סדנת יין  כי שום סיפור טוב אף פעם לא התחיל עם סלט

אתם אוהבים יין, אבל כל הידע שלכם מסתכם ביין אדום, לבן והשמפנייה של שרה?
אולי אתם מכירים מישהו,(לא אתם חלילה) שמצא את עצמו בדייט או ארוחה שבה התפוח אדמה הלוהט שנקרא לבחור ‘יין טוב אבל לא יקר’ נפל עליו?
תרשו לנו לצייר לכם תמונה במילים, ברוכים הבאים ל:

למה סדנת יין? כי אתם מתקשים בדייטים
חמישי בערב, הגעתם לבר חדש בירושליים שהיא המליצה והכל נראה מושלם, האווירה זורמת והיא אפילו נראית הפעם בדיוק כמו בתמונות, האף בדיוק במרכז הפנים והכל.
המלצר מגיע עם התפריט ואתם מבינים שאין לכם מושג מה להזמין, המלצר מזהה את סימני החולשה של דייט ראשון ומציע באדיבות של אדם שהולך לקבל טיפ שמן ”איזה בקבוק יין להביא לכם” מאתגר אתכם לבקש משהו זול יותר.
אתה קופא כמו חיית לילה באור מכונית מה עושים, אדום או לבן?
ומה ההבדל בין יין יבש לחצי יבש? ורגע איזה יין בכלל שותים עם סושי?

למזלך היא עונה ראשונה ”כוס שאבלי” ואתה בנון-שאלנט שאף אחד לא קונה פולט ”תעשה פעמיים” וממש מקווה שזה לא משהו ורוד.  שום נקודות זכות בסיבוב הזה נשאר רק לקוות שהיא אולי שכחה ג’קט…

אז, כדי לעזור לכם להזמין את היין הנכון בדייטים, להתאים את המנה הנכונה ליין הנכון או סתם אם בא לכם ערב חוויתי עם חברים והמשפחה, אתם צריכים להכיר את  סדנת יין  של בר מאסטר.
בסדנאות תלמדו קצת יותר על המשקה שליווה את האנושות כמעט מאז שאבותינו יצאו מהיערות לפני 200,000 שנה. (או מאז שנח יצא מהתיבה והדבר הראשון שעשה היה להכין יין, תלוי את מי שואלים).

מה עושים בסדנת יין?

לומדים על עולם היין מראשית דרכו לפני כ 10,000 ועד למאה ה21 והכל בליווי טעימות יין.
סדנאות היין כוללות טעימות רוחב של יינות אדומים, יינות לבנים, יינות רוזה, ומבעבעים שיולוו בהסברים מפורטים על ידי מדריך יין מוסמך מטעם ברמאסטר. לומדים על תהליכי ייצור והפקה של יין אדום, לבן ומבעבע, לומדים הפרמטרים להפקת יין איכותי ומקיימים ניתוח טעימות היין בסדנה.

אז אם עד היום סיפרתם לכולם ש”רק היין הכחול עם הנזירה!”, תתכוננו לחוויה קולינרית שעוטפת את כל החושים, תלמד אתכם יותר על חוש הטעם והריח שלכם ואיך לנצל אותם כדי להביא החוצה טעמים שאחרת לא הייתם מוצאים ביין שלכם.

כיצד טועמים ומעריכים יין

זה השלב שבו לומדים את יסודות הפלצנות…ולמה היא ממש חשובה.
תלמדו על הכוסות הנכונות לכל יין, מה הפרמטרים עליו יין נמדד ואיך מזהים יין פגום או כזה ”שצריך לנשום”.
בהמשך תגלו גם איפה מתחבאים כל הטעמים שהיקב מבטיח לכם על התווית האחורית של הבקבוק.
תכירו מושגים כמו ארומה, גוף וסיומת, תלמדו איך מערסלים כוס יין (מבלי לצבוע את החולצה שלכם מחדש) ומה זה אומר באמת אומר ש’צריך לתת ליין לנשום’ ואיך 10 אגורות יכולות להציל כוס יין חמוץ.

מושגי יסוד וצורות הגשה
בסדנה תבינו את משמעותם של חוקי ייצור השונים, תלמדו לשים לב לאזורים ותהליכי יישון שונים ומה באמת אומרת לנו שנת הבציר מעבר לאינדיקציה לכמה כואב הולך להיות הגיוץ בקופה.
עד לסוף הסדנה, תשלטו באומנות טעימת היין, ולאחר שתטעמו מהסגנונות הפופולארים ביותר היום, תקבלו מושג טוב של מה אתם אוהבים לשתות ואיך בוחרים את היין הנכון.

עם הידע החדש, בביקור הבא בבר היין או בחנות המשאות כבר תרגישו בטוחים יותר להושיט יד ולבחור יין שאתם יודעים שכנראה תאהבו, מבלי להרגיש ששיחקתם רולטה רוסית עם סכום מכובד על בקבוק יין לא מוכר.

איפה כל זה קורה?

כדי לחוות סדנת יין מלאה בניחוחות וטעמים תוכלו להתארח אצלינו בכל סניפי ברמאסטר – בית ספר לברמנים ותרבות השתייה . לא בא לכם לנהוג?
תוכלו להזמין בסדנת יין אינטימית לקבוצת חברים או משפחה אצלכם בסלון ואפילו לקולגות במשרד.

למי הסדנה מתאימה סדנת יין?

לכולם!

הסדנה מתאימה לקהל הרחב ומכוונות להקנות ידע בעולם היין ככלל ולא אזור ייצור או יקב ספציפי.
בין אם אתם לא מכירים הרבה מעבר לאדום ולבן ורוצים קצת להתמקצע או תותחי יין ויש לכם כבר נושא בראש או מותג ספציפי שהייתם רוצים סדנה אישית?
דברו איתנו , מחלקת הסדנאות שלנו תתאים לכם מדריך וסדנה שתעשה לכם הכי שמח.

קרדיט תמונה יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן