דשא סינטטי – איך יודעים מה לקנות ולמה משתלם להשקיע בו?

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מקומות, הן מבני מגורים פרטיים והן מבנים ציבוריים ועסקיים, בהם ניתן למצוא מרבדים של דשא סינטטי. ניתן למצוא אותו בחללים פנימיים, מרפסות, גגות, ובמקומות נוספים, וכן בחללים חיצוניים, כמו גינות, חצרות, מגרשים ובשטחים פתוחים אחרים.

השימוש במרבדי דשא סינטטי הפך להיות מאוד פופולארי עם השנים, בין היתר, בזכות העובדה שאיכות המרבדים השתפרה באופן משמעותי, ובמקבילך, אנשים למדו שרכישת מרבדי דשא סינטטי משתלמים יותר מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות. מה עוד שלא פעם זו האופציה האפשרית היחידה שעומדת בפני אנשים המעוניינים ליהנות ממרבדי דשא, שכן האופציה הטבעית פחות אפשרית עבורם.

חשוב לומר, ככל שהביקוש עבור דשא סינטטי גדל, כך אפשר למצוא יותר ויותר משתלות אשר מציעות מרבדים למכירה. ניתן למצוא משתלה ברחובות והסביבה וכן באזורים אחרים בארץ, המציעים מרבדים מסוגים מגוונים בעלויות שונות.

לפני שנסביר כיצד קונים דשא סינטטי, צריך לזכור שתהליך הבחירה חייב להתבצע באופן קפדני, מאחר ומדובר בהוצאה חד פעמית כמעט. זה לא מוצר שאנחנו אמורים להחליף לעיתים תכופות או בכלל. הוא יכול להחזיק מעמד עשר שנים אם אנחנו בוחרים באיכות טובה ומקפידים לשמור עליו. לכן מוטב לבדוק היטב את הסוגים השונים ובסופו של דבר לבחור דגם איכותי.

איך קונים דשא סינטטי?

ראשית, צריך לבחון את צפיפות הסיבים. ככל שהיא תהיה גבוהה יותר, כך היא תהיה איכותית יותר.כמו כן, מומלץ מאוד לשמור על גובה של 38-44 ס”מ. הסיבה היא, כך הדשא יחזיק מעמד זמן רב יותר, וכן השימוש בו יהיה הרבה יותר בטוח. מעבר לכך, גובה זה נראה טוב יותר מאשר סיבים בגובה נמוך או גבוה יותר.  

שנית, רצוי ומומלץ לבחור דשא בצבע טבעי. אפשר למצוא הרבה דוגמאות של צבעים וגוונים, חשוב לבחור צבע טבעי ולא צבע כהה מדי, שכן הוא משתנה בשמש (מתחמם). ככל שהצבע כהה יותר, כך הוא עלול להתחמם יותר.

שלישית, ההמלצה היא לחפש דשא שקל מאוד להתקין אותו במקום המיועד, בין אם זה על אדמה ובין אם זה על בטון. תהליך ההתקנה יכול להתבצע על ידי איש מקצוע.

אם למשל, פונים אל משתלה ברחובות והסביבה , הרי ניתן למצוא שם גם מרבדים למכירה וגם אפשרות ליהנות משירות התקנה על ידי צוות המקום.

למה משתלם להתקין דשא סינטטי?

ראשית, דשא מסוג זה ניתן להתקין במקומות שונים, כולל במקומות בהם אי אפשר לגדל דשא טבעי.

שנית, עלויות התחזוקה הרבה יותר זולות (אין צורך להשקות אותו).

שלישית, דשא סינטטי יכול להחזיק מעמד זמן רב והטיפול בו הוא פשוט ולא דורש הרבה זמן.

ארבע, הוא יכול לספק תחושת ביטחון במקומות בהם ילדים משחקים, כמו גני ילדים, גנים ציבוריים, חצרות ועוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן