קסם הדברות מסבירים את ההכנות בבית לצורך הדברת עכברים

אם אתם שומעים מכרסמים מתרוצצים בבית, שמים לב לסימנים כמו גללים, קינים, סימני כרסום, ריחות שתן חזקים או שראיתם עכבר פיזית מסתובב לו בנחת, כנראה הגיע הזמן להזמין חברת הדברה מקצועית, זה מה שיבטיח, שתוכלו להיפטר מבעיית העכברים במהירות ובבטחה. יחד עם זאת, לפני שהחברה מגיעה אליכם הביתה, יש כמה דברים שעליכם לעשות כדי להבטיח שתהליך ההדברה יהיה כמה שיותר יעיל. קסם הדברות יסבירו לנו בכתבה זו בדיוק מה מומלץ לעשות.

כיצד להתכונן למדביר לעכברים?

כדי שתוכלו להיות כמה שיותר מוכנים, קסם הדברות מסבירים את ההכנות בבית לצורך הדברת עכברים:

בדקו את הבית – כדאי לבדוק אם ישנה נוכחות של עכברים בכל חדר בבית, כולל בעליית בגג, במזווה, בארונות, בחללי זחילה, במכשירי חשמל וכדומה. בדקו גם שאין חורים או סדקים כמו למשל בקירות או בחלונות, דרכם העכברים יכולים להיכנס. שימו לב לכל הסימנים שאתם מוצאים במהלך הבדיקה שלכם, כך תוכלו לשתף את המדביר כשהוא מגיע בכל הממצאים כדי שיוכל לטפל בבעיה במהירות וביעילות.

טפלו במקורות מזון – זה המובן מאליו. עכברים נמשכים למזון לכן עליכם להרחיק מהם את כל מקורות המזון. אחסנו שאריות מזון בקופסאות סגורות, הכניסו את כל הירקות והפירות למקרר והיפטרו מכל הפירורים על השיש או הרצפה. שימו לב שאין מזונות נגישים וגלויים שיכולים למשוך אליהם מכרסמים. בנוסף, כדאי גם לשים לב למקורות מזון שנמצאים בחוץ כמו למשל אוכל של חיות מחמד, פירות עץ, קומפוסט ועוד.

טפלו גם במקורות מים עכברים זקוקים למים כשם שהם זקוקים למזון לכן עשו בדיקה בבית וחפשו מקורות מים פוטנציאליים שעלולים להיות אטרקטיביים עבור מכרסמים. זה הזמן לתקן נזילות, ברזים דולפים, לרוקן מים עומדים שיש בחצר, לטפל בשלוליות ואם יש לכם בריכת שחיה בחוץ וודאו שהיא מכוסה היטב כך שלעכברים או מזיקים אחרים לא תהיה גישה אליה.

הרחיקו רהיטים מהקירות – עכברים עשויים להסתתר מתחת לרהיטים, בתוך מכשירי חשמל או מאחורי הספות שלכם. כאשר המדביר מגיע אליכם הביתה, הרחיקו את כל הרהיטים הללו מהקירות, מה שיאפשר לחברת ההדברה לבצע את עבודתה במידת יעילות גבוהה יותר. מכיוון שהמדביר יפזר מלכודות במסלול של העכברים, שימו לב שגם הוא פנוי, כך שלמדביר תהיה גישה נוחה לחלקי הבית השונים.

שאבו אבק ונקו את האזור לפני הריסוס – שאבו אבק מאחורי ספות ומכשירי חשמל גדולים שהיו צמודים לקיר ונקו את האזור היטב, כאשר אתם מקדישים תשומת לב מיוחדת לאזורים שראיתם בהם עכברים. כאשר המרחב נקי מפסולת, הוא יהיה נגיש יותר עבור המדביר, למקרה שיצטרך לבדוק או לתקן נזקים כאלו ואחרים שנגרמו על ידי עכברים.

תקנו את כל הסדקים והחורים – עכברים נכנסים לבית שלכם דרך סדקים, חורים, רווחים וחריצים קטנים, אם בקירות ואם דרך מערכת הביוב, המזגן ועוד. לכן הקפידו לאטום את כל החריצים שדרכם עכברים יכולים להיכנס לבית באמצעות פתרונות איכותיים. כך גם לאחר ביצוע הדברת עכברים תוכלו להבטיח שאף עכבר לא יוכל להיכנס שוב לבית שלכם.

שירותי הדברת עכברים מקצועיים

הדרך הטובה ביותר להרחיק עכברים מהבית היא על ידי הזמנת חברת הדברה מקצועית. חברת קסם הדברות מספקת שירותי הדברה מקצועיים הזמינים עבורכם 24/7 וניתנים בפריסה ארצית. צוות החברה מיומן, עובד עם חומרי הדברה ירוקים ויכול לתת מענה לכל בעיית מזיקים!

*** נכתב ע”י ניר יזדי – מנכ”ל ובעלים של חברת קסם הדברות.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן