השכרת למבורגיני בדובאי – הרכב המושלם לחופשה המושלמת

דובאי הפכה להיות אחד היעדים האהובים על תיירים מכל רחבי העולם, ואילו הסכמי אברהם ותקופת הגבלות הקורונה רק צירפו את הישראלים לחגיגה. למעשה, באותה תקופה השמיים בדובאי היו פתוחים לגמרי, ואילו כמעט ולא היו הגבלות קורונה משום סוג שהן, מה שהביא להמוני מבקרים ישראלים שרק חיכו להזדמנות למצוא יעד מפנק, מהנה וחוויתי שבו יוכלו לשבור שגרה אחרי תקופה ארוכה מדי בה לא היה ניתן לטוס – ובדיוק כאן דובאי נכנסה לתמונה.

מאז עבר לא מעט זמן, ועדיין דובאי היא אחד היעדים האהובים על התייר הישראלי, ואיך לא? הרי דובאי מלאה באטרקציות נהדרות, בחוויות בלתי נשכחות וכן גם בהמון יוקרה ושופוני, וזו הסיבה העיקרית לכך שהמון תיירים אוהבים ללכת על האפשרות של השכרת רכב בדובאי . אז למה זה כדאי, ומה עוד עליכם לדעת על כך? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

רכבים שאפשר להשכיר בדובאי

למבורגיני אוונטדור רודסטר – אם אתם לא מעוניינים להיחשף יותר מדי בשמש המדברית של דובאי, אבל אתם עדיין לא רוצים להתפשר על פחות מצליל מנוע רועם ובלתי נשכח – האוונטדור זו הבחירה המושלמת בשבילכם. עם מנוע V12 מהעוצמתיים בעולם בנפח של 6.5 ליטר ועוצמה אדירה של לא פחות מ-700 כוח סוס תוכלו להיות בטוחים כי כל רגע של נסיעה על האוונטדור רודסטר יהיה לא פחות מעונג צרוף. כמו כן, חשוב מאוד שתדעו כי יש לאוטו המפלצתי הזה גם מערכת הנעה כפולה, שתטיס אתכם מאפס למאה תוך פחות משלוש שניות.

• פרארי – בין כל רכבי היוקרה המרהיבים אותם תוכלו להשכיר בדובאי, אי אפשר לפספס את הפרארי, הרכב הראשון עליו כל גבר חולם והחוויה המושלמת בדובאי. כך בעצם תוכלו ליהנות מחווית נהיגה מטורפת שכולה סטייל, בהתאמה מושלמת ליוקרה של דובאי.

חשוב לדעת

מאחר ורכבים אלו ושאר רכבי היוקרה בהם אתם מעוניינים בעת בה אתם רוצים להשכיר רכב בדובאי הם יקרים מאוד, חשוב מאוד לנקוט במשנה זהירות ולצלם את הרכב כאשר אתם מקבלים אותו מכל הצדדים, תוך כדי שאתם מתמקדים בפגושים ואפילו בחצאיות הצד. כך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יש לכם תיעוד מוכח של איך האוטו הגיע כששכרתם אותו, על מנת למנוע אי הבנות עם חברת ההשכרה. מעבר לכך, חשוב לדעת בזמן הנסיעה עצמה כי תמיד כדאי להדליק אורות, גם במשך כל שעות היממה שלא כמו בישראל שכן, האוויר המדברי של דובאי מביא איתו אובך תמידי – כזה אשר עשוי לערפל על הראייה לפעמים, גם בשעות שיא השמש.

מחירי דלק

מחירי הדלק בדובאי זולים מאין כל שיעור, וזאת בשל עתודות נפט רבות באמירויות. אולם, בעוד כי אתם חוסכים המון על דלק – מוטב שלא תבזבזו את מה שחסכתם על קנסות מהירות שכן, בדובאי נהג שנתפס עם מהירות מופרזת עשוי לשלם קנסות בגובה של עד 3000 שקלים. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי על נהיגה מופרזת ובפרט כאשר מדובר על רכב יוקרה ניתן גם להחרים את כלי הרכב למשך 60 יום, ואילו כאשר מדובר על חברת השכרה – תצטרכו לשלם על כך גם. נהיגה תחת השפעת אלכוהול נחשבת חמורה לא פחות, וליתר דיוק אסור לנהוג אפילו במידה וצרכתם לגימה בודדה של משקה אלכוהולי. הדבר יכול להביא לקנס של עד 20000 שקלים ועד לכדי מעצר במקרים מסוימים, כך שכמו בישראל – אם שותים, לא נוהגים. להשכרת למבורגיני בדובאי לחצו כאן .

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן