מתנה רומנטית לבת הזוג? אסנת עמבר מ-TheyDream מציגה: תכשיטים שיעלו לה חיוך על הפנים

סביר להניח שרוב הבחורים שיקראו את הכתבה הזו, ככל הנראה יהיו תמימי-דעים בנוגע לזה שכשמדובר בבחירת מתנה רומנטית לבת הזוג – קיימים לא מעט סימני שאלה והרבה לבטים; בין אם מדובר ביום ההולדת שלה, ביום הנישואין שלכם, או בכל אירוע מרגש אחר שקורה בחיים, עולות שאלות כמו: ‘איך לוודא שבוחרים מתנה נכונה ומתאימה?’ או כמו: ‘מה נחשב יותר רומנטי כמתנה ומה פחות?’ , ‘האם לקנות שוב בושם?’ ועוד לא מעט שאלות שנשמעות פחות או יותר באותו כיוון כללי, ובמרכזן הרצון המאוד מובן הזה, לקנות לבת הזוג מתנה שלא רק תהיה רומנטית במובן הקלאסי של המילה, אלא גם באמת תגרום לה להבין שהושקעה בה מחשבה, שהתקיים כאן אפילו סוג של ‘מומנט’ רגשי עם בחירת המתנה.

אם המשכתם איתנו, בא לנו לחלוק איתכם שרעיונות אותנטיים למתנה רומנטית לבת הזוג הם פשוט משהו שבשבילו שווה להכיר את אסנת עמבר – מעצבת תכשיטים בעבודת יד, הקימה את TheyDream – חנות תכשיטים שחגגה לא מזמן 9 שנים להיווסדה.

אסנת מעידה כי התכשיטים שהיא מעצבת מספרים את סיפור חייה; כל קולקציית תכשיטים שעיצבה מסמלת עבורה תקופה, זכרון או חוויה מאוד אישית שעברה, כמו למשל הלידות של הבנות שלה, תקופת ההיכרות שלה עם תומר בעלה ועוד כמה וכמה תקופות מיוחדות שגרמו לה להבין שמה שהיא הכי אוהבת לעשות הוא לעצב בתלת מימד – לעצב תכשיטים דרך פריזמה אסתטית ייחודית שקשורה בין היתר לשורשים הדניים שלה.

כמישהי שגדלה סביב מודעות מאוד גבוהה לאופנה, אסנת מבינה כמה חשוב לתכנן איזו מתנה לקנות לבת הזוג – או לנשים אהובות בכלל..היא מבינה שאם בחור רוצה לקנות תכשיט לבת הזוג שלו או לאשתו, סביר שהיא תמליץ על אחד מכמה תכשיטים מעוצבים שהיא יודעת שיוכלו מאוד לרגש, ולהעלות חיוך על הפנים של האישה המיוחדת שלו.

מתנה רומנטית לבת הזוג בדמוי תכשיט, אבל איזה תכשיט הכי יקלע?

“ככל שהשנים עברו, גיליתי שלא רק בנות קונות את התכשיטים שלי, אלא גם לא מעט בחורים – צעירים ומבוגרים כאחד. תכשיטים מעוצבים כמתנה לבת הזוג או לאמא זה מה שהם בדרך כלל מחפשים (למרות שלפעמים הם גם קונים לעצמם שרשראות). ואם יש משהו שאני יכולה לשים עליו את האצבע, הוא שלפחות בחלק גדול של המקרים האלה, בהם אנשים מחפשים מתנה רומנטית מקורית ומרגשת לבת הזוג – העיניים איכשהו הולכות לקולקציות השרשראות שלי”, משתפת אסנת.

“לפעמים כשבחור מעוניין לקנות מתנה רומנטית לבת הזוג , והוא מגיע לסיטואציה בה הוא חושב: ‘אולי טבעת?’ – זה מכניס אותנו לעולמות של המשמעות של הטבעת; אולי זה עוד לא הזמן וכו’..מה שאומר שאם אין בכוונת הזוג להתארס או להתחתן בזמן הקרוב – טבעת לרוב תרד מהפרק כמתנה, ואולי זה גם קצת בגלל נושא המידות של הטבעות; יש בחנות התכשיטים שלי מגוון טבעות, ומאחורי כל טבעת יש גם סיפור וקטע משלה – ומהמקום הזה, אני חושבת שבנות יעדיפו לקנות לעצמן את הטבעות שלי.

שתי קטגוריות נוספות שרלוונטיות מאוד לצורך הזה למצוא מתנה רומנטית לבת הזוג שבאמת תעלה לה חיוך על הפנים, הן עגילים וצמידים. בחנות התכשיטים אונליין שלי ניתן למצוא מספר עיצובים של עגילים וגם של צמידים מכל מיני סוגים; ניתן למצוא צמידי-חוליות מכסף, צמידי חוליות מצופים זהב צהוב 24 קראט, צמידים עם לבבות, תלתנים ועלים, צמידים עדינים יותר עם תליונים עליהם ועוד מספר עיצובים שאני מקבלת עליהם הרבה פידבקים חיוביים אחרי שנקנו כמתנות.

בעולמות העגילים – כל העגילים שלי מעוצבים כמובן בעבודת יד מה שהופך אותם למתנות מאוד מיוחדות. העגילים – כמו רוב התכשיטים שלי בחנות, עשויים כסף סטרלינג 925 , עם אופציה לכסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט. יש עגילים צמודים – כמו עגילי הקלפים שלי (עגילי לב), יש לי בחנות עגילי חישוק בכמה גדלים ובכמה עיצובים, עיצבתי גם עגילי חבל – מה שנקרא עגילים נופלים, עגילי צדף, עגילי ג’יפסי ועוד כמה עיצובים שלגמרי יכולים להעלות חיוך ושמחה שיגיעו עם פתיחת הקופסה”,
מסכמת אסנת.

אז בין אם אתם עדיין מתלבטים לגבי סוג המתנה הרומנטית המתאימה ביותר, ובין אם כל מה שנאמר כאן למעלה עזר לכם להכניס אל מרחב האפשרויות עוד כמה אופציות שוות למתנה רומנטית לבת הזוג, אנו מקווים שתצליחו להגיע למסקנה שלכם בקרוב, ואנחנו בעיקר מקווים שתצליחו להפתיע אותה כמו שצריך ובעיקר לשמח אותה, כי הכי כיף בעולם לקבל מתנה מפנקת, כזו שמעידה כאלף עדים שהושקעה מחשבה אמיתית ורגישה בכל הנושא של איך להפתיע אותה ובעיקר איך לרגש אותה.

תמונה קרדיט: יחצ 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן