חול המועד.

יציאת מצרים עם יובל המבולבל

כחלק מתוך 5 הצגות ילדים פסח 2024, אנחנו חייבים לדבר על “יציאת מצרים – סיפרו של העם היהודי” שהיא הצגה מוזיקלית בהובלת יובל המבולבל, שמציגה את סיפור בני ישראל מנקודת מבטו של ילד תמים. ההפקה עשירה שחקנים, רקדנים ומוזיקאים שיצרו יחד מופע חי של מסע בני ישראל. מה שמייחד את ההצגה הזו הוא החיבור של הומור בתוך הסיפור, שהופך אותה לקלילה ומתאימה לילדים ולמשפחות.

יציאת מצרים צפויה להתקיים בערים: רמת גן, רמת השרון, מודיעין, בת ים, יבנה, אשקלון, עפולה, נס ציונה, קיבוץ גבעת ברנר, אשדוד, אור עקיבא, באר שבע, נתניה, חולון, הרצליה, אילת, ירושלים, פתח תקווה, קרית מוצקין, ראשון לציון.

מחירים: 89-99 ש”ח לכרטיס.

נסיך מצרים עם רינת גבאי

המחזמר “נסיך מצרים” עם רינת גבאי הוא עיבוד חדש ומרתק למסעו של משה, החל מההצלה הלא שגרתית שלו בידי אחותו מרים ועד לעלייתו בסופו של דבר לנסיך מצרים. ההצגה מציגה את הקשר המורכב של משה עם פרעה הצעיר, אחיו בלב אך לא בדם.

באמצעות דרך מקורית ומוזיקה עוצמתית, נסיך מצרים הוא ללא ספק מופע בולט לפסח 2024, בהשתתפות: רינת גבאי, אביעד בנטוב, גיא פרידמן, שמחה גואטה, אורטל עמר ועוד.

נסיך מצרים צפוי להתקיים בערים: חיפה, אשקלון, טבריה, רמלה, קרית מוצקין, חולון, בית שמש, עפולה, באר שבע, נתניה, ראשון לציון, ירושלים, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה, בית שאן, יבנה, נס ציונה, רחובות, אשדוד, מעלה אדומים.

מחירים: 79-99 ש”ח לכרטיס.

סיפור יציאת מצרים עם חיפזון ובהירון

“סיפור יציאת מצרים” בהשתתפות חיפזון וזהירון היא הפקה מוזיקלית שמציגה את סיפור יציאת מצרים בדרך שונה. הפקת הפסח של 2024 זו נבדלת בזכות העיבוד הקצבי והצבעוני שלה ושילוב של הומור ורגש. מככבות בו הדמויות האהובות מסדרת טלוויזיה המצליחה, כך שזה מבטיח חוויה מוכרת וממכרת עבור הילדים. המופע מאזן במיומנות את הרצינות של סיפור יציאת מצרים עם אלמנטים מהנים, מה שהופך אותו לאפשרות מתאימה למשפחות המחפשות מופע מדבר עם מסר חינוכי.

סיפור יציאת מצרים צפוי להתקיים בערים: גבעתיים, ראש העין, כפר סבא, באר שבע, נתיבות, נתניה, אשדוד, חיפה, בית שמש, חולון, מודיעין, ירושלים, נס ציונה, פתח תקווה, יבנה, גני תקווה, קרית מוצקין, אשקלון, רמת גן, הרצליה, ראשון לציון, קדימה, נהריה.

מחירים: 89-109 ש”ח לכרטיס.

אלאדין ויסמין עם מיכל הקטנה וטל מוסרי

“אלאדין ויסמין” הופכת את האגדה הקסומה של “אלף לילה ולילה” למופע מרהיב. בבימויו של אודי גוטשלק, במופע מככבים מיכל הקטנה וטל מוסרי בתור הדמויות האהובות, אלאדין ויסמין. הרפתקאתם, מלאה בפלא וההתרגשות, מובאת בצורה יפהפייה על הבמה.

ההצגה אלאדין ויסמין צפויה להתקיים בערים: גני תקווה, חיפה, בית שמש, קיבוץ כינרת, ראשון לציון, יבנה, נהריה, קיבוץ גן שמואל, הרצליה, באר שבע, קרית מוצקין, תל אביב-יפו, רמת השרון, פתח תקווה, נתניה, חולון, רמת גן, מעלה אדומים, כרמיאל, עכו, נס ציונה, קרית גת, מודיעין, נתיבות, בית שאן, אשדוד, אשקלון, עפולה, איירפורט סיטי, רחובות, בת ים, ראש העין.

מחירים: 62-105 ש”ח לכרטיס.

מיקי ומני – ביחד ננצח, עושים שמח

“מיקי ומני – ביחד ננצח, עושים שמח” הוא מופע ייחודי ונוצץ שמאחד את מיקי-מנישמיקי ומני ממטרה, שני הכוכבים הגדולים, למופע מרהיב חד פעמי. המופע נועד להרים את מצב הרוח, להביא שמחה וצחוק לקהל הילדים באמצעות שירים, דמויות והפתעות נוספות. ללא ספק הכימיה של הצמד על הבמה תהיה מדבקת, ותבטיח חוויה מלאת כיף עם חיוכים, צחוק ואווירה קלילה לחג הפסח.

המופע מיקי ומני צפוי להתקיים בערים: מעלה אדומים, גבעת ברנר, אור עקיבא, איירפוט סיטי, נהריה, כפר סבא, סינמה סיטי גלילות, ראש העין, קרית גת, יבנה, נתיבות, רמת גן, נתניה, בת ים, אופקים, אשדוד, גני תקווה, מוצקין, ירושלים, באר שבע, ראשון לציון, חולון, פתח תקווה, כפר בלום, אשקלון.

מחירים: 109-115 ש”ח.

ייתכנו שינויים במיקומים, לכן יש לבדוק לפני את המיקום המדויק של כל מופע. אנחנו ממליצים לכם לבדוק ב-Ticketsi, אתר עבור הצגות פסח 2024 עם רשימה מתעדכנת לכל הארץ.

קרדיט ל Ann H

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן