שירותי גרירה: כל מה שאתם צריכים לדעת אם נתקעתם בדרך

להיתקע עם הרכב בדרך, בין אם בגלל פנצ’ר, בין אם מנוע מקולקל, בין אם בחניה בבית או בין אם בכביש ראשי, זה חוויה לא נעימה ועל כך אי אפשר לערער. אז מה עושים במצבים כאלו? איך מתמודדים עם זה ואיך חוזרים לכביש במהירות המירבית? ובכן ברור לכולנו שהפתרון הוא ככל הנראה להזמין שירותי גרירה שיסייעו לנו בכל מה שצריך. אז אם אתם מחפשים שירותי גרר ואתם זקוקים לעוד קצת מידע לפני שהגרר מגיע, הגעתם למקום הנכון, כי במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים.

מתי ואיפה נזדקק לשירותי גרירה?

אם הגעתם לכאן, זה ככל הנראה בגלל שאתם זקוקים לשירותי גרירה מסיבה מסוימת. אך האם תהיתם לעצמכם אי פעם באילו מקרים נוספים אנשים זקוקים לגרירת הרכב שלהם מלבד למצב בו אתם נמצאים כעת? ובכן לשם כך ריכזנו עבורכם את הרשימה הבאה:

  • חילוץ שטח – במקרים בהם הרכב נתקע במהלך טיול שטח, לרוב בשל תנאי מזג אוויר, יש צורך בגרירה מיוחדת שיודעת להתמודד עם תוואי השטח המתאים.
  • מקומות צרים ונמוכים – גרירת רכבים יכולה להתבצע גם במקומות צרים כגון מנהרות או חניונים תת קרקעיים. במקרים אלו נדרש שימוש בגרר מיוחד המכונה “גרר דולי”.
  • גרירת מכוניות חשמליות – שירות נוסף שקיים בתחום הגרירה הוא גרירת מכוניות חשמליות אשר מקבלים יחס דומה לרכבים מסחריים בשל משקלם הגבוהה

חשוב לציין שהמקרים אותם הצגנו כעת הם המקומות בהם יכול להיות קיים צורך בשירות גרירה כזה או אחר, והסיבה לצורך יכולה לנבוע ממקורות שונים החל מתקלה במנוע, ועד לפנצ’ר בגלגל או תקלה במערכת הבלמים.

השירות הטוב ביותר: כך תדעו שקיבלתם שירותי גרירה איכותיים

אחרי שהבנתם מהו סוג שירותי הגרירה לו אתם זקוקים,  בחרו בשירותי הגרירה של גרר דולי למענה איכותי הכולל:

  1. מהירות וזמינות – אחד הדברים החשובים ביותר בשירותי גרירה הוא מהירות וזמינות של אנשי המקצוע בשטח. להיתקע בדרך זה לא נחמד, ולכן שירות שיהיה זמין אליכם 24 שעות ביממה וכן יגיע במהירות כאשר תזדקקו לו, הוא שירות איכותי.
  2. שירות מקצועי – בסופו של דבר שירות לא מקצועי הוא לא שירות טוב. איך מודדים מקצועיות? על פי הרצינות של בעל המקצוע בשטח, האופן שבו הוא מתמודד עם המצב, מגוון הכלים העומדים לרשותו וכדומה.
  3. מחיר – דבר נוסף הוא המחיר. המחיר מעיד בראש ובראשונה על אמינותו של נותן השירות, אשר משפיעה ישירות על איכותו.
  4. חוות דעת והמלצות – הדבר האחרון הוא מה שנקרא “חוכמת ההמונים”. במידה ויש על בעל המקצוע המלצות רבות וחוות דעת חיוביות, ככל הנראה מדובר בשירותי גרר איכותיים וטובים.

שירות טוב עולה הרבה? לא בהכרח – כמה יעלו לכם שירותי גרר?

לסיכום, רגע לפני שנפרד, חשוב לנו לדבר על הדבר שמעסיק את כולנו בשורה התחתונה, והוא עניין הכסף, או בהקשר שלנו – המחיר הכלכלי שעלינו לשלם עבור שירותי גרירה. אם כן, מחיר שירותי גרירה איכותיים, מתחיל סביב 200 ש”ח, ויכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב, משקלו, המיקום בו הרכב נתקע, רמת מורכבות תפעול הגרירה וכדומה. בהתאם, המחיר יכול להגיע גם לסכומים של כמה מאות שקלים ולעיתים אף לאלף ש”ח ויותר. חשוב לזכור שמחיר נמוך מדי עלול להעיד על נותן שירות לא מקצועי, שעלול לפגוע ברכב שלכם יותר מאשר לעזור לכם, אך באותה נשימה לדעת שתמיד כדאי לחפש מחיר משתלם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן