סטודיו לקרמיקה: פעילות ייחודית לכל הגילאים

יש דברים שכל אחד ואחת יכולים להנות מהם. דברים שלא דורשים ניסיון, לא דורשים ידע, ובעצם לא דורשים דבר פרט לעשייה המהנה. אלו הדברים הפשוטים ביותר בחיים, והאמת שהם גם המהנים ביותר. כמו להתמסר לתנועה בלי לחשוב על הצורה של הריקוד, כך גם לצייר ולשחק עם צבעים בלי (או דווקא עם!) לכוון למשהו מסוים, אלא פשוט ההנאה שבדבר. כל סטודיו לקרמיקה שתעברו בו יציע לרוב משהו די דומה – ללמוד איך להכין כלים. אבל האם זה באמת מה שכולם מחפשים?

המורכבות של יצירת כלי חרס דורשת מיומנות, למידה, התמדה, או באמת כישרון טבעי מולד ונדיר, ממש ידע גנטי ביצירה בקרמיקה. זה מתאים למי שבאמת אוהב את זה, וכדאי לנסות. אבל מה שבאמת כולם וכולן יכולים לעשות בלי שום ניסיון קודם, אבל עם המון הנאה והשמחה שביצירתיות זה לצייר על כלי קרמיקה, ולהפוך אותם לכלי ייחודי, היצירה האישית של כל ילד וילד, כל איש ואישה, גם אם לא יודעים לייצר את הכלי מאפס.

היתרונות של ציור על קרמיקה:

בסטודיו שמציע ציור על קרמיקה (לילדים ולמבוגרים) תמצאו את כל ההסברים והצבעים המתאימים, התמיכה והליווי, והאווירה היצירתית והמהנה. היתרונות של הפעילות רבים –

  • כניסה מיידית ל”מצב-יצירה” – ללא החשש של פגישה עם משהו חדש ואולי מאיים, הרי שצביעה וציור טבעיים לנו, ואפשר להשתעשע ולשחק עם הצבעים, כך שמהר מאוד, ממש באופן מיידי, נכנסים לאווירה הייחודית והמהנה הזו שנקראת – חדוות היצירה.
  • תוצאות יפות תמיד – זה נכון שמה שחשוב זה הדרך, אבל אנחנו, בני האדם, אוהבים גם לראות תוצאות. היופי של צביעת הכלים נשען גם על העובדה שהכלים הזמינים לצביעה יפים ומעוצבים כבר מראש (ללא צבע, אבל עם צורה אסתטית ונאה), מה שאומר שבסופו של דבר, גם אחרי שסיימתם את המסע המענג, תקבלו תוצאה מרשימה ונהדרת.
  • זה מתאים לכולם – אפשר לבוא עם ילדים קטנים, עם הדודה והדוד, אמא ואבא, סבתא וסבא, וכולם, ממש כולם יכולים לבטא את היצירתיות החבויה בהם עם הצבעים שהם מעדיפים, סגנון העיטור שהם אוהבים, ומה שנובע ממעיין היצירה שלהם ברגע הפעילות.

איך זה עובד?

הפעילות נועדה להיות נגישה ופשוטה לכולם. סטודיו לקרמיקה שמציע הפעלות לכל המשפחה בצביעה של כלים מחזיק באמתחתו סט כלים מוכן ומזומן. קטלוג נאה ועשיר של כלים שונים יאפשר לכל אחד ואחת למצוא את הכלי שהכי מדבר אליו ואליה, ומיד להתחיל במלאכת הצביעה המהנה.

ניתן לבחור מפלטות צבעים שונות שיתאימו לאופי ולסגנון שלכם, כך שאפילו התאמת הצבעים כבר קיימת, מה שאומר שגבולות הגזרה מוכנים, ומעכשיו קל מאוד פשוט לגשת וליצור, בלי עכבות, בלי להתבלבל, ועם הרבה מאוד שמחה. בתום הפעילות הכלים נשארים במקום לצורך גלזורה ושריפה לקיבוע היצירה שלכם על הכלי, ולאחר זמן מה תוזמנו לאסוף אותה, מוכנה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן