איך לשדרג את חדר האמבטיה בקלות?

חדר האמבטיה הוא המקום הפרטי שלנו ולמרות שלרוב אנו לא משקיעים בו יותר מדי, הוא אחד המקומות בבית שיוצא לנו לבקר בו הכי הרבה במהלך היום.

שדרוג של חדר רחצה לא חייב להיעשות באמצעות שיפוץ גדול ומורכב, מספיק שתשנו ותוסיפו כמה דברים קטנים ותוכלו להפוך את חדר האמבטיה לספא הפרטי שלכם. 

אז איך ומה עושים? במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים – אז קדימה, מתחילים!

הכל מתחיל ומסתיים בניקיון

הרבה פעמים, ניקיון וצחצוח של חדר האמבטיה יעשו הבדל גדול מאוד. וודאי נתקלתם לא פעם בסימנים של עובש ורטיבות על הקירות, חלודה וכתמים עקשניים שנמצאים שם כבר שנים, פשוט כי מעולם לא טרחנו לטפל בהם כמו שצריך. אז זהו, הגיע הזמן ללבוש כפפות ולהתחיל לקרצף.

אתם תופתעו לגלות כמה השפעה יש לניקיון וסדר על המראה הכללי של חדר האמבטיה שלכם.

סיימתם להתקלח? העבירו מגב על המקלחון. השירותים התלכלכו טיפה? הקדישו רגע לנקות אותם.

כדי לשמור על חדר אמבטיה נעים ונקי לאורך זמן, נסו להכניס לשגרה שלכם נקיונות זריזים מדי פעם.

טיפ קטן שעושה המון

דאגו שתמיד יהיו לכם בחדר הרחצה חומרי ניקוי  שאתם יודעים בדיוק היכן הם נמצאים וקל לכם להגיע אליהם – זה יאפשר לכם לשמור על הניקיון בקלות, מבלי שתצטרכו כל פעם מחדש לחפש עם מה לנקות.

השקיעו באביזרי פרזול יפים

אם תקדישו תשומת לב גם לדברים הקטנים, תגלו שאפילו אביזרי פרזול יכולים לשחק תפקיד משמעותי בעיצוב חדר הרחצה שלכם ולשדרג פלאים את הלוק שלו. רכשו ידיות, מתלים, מתקנים לנייר טואלט וכלי רחצה מחומרים מיוחדים ובחרו צבעים מעניינים. פרזול נכון ומדויק ייתן רענון עיצובי לחדר הרחצה שלכם.

סניטריה זו לא מילה גסה

כלים סניטרים כבר מזמן הפכו להיות חלק אינטגרלי מעיצוב של חדרי אמבט ואפשר היום למצוא כל כך הרבה פתרונות יפים שיעניקו טאץ’ מיוחד לאמבטיה שלכם. קיימים כלים סניטרים  שעשויים מחומרים שונים ובעלי גוונים ייחודיים כמו שחור, זהב, נחושת ועוד, שיוכלו להשתלב מקסים אצלכם בחלל.

אחסון אחסון ועוד קצת אחסון!

פתרונות אחסון הם אחד הדברים החשובים ביותר ברוב הבתים שלנו. בדרך כלל השטח של חדר הרחצה אינו גדול אך הוא מכיל בתוכו הרבה דברים. מגבות, נייר טואלט, מוצרי הגיינה וקוסמטיקה הם רק חלק קטן מהדברים שתוכלו למצוא אצלכם באמבטיה, ואם תאחסנו אותם בצורה נכונה, זה יקל עליכם לשמור על הסדר.

טיפ קטן שחוסך ים מקום

חדרי שירותים הם בדרך כלל די קטנים ולא תמיד יש בהם מספיק מקום לאחסון. נסו לחשוב בצורה יצירתית כיצד אפשר להגדיל את אפשרויות האחסון שלכם. תוכלו למשל להתקין מעל הכיור ארון מראה קלפה ובכך לייצר לעצמכם שטח אחסון נוסף במקום שכביכול לא היה מנוצל.

תאורה

תאורה היא אחד האלמנטים החשובים בבית, וזה כמובן נכון גם בחדר האמבטיה. בשביל לצחצח שיניים, להתגלח ולהתאפר נצטרך שיהיה אור חזק ומספק. שלבו גופי תאורה מתאימים שיענו על הצרכים שלכם והשתדלו לבחור צבעים חמים ולהימנע מתאורה לבנה שאינה מחמיאה.

טיפ לזמרים ולזמרות!

אם תרצו לשדרג את חווית המקלחת שלכם ולקחת אותה צעד אחד קדימה, תוכלו לרכוש מנורת רמקול Bluetooth ולתת למוזיקה האהובה שלכם להתנגן ברקע בזמן שאתם נהנים ממקלחת נעימה ומפנקת!

השתמשו במפיצי ריח

הוסיפו מפיצי ריח, נרות נעימים וסבונים ריחניים. מעבר לניחוחות שהם יפיצו בחלל, הם לגמרי יכולים לשמש גם כאביזרים עיצוביים. בנוסף, הקפידו לאוורר את השירותים מלחות ומריחות לא נעימים ודאגו שיהיה מטהר אוויר בהישג יד.  

שמרו על חדר השירות מתוקתק

בהרבה דירות ובתים חדשים, קיימים חדרי שירות שיוצאים מתוך חדר האמבטיה. יש לכך הרבה מאוד יתרונות אבל כדי ליהנות מהם צריך לדאוג לעשות זאת נכון ולשמור על סדר, ארגון וניקיון בחדר השירות. אם יש לכם מכונת כביסה ומייבש בחדר, קנו סל כביסה נחמד שתוכלו לרכז בו את כל הביגוד המלוכלך. אם יש לכם ציוד נוסף כמו שואב, מגב, מטאטא וחומרי ניקוי בחדר השירות, סדרו אותם כך שבעת הצורך יהיו נגישים ונוחים לשימוש. והכי חשוב, הקפידו לאחסן חומרים מסוכנים במקום גבוה ולהרחיקם מהישג ידם של ילדים.

אקססוריז בסטייל

רגע לפני שאתם מסיימים, אל תשכחו לשלב אקססוריז להשלמת האווירה ולקבלת חדר הרחצה המושלם!

קיימים היום המון אקססוריז מחומרים שונים, צבעים שונים וסגנונות שונים, המבחר הוא אין סופי וכאן זה המקום שלכם להתפרע:

במקום המתלה המשעמם והרגיל, תוכלו לבחור במעמד מעוצב לנייר הטואלט. חפשו סט דיספנסרים בצבע מיוחד שישתלב בצורה הרמונית עם הצבעים הדומיננטיים בחדר האמבטיה שלכם. הוסיפו עציצוני נוי קטנים, סלסלאות קש מגניבות ושטיח יפה וזהו, יש לכם את זה בגדול.

בונוס למתקדמים!

אם אתם לא חוששים מעבודת ידיים קלה, תוכלו באופן די פשוט לשדרג את חדר הרחצה שלכם בצורה משמעותית, הנה 2 שיפוצים קטנים יחסית, שעושים הבדל עצום:

  • חידוש רובה – ככל שהזמן עובר, הרובה בחדר הרחצה מתפוררת ומתקלפת עד שהיא כבר אינה יעילה ואטומה בפני חדירת נוזלים ובנוסף הרצפה מקבלת מראה מוזנח ובלוי. כדי להשיב לרצפה את המראה המקורי והיפה שלה, מומלץ להסיר את הרובה הישנה, לנקות את המשטח ולשים רובה חדשה.
  • התקנת רצפת PVC – אם אתם פחות בקטע של לחדש את הרובה או שפשוט נמאס לכם מהריצוף הישן, תוכלו לבצע התקנה של רצפת PVC בחדר האמבטיה. PVC הוא חומר סינטטי עמיד למים והוא מגיע בצורת גלילים שאותם מדביקים על גבי הרצפה הקיימת. קיימות כיום מגוון דוגמאות בצבעים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור את הדוגמא האהובה עליכם במיוחד.

לסיכום

חדר האמבטיה הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית שלנו ועם זאת הוא לא תמיד זוכה לתשומת הלב שמגיעה לו. באמצעות מספר צעדים קלילים תוכלו לשדרג את הנראות שלו, לשפר את האווירה בתוכו ולהפוך כל שהייה בו למפנקת ונעימה במיוחד.

אז עכשיו אחרי שגם אתם יודעים איך לעשות את זה נכון, הגיע הזמן שתצאו לדרך ואל תפחדו להפליג עם הדמיון!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן