ממה נובעת בעיית הזעת יתר ומהם דרכי הטיפול?

אתם מזיעים בכמויות לא פרופורציונאלית? מאוד יכול להיות כי מדובר על הזעת יתר. הזעת יתר הינה מצב בו אדם מזיע בכל ימות השנה, בלי קשר למזג האוויר. מציאות שכזאת מביאה איתה מבוכה רבה, והחיפוש אחר פתרונות עשוי להיות מאתגר. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק ממה נובעת הבעיה הזו, ומה תוכלו לעשות כדי לפתור אותה. עליכם לזכור כי יש אור בקצה המנהרה, רק תדעו לקחת את האפשרות הזו בשתי ידיים. עם מציאת הפתרון המתאים, תראו כי הבעיה הזו אינה אמורה להעסיק אתכם. בסבירות גבוהה התעסקתם עם הזעת היתר שמטרידה אתכם על בסיס קבוע.

מדוע חשוב לטפל בבעיית הזעת יתר?

כל אחד יכול לחשוב עם עצמו מדוע חשוב שעיניו לפתור את בעיית הזעת היתר. אך במרבית המקרים ישנו צורך לפתור את הבעיה הזו כי היא מביאה איתה מבוכה רבה. כל אחד יכול להבחין בהזעת יתר , ומי שסובל ממנה ינסה להסתיר אותה ביתר שאת. בו בזמן הריח לא תמיד יהיה נעים, והתחושה לא תהיה אידיאלית. זוהי הסיבה בגינה חשוב לטפל בבעיה הזו בהקדם האפשרי, ולנסות להפוך אותה לבעיה הנמצאת תחת שליטה. ברגע שאתם שולטים בבעיה, אין סיבה שהיא תתפרץ ללא שום אבחנה.

ממה נובעת ומדוע נגרמת הזעת יתר?

הסיבה העיקרית להזעת יתר קשורה לפגמים שונים בתפקודה של מערכת העצבים הסימפתטית. המערכת הזו היא המערכת שאחראית בין היתר על בלוטות הזיעה בגופנו. ברגע שבלוטות הזיעה אינן מתפקדות באופן מיטבי, קשה מאוד לשלוט על ההיקפים הקיימים. זוהי אולי הסיבה בגינה מצאתם את עצמכם במצב בו אתם מזיעים בצורה מאומצת. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות בנידון, ותוכלו להחזיר את המצב לקדמותו. על ידי ביצוע פעולות שונות תהיה לכם היכולת להחזיר את אותה מערכת עצבים סימפתטית לתפקוד הרצוי כפי שהיה קודם לכן. 

מהם סוגי הטיפולים לבעיית הזעת יתר?

שימוש בקרמים למריחה – האפשרות הראשונה שניצבת לפניכם תהיה להשתמש בכל מיני קרמים ותכשירים המכילים אלומיניום כלוריד. הפתרון הזה אינו מצריך מכם לשבור את הראש, ויכול אפילו להשיג תוצאות יוצאות מגדר הרגיל. החיסרון היחידי של הפתרון הזה הוא שמדובר על פתרון שיהיה יעילים בעיקר במצבים קלים מאוד. אם הזעת היתר הינה בעצימות גבוהה, יהיה עליכם לחפש אחר פתרון אחר.

מכשיר יונטופורזיס – המכשיר זוכה לפופולאריות גבוהה מכיוון שהוא יכול לחסוך טיפולים רפואיים מורכבים יותר. המכשיר הזה נותן פולסים של חשמל באזור שונים שאמורות לעצור את הזעת היתר. מדובר על פתרון לטווח הקצר, ובכל כמה זמן יהיה עליכם לחזור עליו. מה שגם התוצאה לא תמיד תהיה התוצאה שחלמתם או זאת שרציתם להשיג.

הזרקת בוטוקס – האפשרות של הזרקת בוטוקס מוכרת לנו בעיקר מהרצון לשמור על עור פנים נקי וחלק. אך ישנם כאלה שמזריקים בוטוקס לאזורים בהם קיימת הזעת יתר. הטיפול הזה חוסם את בלוטות הזיעה, ומונע הזעת יתר למשך תקופת זמן ממושכת יחסית. אך כמון בטיפולים האחרים ישנו צורך לחזור על הטיפול הזה אחת לכמה זמן.

ניתוח כירורגי – ניתוח אמור להיות האופציה האחרונה מבין סל האפשרויות הניצבת לפניכם. האפשרות הזו מביאה תוצאות מעולות, והיא נותנת את אותותיה למשך תקופת זמן ארוכה. אך כמו כל הליך כירורגי אחר מדובר על פרוצדורה המביאה איתה החלמה יחסית ממושכת, ולא תמיד פשוטה עבור המטופלים. מה שאומר שיהיה עליכם להתכונן לניתוח הזה כמו שאתם מתכוננים לכל סוג אחר של הליך כירורגי.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן