שאלנו את הצוות של מזגן נקי מה עדיף מזגן חדש או ניקוי מזגן?

המזגן שלכם פועל בזמן האחרון פחות טוב? אתם מרגישים שהוא נמצא בהשהיה זמן רב או שהוא מוציא אוויר שאינו מספיק קר או חם? אתם חשים בריח של עובש כשהוא פועל? כל אלו מעידים שהמזגן שלכם זקוק לניקוי. אנשים רבים שמבינים זאת, מתחילים לחשוב מה יותר כדאי להם? האם כדאי להזמין ניקוי מזגן או שמא כדאי לקנות מזגן חדש? מה עדיף מבין השניים? על השאלות האלו נענה במאמר הבא.

מה עדיף, ניקוי מזגן או קניית מזגן חדש?

אז נתחיל מזה שהצעת מחיר ניקוי מזגנים זולה יותר מרכישת מזגן חדש. אם מדובר במזגן קטן, העלות שלו נעה בין 1500-2500 שקלים. לעומת זאת, ניקוי מזגן יעלה לכם כ-300-400 שקלים בשנה עבור מזגן אחד.

ברור לכולם שרכישת מזגן חדש בכל שנה היא לא דבר אפשרי. אף אחד לא מחליף מכשיר חשמלי זה בתדירות כזו גבוהה ולכן במקרה הזה תמיד נעדיף ניקו מזגן ולא להחליף אותו.

מתי תשקלו החלפת מזגן על פני ניקוי?

ניקוי מזגנים עם חברת מזגן נקי יהיה תמיד זול יותר, אך אם מדובר במזגן ישן שאתם משתמשים בו כבר כמה שנים טובות, יכול להיות שכן כדאי לשקול החלפה שלו.

אם המזגן שלכם פועל כבר למעלה מעשור, לכו בדקו עלות של מזגנים חדשים, אך אם לא הגעתם לזמן כזה, כנראה שהמזגן שלכם עוד תקין וכל מה שהוא צריך זה רק ניקוי מקצועי.

חשוב להבין שגם אם תקנו מזגן חדש, אם תרצו לשמור עליו, תזדקקו לניקוי אחת לחצי שנה עד שנה, כך שלא משנה אם מדובר במזגן ישן או חדש, תהליך הניקוי הוא הכרחי.

האם ניתן לבצע ניקוי עצמאי של המזגן?

ניקוי עצמאי כולל בדרך כלל את שאיבת ושטיפת המסננים שיוצאים בקלות מהמזגן. כמובן שזה לא מספיק כדי להימנע ממצבים של עובש.

הלכלוך שבמזגן נמצא עמוק יותר ברכיבים השונים של המזגן ולא רק במסננים ולכן זה לא מספיק. נכון, זה מסייע לקבל אוויר קר יותר טוב, אך ה לא ימנע בוודאות את הריחות הלא טובים שהמזגן יוציא והלכלוך שעף לאוויר ואתם נושמים אותו.

מה כולל ניקוי מקצועי?

ניקוי מקצועי כולל פתיחת המזגן, פירוק רכיבים פנימיים, שטיפה יסודית עם סבון ומכונת ניקוי ייעודית ולאחר מכן שטיפה נוספת להוצאת הסבון והלכלוך.

לאחר מכן, ייבוש הרכיבים, הרכבתם וניקוי המזגן גם מבחוץ. מי שיבצע פעולה זו באופן מקצועי עם חברה שעוסקת בתחום, ירגיש את ההבדל באוויר שמוציא מזגן נקי אל מול האוויר שיוצא כאשר המזגן לא נקי.

כמה יעלה לכם לתחזק את המזגן?

תחזוקת ניקיון של מזגן עולה בין 300 ל-450 שקלים ליחידת מזגן אחת. המחירים משתנים בין חברת ניקיון אחת לאחרת.

מה שמשפיע על העלות הוא היכולת של החברה לספק שירות בפריסה ארצית. אם תלכו לחברה שיש לה מנקי מזגן מקצועיים בכל חברי הארץ, וודאי תמצאו מחירים טובים יותר מחברות שפועלות באזור ממוקד מסוים.

אם אתם רוצים לבצע השוואה טובה למחירים, זהו מחירון ניקוי מזגנים שכדאי לבדוק והוא עשוי להוות עבורכם מצפן בכל הקשור למחירים בתחום זה.

כל כמה זמן כדאי לבצע ניקוי מקצועי?

ניקוי מקצועי של מזגני הבית כדאי לבצע אחת לשנה לפחות, ללא קשר לניקוי המסננים באופן עצמאי אחת לכמה חודשים.

תוכלו להזמין את המנקה לשעה שנוחה לכם וכשאתם נמצאים בבית. וודאי בעת הניקוי תופתעו מכמות הלכלוך שיוצאת מהמזגן. המראה של הלכלוך בפעם הראשונה מפתיע את כולם. מי חשב שמזגן אוגר כל כך הרבה לכלוך.

המאמר בשיתוף חברת מזגן נקי

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן