מצעים – ההבדל החשוב בין סוגי מצעים שונים

ההבחנה העיקרית בין סוגי מצעים שונים היא לפי גודל המיטה: מצעים למיטה זוגית או מיטה וחצי, מיטת מעבר או מיטת יחיד וגם מיטת תינוק כמובן. אבל יש עוד הרבה משתנים המשפיעים על סוג המצעים, על האיכות שלהם ועל ההתאמה שלהם לצרכים שלכם. אז מה ההבדל בין סוגי מצעים שונים ואיך מתאימים את המצעים למיטה?

בחירת מצעים לפי סוג חומרי הגלם

אחת ההבחנות החשובות שכדאי להכיר בין סוגי מצעים שונים היא חומר הגלם שמהם המצעים עשויים. סוגי בדים רבים עשויים מכותנה למשל, אבל שיטת האריגה, תוספות שונות לכותנה וצורת העיבוד של הכותנה עצמה, יכולים ליצור הבדלים במרקם המצעים ובאיכות שלהם.

לכן, אם חשוב לכם לישון על מצעי כותנה, רצוי לחפש אחר מצעים 100% כותנה , הנחשבים איכותיים בהשוואה לכל חומר גלם אחר, מציעים חווית שינה בריאה ונקיה יותר, נותנים מענה למי שסובל מהזעת יתר, אלרגיות ועוד.

מצעי איכות לפי סוג הבד

הבחנה נוספת בין סוגי מצעים שונים היא לפי מאפייני הבד – זה יכול להיות בד כותנה, או חומר גלם אחר, אך עם מאפיינים מיוחדים, כמו למשל מצעים אל קמט. מצעי אל קמט ארוגים ומיוצרים בטכניקה ייחודית, שהופכת אותם חלקים למגע ולמראה – כמעט בכל מצב. מצעים אלה מתאימים במיוחד למי שחשוב לו לשמור על חדר שינה מעוצב ואסתטי עם מצעים חלקים ומסודרים – בלי להשקיע שעות בגיהוץ – אך גם למי שאוהב את התחושה החלקה והמלטפת של מצעים אלה על העור.

מצעים לילדים ותינוקות

מצעים לילדים ותינוקות נחשבים קטגוריה בפני עצמה:

ראשית כי הם לעיתים קרובות עשויים מחומרי גלם איכותיים ועדינים במיוחד, כדי לשמור על העור העדין של תינוקות וילדים, למנוע מהם לפתח אלרגיות ולספק להם חווית שינה איכותית, החיונית לצמיחה בריאה.

שנית, לילדים בגילאים שונים יש מיטות בגדלים שונים ולכן עולם המצעים לילדים מורכב ממצעים במידות שונות, כמו גם במגוון רחב של עיצובים – מותאם גם הוא לפי גילאי הילדים. לדוגמה:

מצעים למיטת תינוק – בגיל הרך של תינוקות, חשוב במיוחד לבחור להם מצעים למיטת תינוק איכותיים מחומרי גלם טבעיים ונקיים, שעוזרים לשמור על עורם העדין ולספק להם שנת לילה מלאה ונעימה. נוסף על זה, רצוי כמובן לבחור עיצובים מתאימים, נאיביים ומתוקים, אך לא רועשים מדי.

מצעים למיטת מעבר – זהו הגיל הרגיש, שבו הילדים הרכים הופכים מתינוקות לפעוטות עצמאיים וכאן נכנסים לתמונה מצעים למיטת מעבר, במידות מיוחדות לסוג זה של מיטה, בעיצובים מתוקים ונאיביים שהופכים את השינה במיטה החדשה לחוויה משמחת. רצוי לבחור מצעים ששומרים על הצבע והאיכות שלהם לטווח ארוך, כדי לעמוד בפני הצורך בכביסות מרובות.

מצעים למיטת יחיד – כשהילדים מתחילים לגדול, הדגש לבחירת מצעים הוא לבחור להם מצעי איכות נוחים ובריאים לשנת לילה מלאה שתטעין אותם באנרגיה ליום הבא, עם דוגמאות ועיצובים המבטאים את האישיות המתגבשת שלהם.

קרדיט תמונה viahome

מצעים למיטה וחצי – בגילאים שבהם עוברים לישון במיטה וחצי הילדים כבר רוצים לבחור בעצמם את המצעים עם הדוגמאות וההדפסים שהם אוהבים. אבל בכל מה שנוגע לאיכות המצעים – זו עדיין אחריות שלכם לדאוג שהם יקבלו מצעים מחומרי גלם איכותיים ובריאים, שתורמים לשינה בריאה והתפתחות תקינה.

רשת הכל כלול מתמחה במגוון פריטים ומוצרים חיוניים לעיצוב בית נעים, מזמין, פרקטי ופונקציונאלי, כולל מצעים מכל הסוגים, שנבחרו בקפידה כדי לספק לכם ולכל המשפחה שלכם, שנת לילה בריאה, נעימה, נוחה ובטוחה.

המצעים שלנו מעוצבים בהתאמה לכל קבוצת גיל ומגיעים במגוון דוגמאות, מידות והדפסים כדי לענות על קשת רחבה של צרכים והעדפות.

היכנסו לקטלוג שלנו או לסניף הקרוב אליכם!

קרדיט תמונה viahome

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן