פענוח MRI – למה עדיף לפנות למסלול הפרטי?

בדיקת MRI, היא אחת הבדיקות החשובות, המקיפות והאיכותיות ביותר שקיימות בעולם הרפואה המודרני. בדיקה זו מאפשרת לרופא לאבחן את מצבם של איברים פנימיים בצורה מדויקת וברורה, מבלי שיש צורך לבצע פעולות חודרניות מחד ומבלי לסכן את המטופל בחשיפה לקרינה, מאידך.

בדיקת MRI, היא בדיקת דימות אשר מדמה את האיברים הפנימיים כפי שהם נראים באמת, בפרוסות, כך שניתן לראות את כל האזור בצורה מפורטת ומדויקת. הרזולוציה היא מאוד איכותית ומאפשרת לזהות כל מום, פגם או בעיה אחרת הקיימת אצל המטופל ודורשת טיפול.

אחת הבעיות איתה אנחנו מתמודדים בישראל לגבי בדיקות MRI, הוא מחסור במכשירים והקושי למצוא תורים פנויים דרך מערכת הבריאות הציבורית. לכך צריך להוסיף, שלא תמיד קופות חולים מוכנות לאשר בדיקות MRI למטופלים, בגלל המחיר היקר של הבדיקה. לכן הרבה פעמים עדיף לפנות למסלול הפרטי בשביל לקבל תור בהקדם ובמחיר משתלם.

לפני שנסביר איך ניתן להזמין תור לשירות MRI פרטי , חשוב להדגיש, בדיקה זו נעשית על פי בקשת הרופא, בין אם הוא רוצה להיעזר בה לאבחון בעיה ובין אם הוא רוצה להשתמש בתוצאות הבדיקה בשביל להחליט איזו תוכנית טיפול יכולה להתאים למטופל. צריך לציין, בדיקה זו יכולה להתאים לגברים, נשים, כולל נשים בהריון, ילדים, מבוגרים, ומשתמשים בה למגוון רחב של מצבים רפואיים, מכך רגל ועד ראש.

איך ניתן ליהנות משירות MRI פרטי?

מטופל הזקוק לבדיקת MRI, יכול לפנות לשירות מיוחד, פרטי, המספק לו אפשרות לקבל תור במרכזים רפואיים בהם יש מכשיר MRI, תוך 72 שעות. המטרה היא כמובן למצוא תור במרכז קרוב למקום מגוריו של המטופל. השירות מספק ליווי אישי ומענה 24/7, ועומד לרשות המטופל בכל עת.

חשוב לומר, מלבד הבדיקה, הרי שהמטופל גם נהנה משירות רדיולוג פרטי ,  אשר מפענח את הבדיקה, ומספק למטופל דיסק עם הבדיקה וכל מה שהוא צריך בשביל שיוכל לגשת אל הרופא שלו בהקדם. אז הרופא יוכל לראות את הפענוח ולהחליט מה הדרך הנכונה עבור המשך הטיפול.

מטופלים אשר יש להם ביטוח משלים או ביטוח בריאות פרטי, יכולים לשלם את עלויות הבדיקה דרך הפוליסה, כך הם לא יצטרכו לשלם את המחיר המלא. בצורה כזו, הם נהנים מתור בהקדם וגם חוסכים בעלויות.

מה חשוב לדעת על בדיקת MRI

כאמור, בדיקת MRI נחשבת לאחת הבדיקות החשובות ביותר, בוודאי המקיפות והאיכותיות ביותר שקיימות היום. יחד עם זאת, מדובר בבדיקה פשוטה יחסית, שאיננה דורשת הכנה מיוחדת. ברוב המקרים המטופל לא צריך להיות בצום ולא תידרש הכנה יוצאת דופן, מלבד להסיר פריטי מתכת כמו תכשיטים ושעון לפני שהוא ייכנס אל חדר הבדיקה.

הבדיקה עצמה נמשכת כחצי שעה, ואז יש צורך לחכות עוד חצי שעה בערך, בשביל לקבל את הפענוח שלה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן