טיפים לבחירת הפתעות לימי הולדת

בחירת הפתעת יום ההולדת המושלמת יכולה לרומם אירועים אלה ממפגשים גרידא לאבני דרך בלתי נשכחות בחיי הילד. בין אם זו חבילה בנושא גיבורי על שגורמת לילד קטן להרגיש בלתי מנוצח ליום אחד או ערכת נסיכות שמאפשרת לדמיון של ילדה להמריא מעבר לשמיים, לבחירה הנכונה יש את הכוח לטוות סיפורי אושר שנשארים עם ילד לנצח. צללו לתוך עולם שבו הפתעות הופכות לסמלי האהבה וההתחשבות שלכם, והופכות מסיבת יום הולדת פשוטה לחגיגה שמהדהדת בצחוק ובהפתעה.

תארו לעצמכם את השמחה של הילדים כאשר הם מקבלים השקעה את ההפתעות בסוף מסיבת יום ההולדת, הפתעות יום הולדת הם זיכרון משמח ונעים לכולנו, מסורת של ילדות ישראלית. הילדים נהנים מהריגוש של שקית ההפתעות שחובה בתוכה לרוב ממתקים או צעצוע קטן, וההורים יכולים לשמוח עבור ילדיהם ויחד איתם. שקית ההפתעות היא מזכרת מהחגיגה.

אבל איך יוצרים את חבילת ההפתעה המושלמת בוודאי שחשוב לבחור בממתקים וצעצועים שמתאימים לשכבת הגיל ולתחומי העניין של הילדים, כאשר תכולת שקית ההפתעות גם צריכה להיות בטיחותית (צעצוע בטיחותי, ממתקים בטיחותיים לאכילה המתאימים לגיל הילדים וכן הלאה) .

דגשים לבחירת הפתעות לחלוקה בימי הולדת לבנים ולבנות

כשמדובר בהפתעות יום הולדת, חשוב להכיר בתחומי העניין המגוונים של ילדים ולהתחשב בהם בהרכבת אריזת ההפתעות של המסיבה. לא מדובר רק בבחירת דברים בצבעים וורוד או כחול לבנות או לבנים, אלא במה שמצית את הדמיון והשמחה של הילדים.

אם מסיבת יום ההולדת היא לבנים בלבד, הפתעות בנושא ספורט הן תמיד להיט ויכולות לנוע בין מזכרות כדורגל או כדורסל לצעצוע של נינג’ות או דמויות מתוכניות אהובות.

אם מסיבת יום ההולדת היא לבנות בלבד, קחו בחשבון שאין ילדה שלא תשמח לקבל איזו בובה או ערכה של איפור וקישוטים עטופה בעטיפה נסיכות והפתעות בנושא אגדות. שפר את היצירתיות באמצעות ערכת יצירה או ערכת תכשיטים המעודדת ביטוי עצמי.

הפתעות יום הולדת שמתאימות לכולם

בעת בחירת הפתעות מושלמות לבנים או לבנות, או אפילו אפשרויות יוניסקס, העיקרון המנחה צריך להיות ההנאה של הילדים. כמובן שהעיקרון המנחה הוא למצוא משהו שגם בנים וגם בנות ישמחו לקבל ולשחק בהם, וכאמור ממתקים שתמיד משמחים את כולם. יש שפע של אפשרויות יוניסקס המעודדות הכללה וניתן ליהנות מהן על ידי כל הילדים ללא קשר למין. משחקים פשוטים שמדברים לכולם, מדבקות, פלסטלינה, ערכת יצירה או אפילו דמויות מסדרה אהובה, יכולים להיות בחירה מוצלחת בשילוב של כמה ממתקים. כל ילד וילדה ישמחו לקבל שקית הפתעה שכזו.

במסיבות ילדים בארץ, הפתעות ייחודיות ורלוונטיות תרבותית יכול לייחד את האירוע שלכם. זכרו, הפתעות יום הולדת הן יותר מסתם מתנות הם הפגנת התחשבות ורצון ליצור שמחה. אז השקיעו בחוכמה באותם רגעים כיפיים שישאירו טעם מתוק וטוב מכל חגיגה.

הכירו את חברת שיקשוק – כל מה שתצטרכו למסיבה שלכם במקום אחד

מתכננים מסיבה ומוצאים את עצמכם עם רשימת אביזרים ודברים למסיבות ואירועים מכל סוג? שיקשוק היא חנות יבואנית של אביזרי המסיבות והאטרקציות. באתר החנות תמצאו מבחר סוגים של צעצועים והפתעות שתוכלו לחלק במסיבה שלכם. מלבד ההפתעות, תוכלו להזמין כל דבר נוסף שתצטרכו לאירוע, החל מבלונים, קישוטים, אביזרים זוהרים ומהבהבים שונים, אטרקציות, דברי יצירה, איפור זוהר, משחקים, בלונים ועוד.

המחירים בחברת שיקשוק הם נוחים ומשתלמים במיוחד, שכן זו חנות יבואן וכל המוצרים מוצעים לכם בעלויות נמוכות משמעותית לעומת המחירים במקומות אחרים. כמו כן, תוכלו לבצע הזמנה בכמות גדולה ולהנות ממחירים סיטונאים. מוזמנים להיכנס לחנות אונליין של שיקשוק ולבצע הזמנה מקטלוג מוצרים מסודר בתשלום מאובטח ואספקה מהירה עם משלוח עד הבית.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן