שיטות טיפול מתקדמות לנסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים היא תופעה נפוצה. יש האומרים כי היא נפוצה מדי, וכי יש לשים יותר תשומת לב על מניעה שלה. רופאי שיניים מדברים על עשרות אחוזים מהאוכלוסייה הסובלים מנסיגת חניכיים ברמה זו או אחרת. אצל חלק מדובר במצב אקוטי הכולל דלקת חמורה וכואבת, ואצל אחרים זה מצב “קל” אשר הולך ומתקדם בהתמדה ובאיטיות. בכל מקרה הדבר דורש טיפול של תיקון נסיגת חניכיים ללא ניתוח.

הנסיגה עצמה היא בעצם העלמות הדרגתית של שכבת החניכיים מעל לשיניים. הסיבה העיקרית והנפוצה ביותר לנסיגה והיעלמות החניכיים היא בעצם דלקת. הדלקת יכולה להיות מקומית בלבד, או אפילו דלקת כללית. אנו נציג קודם כל את שיטת הטיפול המתקדמת ביותר לבעיה הנפוצה, ומשם גם נסביר מדוע כל כך חשוב לטפל, ובהקדם!

טיפול בנסיגת חניכיים בעזרת לייזר

קראתם נכון, המילה לייזר לא נמצאת שם בטעות או במקרה. מינוף של טכנולוגיית הלייזר החזקה לצרכים רפואיים זה לא דבר חדש, אפילו שהתחום הולך ומתחדש, מתפתח ומתרחב. בכל הנוגע לנסיגת החניכיים שלכם, סביר להניח שניתן יהיה לעזור לכם בעזרת הטכנולוגיה המפתיעה הזו. לפניכם העובדות שכדאי שתכירו כדי שתרגישו בנוח לגשת לטיפול הייחודי:

  • השימוש בלייזר מבטיח טיפול בטוח לגמרי. הקרינה לא פוגעת בגוף, וכל עוד אינה מכוונת לעין, ניתן למנף את הקרינה הזו בצורה חכמה וייחודית לטיפול בבעיות שונות.
  • הלייזר מאפשר לרופא שלכם לנקות את החיידקים המסוכנים המתחבאים בפינות חשוכות ובכיסים בחניכיים. הדיוק של הלייזר הוא זה שמאפשר לו לפעול ממש כמו סכין, אך ללא הסיכון או הצורך בחתכים.
  • ההחלמה מטיפולים בלייזר מהירה יותר ומלאה יותר, שכן, כפי שכבר ציינו, לא מתבצע חיתוך מכל סוג שהוא, אלא רק צריבה מדויקת בלייזר.
  • הטיפול שמסיר את הרקמות עתירות החיידקים נחשב לטיפול ‘זעיר פולשני’. התוצאות שלו יוצאות דופן, והוא מגיע עם עוד יתרון גדול מאוד, והוא שהוא טיפול נטול כאבים וללא תופעות לוואי!

מה עוד כדאי לדעת על הטיפול בנסיגת החניכיים?

לפני הכול, אתם רוצים להימנע מיצירת נסיגת חניכיים. ישנם אנשים שמועדים לסבול מהנסיכה יותר מאנשים אחרים. זה מתחיל בחומציות שונה של הרוק מאדם לאדם, וממשיך בהרגלי חיים. לא משנה מה הבסיס שלכם, נטייה גנטית וכיו”ב, הרי שאם תשמרו על היגיינת הפה בצורה נכונה, אתם תמנעו, או לפחות תעכבו מאוד את התקדמות הנסיגה של החניכיים שלכם.

אחת ההמלצות היא כמובן לצחצח שיניים פעמיים ביום, אבל הצחצוח חייב להיות נכון. צחצוח חזק ואגרסיבי עלול דווקא לעודד את נסיגת החניכיים, ולכן יש לצחצח בצורה נכונה, כפי שמלמד רופא השיניים, בתנועות עגולות ומחזוריות, ללא הפעלת לחץ. אם החניכיים שלכם כבר נסוגות, הרי שאתם יכולים תמיד לגשת ולבצע תיקון נסיגת חניכיים ללא ניתוח .

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן