הקייטרינג החדש לאירועים: הכירו את מגשי האירוח

הכנת אירוע יכולה להיות מבצע לא קטן כאשר בין המשימות השונות יש לחשוב גם על הכיבוד. על אף שרבים יגידו שהם לא באים כדי לאכול, כולנו יודעים כי כאשר ישנן מנות טעימות שגם נראות מצוין, האירוע מקבל שדרוג של ממש. בעולם האירועים ישנם לא מספר פתרונות ובשנים האחרונות אפשר לראות את הקייטרינג החדש לאירועים שמגיע על מגשי אירוח.

מגשי אירוח אלו למעשה מגשים עליהם מונחות מנות קטנות, יש שיכנו אותן ״פינגר פוד״ (לקריאה על פינגר פוד חלבי לאירועים >>> ), שניתן לאכול אותן גם בלי להתיישב בצורה רשמית ליד השולחן. הכנת המנות דורשת הקפדה רבה וזאת כדי ליצור את המראה המושלם שיעורר חשק לטעימה. כמובן, הטעם הוא הדבר המשמעותי כאשר אותן מנות מתוכננות באופן כזה שיאפשר להשיג את הטעם המושלם בביס אחד.

היתרונות של מגשי האירוח רבים. הם מאפשרים לנו לשדרג כל אירוע, קטן וגדול, אישי ועסקי וכל זאת במינימום מאמץ מצידנו. כלומר, אנחנו יכולים גם להיות המארחים שמתקתקים את האירוע וגם לבלות עם האורחים שלנו ולהתפנות למינגלינג (וכן, גם לאכול בעצמנו). אנחנו מתלהבים מרעיון ההגשה ולא במקרה אך כדי להיפתח לעולם הקייטרינג החדש החלטנו להיפגש עם חברת ארטייסט מגשי אירוח, ולשמוע ממנה כיצד הם משדרגים כל אירוע.

ישנן כל כך הרבה סיבות להזמין מגשי אירוח

ישנם סוגי אירוח שונים כשחלקם בבית, חלקם בחוץ, חלקם במסגרת העבודה וחלקם במסגרת פרטית. עבור רובם קייטרינג של מגשי אירוח יכול להיות מושלם. עם תפריט מגוון אפשר להיות רגועים כי כולם ימצאו לעצמם מספר אפשרויות כשבין היתר אפשר להזמין מאפים, קישים, סלטים, ירקות טריים ואפויים, מתוקים וכן מנות טבעוניות ומנות מיוחדות בהתאם לחגים. מבט על התפריט מצביע על כל כך הרבה אפשרויות ולכן מומלץ שכל מי שמתלבט מה להזמין פשוט יתייעץ עם החברה שכבר התנסתה בשלל אירועים.

הרעיון הוא שכל מנה מוגשת כך שאפשר לקחת אותה בקלות, לאכול אותה בלי ללכלך ולהמשיך להסתובב בין המוזמנים. מגשי האירוח ישתלבו באופן מושלם בכל אירוע לא רשמי כמו יום הולדת, מפגש משפחתי, בריתה ואפילו בר מצווה אך לא רק. גם במפגשים שנדמה שהם רציניים ורשמיים יותר אפשר למצוא את היתרונות שלהם כמו בהרמת כוסית בעבודה, בישיבות צוות חשובות ואירועי נטוורקינג. ההגשה אינה רשמית ובכך היתרון שלה, היא מכניסה קלילות כשהרמה הגבוהה של כל מנה ושל התפריט כולו משדרגת את האירוח.

נקודה חשובה לכל המארחים למיניהם נוגעת לשקט הנפשי. המגוון הרחב של המנות, הטעמים המדויקים והנראות המרשימה, הופכים את המגשים למתכון להצלחה. הסיכוי שכל אחד ואחת ימצאו מנה שמוצאת חן בעיניהם גבוה, הגישה למנות נוחה ולכן כולם יכולים להתענג במינימום רשמיות ומאמץ. כמובן, מהצד של המארחים הם נהנים מהגשה קלה, מינימום התעסקות לאורך האירוח וכמובן, למחמאות בסיומו.

מתכנון המנה ועד להגשה

הטעם המושלם מתחיל קודם כל בחשיבה על המנה. כאן נכנסים מרכיבים רבים שיש להתחשב בהם כולל היכולת לייצר מנות רבות שנראות בדיוק אותו הדבר, מראה מגרה שעושה חשק לאכול, מנה שיהיה קל להניח על המגש ולאכול גם בלי לשבת ליד השולחן ולהשתמש בסכין ומזלג. שילוב חומרי הגלם קריטי לאיזון טעמים כשהמטרה היא שביס אחד יהיה מאוזן, עוצמתי ומרגש.

בתכנון המנה יש לחשוב על חומרי הגלם, על הטריות ולזכור כי מרגע ההכנה ועד לאירוע יכולות לעבור מספר שעות ולכן כל מרכיב מהותי. לאחר שהתפריט ברור ונעשתה הזמנה חברת הקייטרינג תדאג להזמין את חומרי הגלם כך שהם יגיעו בסמוך לשלבי ההכנה וזאת כדי שהאורחים יוכלו ליהנות מטריות שמורגשת בפה. ההכנה עצמה מתבצעת רק בהתאם להזמנה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר והתוצאה היא מנות שמשדרגות כל אירוח, גם בנראות וגם בטעם.

כך נוצרת חוויית אירוח מושלמת

עם מגשי אירוח, לא רק שפותרים בקלות את עניין הקולינריה והאוכל אלא מייצרים חוויית אירוח מושלמת. מבחינת ההגשה, המארחים מבצעים את העבודה בעצמם כשהם מניחים את המגשים על שולחן הכיבוד ומכאן והלאה האורחים כבר יידעו מה עליהם לעשות. בסיום האירוע כל שנותר לעשות הוא לפנות את המגשים הריקים וליהנות מהמחמאות. מגשי האירוח לא רק מציעים טעמים נפלאים ונראות יוצאת דופן אלא הם יוצרים חוויית אירוח חדשנית, קלילה, פשוטה ונקייה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן