גם בחורף – מקדם הגנה איכותי הוא הכלי החשוב ביותר שלך להגנה על העור

ככל שהימים מתקצרים והטמפרטורות צונחות, קל להאמין שהשמש הישראלית כבר לא אמורה להדאיג אותנו. עם זאת, חשוב שנזכור, כשזה מגיע להגנה מפני קרינת ה-UV ונזקיה, השמש לא יוצאת לחופשה גם בחורף. למעשה, שימוש במקדם הגנה איכותי חיוני במהלך החודשים הקרים בדיוק כמו בקיץ. למה בעצם, ומדוע זה כה חשוב? כאן נסביר לעומק מדוע הגנה מהשמש לאורך כל השנה היא כה חשובה לבריאות ומראה העור.

 מדוע חשוב להשתמש במקדם ההגנה גם בחורף?

הקרניים האולטרה סגוליות (UV) המזיקות אמנם נחלשות בעוצמתן במהלך חודשי החורף. עם זאת, הקרינה עדיין חודרת לאטמוספירה ומגיעה עד לעור שלנו. החשיפה לקרינה לא רק עלולה לגרום לכוויות שמש לאחר חשיפה ממושכת, אלא מאיצה משמעותית את תהליך ההזדקנות. למעשה, ההשפעות המצטברות של החשיפה ל-UV הן הגורם המוביל לפירוק קולגן ואלסטין וירידה בנפח העור. יתרה מכך, זהו אחד מגורמי הסביבה המרכזיים התורמים להאצת תהליכי עקה חמצונית, מה שגורם להיווצרות רדיקלים חופשיים. תהליך זה מוביל להיווצרות של קמטים, קמטוטים ועור רפוי. על ידי שילוב מקדם הגנה בשגרת טיפוח העור החורפית שלך, העור שלך נהנה מהגנה עוצמתית שתאפשר לך לשמור על גוון עור גמיש וזוהר. כדי להקפיד על השגרה הזו, לא חייבים בהכרח לזכור למרוח את מקדם ההגנה בכל פעם שיוצאים מהבית. ישנם היום לא מעט מוצרי טיפוח כמו קרם לחות וסרומים המצוידים במקדם הגנה גבוה. קיים היום טווח רחב של מוצרי ביופור לרכישה אונליין שיאפשרו לך ליהנות משני העולמות בשימוש אחד.

 השפעות על גוון העור

החשיפה לשמש תורמת משמעותית להיפרפיגמנטציה, אותם כתמים כהים מציקים שיכולים לפגוע בעור הפנים האחיד והחלק שלך. קרני UV מגבירות את ייצור המלנין, הפיגמנט האחראי על צבע העור. הגנה איתנה ועקבית מהשמש מסייעת במניעת התפתחות כתמי השמש ומבטיחה שהעור יישאר קורן, בריא וחיוני.

 הגנה מהשמש אינה רק תורמת למראה – היא מצילה חיים

מעבר להיבטים הקוסמטיים, חשוב שנזכור שחשיפה ממושכת לשמש מגבירה את הסיכון לסרטן העור. לא כדאי לתת לעננים הכבדים המכסים את השמש להטעות אותנו. גם בימים המעוננים ביותר, הפוטנציאל המסרטן של קרינת השמש עדיין קיים. מניעה אמינה תבטיח הגנה מקיפה. כשזה מגיע לבחירת מוצרים ביופור מציעה מגוון מקיף ואיכותי לכלל הייעודים שיספקו מענה מדויק לצרכים שלך ובו זמנית, יבטיחו הגנה אמינה מפני קרינת UV.

 אז איך בוחרים מקדם הגנה שיספק תוצאות?

מומלץ לבחור בקרם הגנה בספקטרום רחב עם SPF 30 ומעלה, המבטיח הגנה מפני קרני UVA ו-UVB כאחד. במהלך השימוש, חשוב לא להזניח גם אזורים פחות מובנים מאליהם כמו הצוואר, כפות הידיים והאוזניים, שלעתים קרובות חשופים לפגעי מזג האוויר ונוטים להזדקנות מוקדמת. אז גם כשהטמפרטורה יורדת והעננים מתאספים, שילוב מקדם הגנה בשגרת הטיפוח יעניק לך את השקט הנפשי שהעור שלך מוגן.

קרדיט תמונה PEXELS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן