למה כדאי לקנות עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי?

אם יש לכם רכב חשמלי, יש לכם איכות חיים ניידת אין ספק שהמעבר לנהיגה ברכב חשמלי משפרת משמעותית את הנוחות במרחב ומספקת חוויית נהיגה וחוויית נסיעה בסטנדרטים חדשים.

אפשר ללכת עוד צעד קדימה ולקנות גם עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי, ובכך להעצים את הנוחות, מעצם העובדה שצעד כזה פוטר אתכם מהצורך להגיע לעמדת טעינה מרוחקת ולהמתין בתור שתתפנה עבורכם. כמובן שיש גם משמעות של כדאיות כלכלית בקניית עמדת טעינה פרטית – מהלך שמוזיל לכם משמעותית את עלויות הטעינה וחוסך לכם הרבה כסף. כשמדובר במוצר כזה, לא מקבלים החלטת קניה על סמך אינטואיציה או איזו המלצה בפייסבוק. יש בישראל מרכז מידע מעולה לעמדות טעינה לרכב חשמלי Energy2car – עמדות טעינה שיספק לכם את כל המידע בתחום, כולל לגבי עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי. תקבלו שם גם ייעוץ חיוני בחינם לפני הקנייה בפועל. 

איך תדעו איזו עמדת טעינה כדאי לקנות?

בחירה של עמדת טעינה צריכה להיות ממוקדת לצרכים שלכם ובהתאמה לרכב החשמלי הספציפי שלכם. חברות מובילות מייצרות ומשווקות עמדות טעינה בישראל, ביניהן: תדיראן, סונול, שנפ, אפקון, ADVICE, איוי אנרג’י, צ’רצ’ינג פויינט, Solygana, ספארק פלאג, Schneider Electric.כמובן שכל היצרניות והמשווקות המובילות עומדות בתקינה המוקפדת של משרד האנרגיה של ומכון התקנים ומספקות את המוצר ברמת בטיחות מקסימלית.

יש בשוק סוגים שונים של עמדות טעינה, העיקריים שביניהם:

● עמדת טעינה AC

●עמדת טעינה DC 

●עמדת טעינה DC תלת פאזי

●עמדת טעינה מהירה

●עמדת טעינה 22K

●עמדת טעינה חכמה עם אפליקציה לניהול העמדה

בדיקת סוקר לפני התקנת עמדת טעינה

תפקידה של “ביקורת סוקר”, לפני התקנה בפועל של עמדת טעינה, היא לבדוק את התאמת תנאי השטח הפיזיים בהם אמורה העמדה להיות בפועל. בדיקת סוקר עולה בין 300 ל-400 שקלים. חשוב מאוד להשקיע בבדיקה המקצועית הזו, כי היא יכולה למנוע טעויות והוצאות מיותרות.

האם התקנת עמדת טעינה ביתית מסכנת את הסביבה?

עמדת טעינה לרכב חשמלי שאושרה למכירה ולהתקנה בישראל עוברת תהליך עד שהיא מקבלת את ה-Stempa” שמאשרת אותה למכירה. אין שום סיכון סביבתי בעמדת טעינה ביתית תקינה שמותקנת על ידי איש מקצוע. מכיוון שמדובר במוצר שמחובר לחשמל ושיש סביבו צריכת אנרגיה/מתח חשמלי, חשוב לאין ערוך להקפיד שרק אדם מיומן ומוסמך להתקנה יבצע אותה. זה יכול להיות מהנדס חשמל/חשמלאי/טכנאי מוסמך להתקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי. מיד בסיום התקנת עמדת הטעינה, מהנדס חשמל אמור לוודא את תקינותה.

אפליקציה לניהול עמדת טעינה – אביזר MUST

לפני שאתם סוגרים עסקה על קניית עמדת טעינה, תוודאו שיש לה גם אפליקציית ניהול חכמה. עמדת טעינה שתוכלו לנהל אותה ולשלוט בתפקוד שלה (גם מרחוק כמובן) תעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. תוכלו לתזמן טעינה מרחוק, להפעיל ולכבות לפי הצורך, לקבל מידע על חיובים עבור כל טעינה, כולל היסטוריית טעינות. לא כל עמדת טעינה מגיעה עם אפליקציית ניהול, לכן, כאמור, חשוב לברר לגבי זה מראש.

תעודת אחריות לעמדת טעינה לרכב חשמלי

החברות היצרניות/המשווקות של עמדות הטעינה מספקות גם אחריות על עמדות הטעינה. לפני שאתם סוגרים את תהליך הרכישה תשאלו את כל השאלות: איזו אחריות אתם מקבלים על העמדה, מה כוללת האחריות, למשך כמה זמן היא בתוקף, מה קורה כשהתוקף שלה מסתיים, וכך הלאה. קדימה, תנו גז: תנו וואלט

Energy2car – עמדות טעינה מרכז מידע ארצי לעמדות טעינה לרכב חשמלי – כל המידע הרלבנטי מחכה לכם שם.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן