רויאל קנין: המזון המושלם לכלבים ולחתולים שלכם

כשם שאנו בני האדם זקוקים לתזונה בריאה ומזינה, כך כמובן גם כל יצור חי, ובפרט ידידינו הטובים ביותר, החתולים והכלבים המבוייתים. אז אם יש לכם חתול או כלב מגזע כלשהו, ואתם לא יודעים איך לבחור לו את המזון הטוב ביותר, הגעתם למקום הנכון! מה עליכם לעשות? פשוט להמשיך לקרוא!

מזון ייחודי לבעל החיים שלכם – למה זה כל כך חשוב?

מזון לבעלי חיים, ובפרט לכלבים וחתולים, דומה לחלוטין ברמת התכלית שלו למזון שאנו בני האדם צורכים. כמובן שלא מדובר על אותו מזון, אך באותה מידה שאנחנו יודעים להפריד בין אוכל לא בריא לאוכל מזין ואיכותי, כך גם חשוב לעשות עבור בעלי החיים שלנו. מזון ייחודי, המותאם באופן אישי לחיית המחמד שלכם, יכול להאריך לה חיים, לשמור על הבריאות שלה, להשפיע לה על מצב הרוח היומיומי ועוד. לכן, למזון הייחודי והמותאם אישית חשיבות רבה.

הכירו את התזונה המותאמת לבריאות חיית המחמד שלכם

ישנן חברות מזון שונות שמספקות מוצרי מזון כאלו ואחרים לחתולים וכלבים, אבל אחת מהחברות המובילות והאיכותיות ביותר בתחום היא חברת רויאל קנין . מה כל כך מיוחד בה? ובכן היא מספקת מגוון עצום של מוצרי מזון, כך שההתאמה האינדיבידואלית לחיה שלכם לא הופכת למטרה לא אפשרית. למען הסדר הטוב, הכנו עבורכם רשימה של מספר מאפיינים אשר מייחדים את  סוגי התזונה אותם תוכלו למצוא בחברה המדוברת:

  • סוגי מזון המיועדים לגזעים מסוימים של בעלי החיים
  • סוגי מזון שמוכנים על בסיס גודלו הממוצע של בעל החיים
  • מזון המיועד לבעיות רפואיות שונות כגון אלרגיות ובעיות במערכת העיכול
  • תזונה המבוססת על ערכים תזונתיים בריאותיים לצרכים שונים של החתול והכלב

איך בוחרים את המזון הטוב ביותר לכלב או לחתול שלי?

לאחר שהבנו את החשיבות וכן את הסוגים השונים של המזון הייחודי לבעלי החיים, נשאלת השאלה כיצד ניתן לבחור במזון הטוב ביותר עבור חיית המחמד המסוימת שלי. ובכן כפי שהצגנו ממש עכשיו, המזון של קנין משווק בהתאם למגוון עצום של מאפיינים של בעלי החיים שלנו. בהתאם, הבחירה לא צריכה להיות מסע שלם, אלא בסך הכל חיפוש אחר המזון שמיועד לבעל החיים הספציפי שלי, לצורך רפואי שלו וכדומה.

קצת על המחירים של חבילות המזון השונות

איך אפשר לסיים מבלי להתייחס לעניין המחיר, שכן הוא ודאי מעסיק אתכם כבר מההתחלה. אם כן, כאשר מדובר על מחירים של רויאל קנין, העלות משתנה ממוצר תזונה אחד לאחר, וזאת בעיקר בשל גורמים מרכזיים כגון סוג המזון בו בחרתם וכמובן הכמות שמגיעה מסוג זה. כן ניתן לומר שטווח המחירים של המזון נע בין מוצרים שעולים שקלים בודדים, לבין חבילות מזון שיכולות להגיע גם למחירים של עד 499 ש”ח, שגם כאן לא מדובר בהון עתק.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן