אתם מתכננים אירוע והזמנתם קרובי משפחה או חברים. ברור שתרצו שהאוכל יהיה טוב, טעים ובריא. מה אתם עושים במקרה כזה? יוצאים למסעדה? מכינים אוכל ביתי בעצמכם? מזמינים משלוח מרשת מזון מהיר? לשלוש האפשרויות יש יתרונות לא קטנים, וקשה לבחור ביניהן.

מה אם נגיד לכם שאפשר לשלב ביניהן? בין החוויה המשפחתית, הבריאה והטרייה של ארוחה ביתית, לבין החוויה המקצועית והאיכותית של מסעדה, לבין הזמינות והקלות של אוכל מוכן? זה מה שמרוויח מי שמזמין שף פרטי.

למה הכוונה בשף פרטי?

מדובר בטבח מוכשר ומיומן שדואג להכין ללקוחות שלו ארוחות מותאמות במקום פרטי תמורת תשלום. לקוחותיו יכולים להיות אנשים פרטיים או לקוחות עסקיים. כאיש מקצוע, השף יודע להתאים את תוכנית הארוחות לצרכים התזונתיים, להעדפות של הלקוחות ולאופי האירוע אליו מבשלים. הלקוחות מקבלים אוכל איכותי וטעים, עם תו תקן של שף, ללא הטרחה בהכנת האוכל ובניקיון שבא לאחר מכן.

הכנת האוכל היא לא פשוטה, כיוון שהיא גם אמורה להיות באיכות שראויה לשף, וגם אמורה להיות מותאמת ללקוחות. ולכן שפים פרטיים מלווים את הלקוחות שלהם בביתם, או בעסק שלהם, במשך שעות רבות. ככל שהשף הוא מקצועי יותר, ובעל ניסיון רב יותר, כך תהליך הכנת האוכל הרבה יותר פשוט וזורם.

אז מה בדיוק נקבל משף פרטי שלא נקבל מאף אחד אחר? בואו נראה.

קלות וזמינות בלי לוותר על איכות

רוצים להנות ממזון איכותי, מחומרי הגלם הכי טריים, כזה שהושקעה בו עבודה רבה ומחשבה? גורמה, שרואים שיד אמן יצרה אותו? חושבים שאתם צריכים לבשל או אפילו לצאת מהבית למסעדה כדי לקבל אותו? תחשבו שוב. השף יגיע אליכם הביתה ויבשל עבורכם. הוא זה שיחשוב, יתכנן, יקנה ויביא את המצרכים, יבשל וינקה. אתם לא צריכים להזמין אוכל מרשת מזון מהיר, כדי להנות מהזמינות, ואתם לא צריכים לצאת למסעדה כדי להנות ממזון גורמה. הטוב מכל העולמות.

ארוחה והצגה בכרטיס אחד

כשהשף מגיע הביתה, הוא לעתים קרובות הופך להיות האטרקציה. זה חשוב במקרים של אירועים חברתיים. האופן שבו השף מכין את האוכל, מגיש את הארוחה, או משוחח עם האורחים, עוזר ליצור חוויה אחרת, שמחה וחגיגית, כפי שאתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה. הכנת המזון גלויה לאורחים והופכת להיות סוג של בידור ומקור לעניין רב עבורם.

ארוחה בהתאמה אישית

שף פרטי שמגיע לארוחה של אדם פרטי או עסק, הוא לומד להכיר את המקום אליו הוא מגיע. למי מיועד האירוע? מי הלקוחות שלו? מה הטעם שלהם? באיזו אווירה הם מעוניינים? האם הם מעדיפים ארוחה בשרית, חלבית או פרווה?

אלה שאלות חשובות כיוון ששף פרטי יודע שאוכל הוא חלק מהותי מהאירוע. הוא יכול להשתלב היטב ולשפר אותו, ואם הוא לא מוצלח או לא מתאים, אז גם להרוס. ולכן, בניגוד למסעדה, הוא גמיש ויודע להשתנות בהתאם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן