שולחנות שוק לאירועים – למה ומתי משתלם להזמין אותם

במהלך השנים, הרעיון של שירותי קייטרינג התפתחו ונוצרו אופציות שונות וייחודיות המתאימות לאירועים, על פי סוג האירוע, הקונספט שמארגניו רוצים לייצר עבורו, המיקום בו הוא נערך ותנאים אחרים שיכולים להשפיע עליו.

אם בעבר היה נהוג שחברות קייטרינג מספקות את המנות ישירות אל השולחנות, שלצידם ישבו האורחים, אזי שהיום זו אופציה אחת אפשרית וישנן גם אופציות נוספות בהן אפשר להשתמש לצורך שירותי קייטרינג לאירועים.

לפני שנציג דוגמאות אחרות, למשל, שולחנות שוק לאירועים, שולחן בשרים ועוד, חשוב לומר, לפני שמחליטים איזה שירות קייטרינג להזמין ובאיזה סגנון, יש צורך לבחון איך זה משתלב באירוע, איך אפשר לשלב את השירות עם אלמנטים אחרים באירוע, וכן צריך לבחון האם סגנון ההגשה המוצע מתאים לכמות ולאופי האורחים המוזמנים לאירוע. לא כל סגנון יכול להתאים בהיבט זה, ולכן צריך לבחון אם יש אופציות אחרות, הרבה יותר מתאימות, מבחינה פרקטית ומבחינת נוחות.

דוגמאות לסגנונות הגשה באירועים

אחד הסגנונות הפופולאריים היום להגשה באירועים, הוא שולחן שוק. למשל, שולחן שוק המבורגרים, הוא דבר מאוד מקובל, בפרט באירועים של צעירים וצעירות. הרעיון הוא פשוט, יוצרים שולחן, כמו בשוק, מעוצב בצורה יפה, מסודר, עם אלמנטים הכוללים צבעים שונים, ועליו מונחים המבורגרים בלחמניות אמריקאיות. כל אורח יכול לבוא אל השולחן ולקחת המבורגר. הרבה פעמים גם נהוג לשים תוספות שונות לבחירה, ירקות ורטבים.

באופן כללי, שולחנות שוק לאירועים ובפרט שולחנות בשר, הם דבר מאוד פופולארי היום. למשל, אפשר למצוא שולחן שוק בשרי ביג מאמא קייטרינג. שולחן שיכול להכיל סוגי בשר שונים או סוג ספציפי של בשר. הייחודיות של שולחן כזה בא לידי ביטוי, הן בעיצוב המיוחד והמרשים שלו, והן בעובדה שהאורחים יכולים להגיש לעצמם ולא צריכים לחכות שהמלצרים יגישו להם.

חשוב לציין, שולחן שוק בשרי ביג מאמא או שולחנות אחרים, יכולים להתאים גם לשלב קבלת הפנים, לפני שיושבים ליד השולחן וכן בחלק העיקרי של הארוחה. אחרי שמסיימים את שלב הטקס באירוע, האורחים מוזמנים ללכת לשולחן ולקחת את מה שהם רוצים.

עוד אופציה אפשרית, הם דוכנים מפוזרים באולם או בגן. במקרה כזה, האורחים יכולים להסתובב בין הדוכנים ולהחליט מה מתאים להם. הרבה פעמים, הם יכולים גם לראות איך מכינים את האוכל בדוכן, מול העיניים שלהם.

איך בוחרים את האופציה הטובה ביותר?

כאמור, צריך לבחון איזו אופציה מתאימה לקונספט של האירוע, לסגנון שלו, וכן לכמות האורחים והמאפיינים שלהם. באירועים של צעירים, למשל, יהיה הרבה יותר הגיוני לשים שולחנות שוק, דוגמא שולחן שוק המבורגרים . באירוע של מבוגרים, ייתכן ויהיה נכון יותר להשתמש בשירותי מלצרות ולא בהכרח בשולחנות מסוג זה, או לשלב בין השניים.

בכל מקרה, צריך לראות איזו אופציה יכולה לשרת הכי טוב את האירוע, הן מבחינה פרקטית, הן מבחינת סגנון ועיצוב וכמובן מבחינת עלויות.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן