כיצד בוחרים מערכת גיוס?

גיוס עובדים הוא אחד התהליכים הקריטיים והמורכבים ביותר עבור ארגונים. בחירה נכונה של מערכת גיוס עובדים יכולה לחסוך זמן ומשאבים יקרים, ולסייע באיתור המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד. אולם, הבחירה במערכת שלא באמת מבינה את צרכי המגייסים בארגון עלולה להאט ולהקשות על תהליך הגיוס. כתבה זו תסקור את השיקולים והגורמים העיקריים שיש להתחשב בהם בעת בחירת מערכת גיוס עובדים.

לכאורה, בחירת מערכת לניהול תהליכי גיוס עובדים נשמעת כמשימה מורכבת ומאתגרת. אך עם הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום ניתן למצוא מערכת גיוס עובדים חדשנית ומתקדמת שהיא בו זמנית גם פשוטה וקלה לתפעול. הדוגמא הבולטת לכך היא מערכת Civi – מערכת גיוס עובדים מתקדמת שמביאה איתה חדשנות בתחום תוך שמירה על נוחות וקלות שימוש מרבית.

מערכת גיוס ידידותית

אחד היתרונות הגדולים של Civi הוא הממשק הידידותי, הנוח והקל לתפעול שלה. כבר מרגע הכניסה הראשונה למערכת המשתמש נחשף לממשק אינטואיטיבי וברור שמאפשר להתחיל לעבוד ולתפעל את המערכת בצורה מיידית ולבנות תהליכי גיוס בהתאמה אישית לכל ארגון ולכל חברת השמה.

מעבר לעיצוב הידידותי של הממשק, Civi שמה דגש רב על פשטות והגיון במבנה וארגון התפריטים ואפשרויות הפעולה במערכת. הניווט בין המסכים השונים קל וברור, וכל תהליך במערכת מאורגן בצורה לוגית שמקלה על ההבנה והשימוש. המהירות הגבוהה של המערכת ומעבר קל בין המסכים השונים, גם הם מגבירים את נוחות העבודה ומאפשרים להתרכז במשימות בלי הסחות דעות והמתנה מיותרת.

חשוב לציין שהמערכת מציעה עזרה מובנית ואנושית לכל אורך השימוש במערכת. בתוך הממשק עצמו ניתן למצוא עזרה בצורת סרטונים רבים וברורים שמסבירים כיצד להשתמש בכל פונקציה במערכת. וזאת כמובן בנוסף למערך השירות והתמיכה.

כתוצאה מכך, תהליך הלמידה וגם הטמעה של מערכת גיוס הוא קצר ויעיל ביותר. משתמשים חדשים יכולים כבר אחרי שעה אחת בלבד ליהנות משימוש במערכת. וזה כמובן חוסך זמן ומשאבים יקרים מהארגון.

בנוסף, התמיכה והליווי שמעניקה חברת Civi הוא ברמה הגבוהה ביותר ותורמים גם הם להטמעה מהירה ופשוטה. ניתן לפנות בכל שאלה או בעיה ולקבל מענה מקצועי תוך זמן קצר.

ניתן לסכם ולומר כי מערכת Civi מהווה דוגמה מצוינת כיצד ניתן לשלב בין חדשנות ויכולות מתקדמות לבין פשטות ונוחות מרבית למשתמש. ממשק נקי ואינטואיטיבי, תהליך הטמעה מהיר ותמיכה מקצועית – כל אלו הופכים את Civi למערכת גיוס עובדים כי מומלצת בארץ שמאפשרת למגוון ארגונים וחברות השמה להתנהל בצורה יעילה וחדשנית.

שירות ותמיכה ברמה הכי גבוהה בארץ

מעבר לממשק המשתמש הנוח והידידותי, אחד הגורמים הקריטיים ביותר בבחירת מערכת גיוס עובדים הוא רמת השירות והתמיכה שמספקת המערכת. מערכות גיוס עובדים הן כלי אסטרטגי מרכזי עבור מחלקות הגיוס, ולכן חיוני שהיא תוכל לספק שירות זמין, מקצועי ואיכותי בכל נושא הקשור למערכת.

חברת Civi מבינה היטב את הנקודה הזו, והשירות הוא אחד הערכים החשובים ביותר עבורה. החברה מפעילה מערך תמיכה שזמין גם בווטסאפ וזוכה להערכת רבה מצד המשתמשים. חשוב לציין גם אנשי התמיכה הם מגייסים לשעבר שמבינים היטב את הבעיות והאתגרים של אנשי הגיוס ויודעים לתת מענה מקצועי שתואם לגמרי את הסוגייה איתה מתמודד המשתמש.

Civi מספקת שירותי ייעוץ וליווי לאורך כל תקופת השימוש במערכת. מלבד הדרכה ראשונית על המערכת שמאפשרת ללמוד בקלות ובמהירות את כל הפונקציות, החברה מקיימת וובינרים מקצועיים לאנשי הגיוס, בהם ניתן לקבל טיפים ורעיונות לעבודה מהירה ויעילה יותר באמצעות פונקציות שונות במערכת, דוגמת ניהול מאגר מועמדים וחיתוכי מועמדים, פרסום משרות יעיל ועוד.

לכן, כאשר אתם נגשים לבחירת מערכת גיוס עובדים, זכרו שרמת שירות גבוהה היא תנאי הכרחי עבור כל מערכת גיוס עובדים איכותית. זמינות גבוהה של תמיכה טכנית, ייעוץ מקצועי בכל נושאי האוטומציה של המערכת והדרכות  – אלו הם שירותי הליבה שחייבים להיות קיימים כדי להבטיח הצלחה ארוכת טווח עם המערכת.

 התאמה מדויקת לצרכי הארגון

לאחר שראינו כמה חשובה רמת השירות הגבוהה בבחירת מערכת גיוס עובדים, בואו נבחן היבט נוסף וקריטי גם הוא – ההתאמה המדויקת של המערכת לצרכים הייחודיים של הארגון.

כל ארגון הוא שונה וייחודי, החל מגודל הארגון, דרך תחומי הפעילות שלו, ועד לתרבות הארגונית הספציפית שלו וכמובן תהליך הגיוס האופייני לאותו ארגון. מערכת גיוס עובדים צריכה להביא בחשבון מאפיינים אלו ולאפשר התאמה אישית ככל הניתן.

מערכת גיוס עובדים Civi מאפשרת מידה רבה של התאמה אישית של המערכת לכל ארגון וארגון. כבר בשלב ההטמעה הראשונית נעשית עבודה מעמיקה יחד עם הארגון כדי לזהות את הדרישות והצרכים הייחודיים לו.

לדוגמה, ארגונים גדולים עם מחלקת גיוס גדולה יכולים להוסיף משתמשים נוספים, כל אחד עם הרשאות שונות, למשל, רכזי גיוס שמנהלים את כל תהליך הגיוס ומתעדים אותו, ומנהלים מגייסים, כלומר מנהלים מקצועיים שבסוף הריאיון מסמנים האם מבחינתם המועמד יכול לעבור לשלב הבא או לא. וארגונים עם תרבות ייחודית יכולים להתאים את תבניות המשרות ושאלוני המיון בהתאם.

המערכת מאפשרת גם התאמה מדויקת ועיצוב אישי להודעות שיוצאות מהמערכת מטעם הארגון, למשל, בצורת מייל תודה אוטומטי שנשלח למועמדים שהגישו קורות חיים. מגוון מודולים ופיצ’רים שכבר פותחו במערכת ואלה שעומדים להתווסף אליה בקרוב, מאפשרים למגוון ארגונים לבנות מערכת גיוס שתואמת בדיוק את הצרכים שלהם ואת משפכי הגיוס הייחודיים שלהם.

חשוב לזכור שההתאמה האישית של מערכת גיוס עובדים למאפיינים הייחודיים של כל ארגון היא חיונית להצלחה. גם מערך הפקת הדוחות של Civi נבנה מתוך ההבנה של הצורך הזה ומאפשר להפיק בקלות ובמהירות מגוון דוחות מותאמים לצרכי הארגון.

ההתמקדות בפרטים הקטנים, יחד עם הנכונות להתאים את המערכת באופן שוטף לצרכים משתנים, היא שמבטיחה שכל ארגון יקבל את הפתרון האופטימלי עבורו. זו הסיבה שיותר ויותר חברות ישראליות בוחרות Civi כמערכת גיוס שמאפשרת להם לנהל את תהליכי הגיוס בצורה היעילה, המסודרת והמדויקת ביותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן