לשאלה מה עושים בניו יורק יש כל כך הרבה תשובות, עד שקשה להתחיל לענות עליה. כל אחד יוכל למצוא ולתכנן את מסלול הטיול המתאים לו ולאופי הטיול – בין אם זה טיול זוגי רומנטי, טיול משפחתי, טיול של חברים וכדומה, אפשר למצוא את התמהיל הנכון בין כל הסוגים השונים של האפשרויות שהעיר ניו יורק מציעה.

המבנה הכללי של העיר ניו יורק

רגע לפני שמתחילים לתכנן מסלול טיול בעיר ניו יורק, חשוב לשים לב לכמה דברים. קודם כל, כדאי להכיר את המפה של העיר ניו יורק, להבין את המבנה שלה ואת הסדר שלה, לדעת למקם את הרובעים השונים – מנהטן, קווינס, ברונקס, סטאטן איילנד וברוקלין. מנהטן מהווה את הרובע המרכזי בניו יורק, מבחינת היצע האטרקציות והפעילויות השונות.

דבר נוסף שכדאי חשוב עליו לפני שמתחילים לתכנן מסלול, הוא התקציב שלכם, ומספר ימי הטיול שיש ברשותכם. כך, ניתן לחלק את האטרקציות השונות בין ימי הטיול, כדי לא להרגיש שהטיול עמוס מדי, ולהתאים את בחירת האטרקציות לתקציב הרצוי.

אז מה עושים בניו יורק?

את הטיול בעיר ניו יורק כדאי להתחיל בסיור כולל, שייתן לכם מעט רקע על העיר, ועל המקום שאליו הגעתם. ניתן לקיים סיורים כאלה דרך חברות שונות, כמו חברת NewYorker המציעה מגוון רחב של סוגי סיורים בעיר, או לעלות על סיור באוטובוס תיירים, שמספק הסברים קוליים על ציוני דרך מרכזיים בעיר.

אי אפשר לוותר על תצפית מרשימה על כל העיר ניו יורק. ישנם כמה גורדי שחקים המפורסמים בתצפיות המדהימות שלהם, כמו בניין האמפייר סטייט, תצפית ה”summit”, או התצפית “one world observatory” שנמצאת בדרום העיר.

כדאי מאוד להיכנס למוזיאונים השונים המוצעים בעיר. מוזיאון פופולרי מאוד הוא ה-9/11, שמספר את הסיפור של הטרגדיה ההיסטורית בפיגוע מגדלי התאומים. במוזיאון ישנם מייצגים נדירים, וסיפורים מרגשים ועצובים, של האנשים והמשפחות שנפגעו. להבדיל מכך, ישנם מוזיאוני אומנות ותרבות רבים שניתן לסייר בהם.

כמובן שכדאי לתפוס הצגה בתיאטרון בברודווי. מלך האריות, ספר המורמונים, אלאדין, ועוד מחזות רבים אחרים מוצגים מדי ערב בתיאטראות המפורסמים בעולם. כמו כן, לא כדאי לפספס שיט בנהר ההדסון שמשקיף על קו הרקיע של מנהטן ועובר מתחת לגשרים המפורסמים.

גם שיט לפסל החירות ולאי אליס מהווה חוויה, וניתן לשלב זאת עם סיור קולי חינמי, שמספר את הסיפורים ההיסטוריים של האיים הללו. לבסוף, כדאי לבקר בפארקים השונים שבעיר, כמו סנטרל פארק המפורסם, או בריינט פארק השוכן ממש מאחורי ספריית העיר ניו יורק, שגם בה שווה לבקר.

לסיכום, העיר ניו יורק מלאה באפשרויות ובסוגים רבים של אטרקציות ודברים לעשות. כל אחד ואחת יוכלו למצוא את מסלול הטיול המועדף עליהם, שיהיה תואם לרצונות ולהעדפות שלהם. טיול בעיר ניו יורק הוא חוויה שלעולם לא שוכחים, ותמיד רוצים לחזור.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן