3 סגנונות לעיצוב חלל עם תמונות על זכוכית

כאשר אנחנו ניגשים לעיצוב של חלל אנחנו זקוקים לפריטים שונים שיעזרו לנו להפוך את החלל להיראות כמו שהיינו רוצים שהוא יראה. אחד הפריטים שעונים על הצורך הזה אלו תמונות זכוכית. לתמונות הללו יכול להיות תפקיד חשוב בעיצוב הבית, וחיוכים הדפסות כאן כדי לספר לכם על מספר סגנונות שבהם נשתמש בתמונות זכוכית.

תמונה על זכוכית

הדפסת תמונות על זכוכית נעשית עם טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת לנו להדפיס כל תמונה על גבי לוח זכוכית. בשיטת ההדפסה התמונה תשמור על המראה שלה לאורך זמן, והיא תעניק מראה ייחודי לחלל שבו היא נמצאת.

 עיצוב של סלון עם פריטים עגולים

אם החלטתם לעצב את הסלון שלכם עם פריטים עגולים כמו שולחן, שטיחים עגולים וכיו”ב, תמונת זכוכית עגולה תוכל להשתלב בו היטב. למסגרת זכוכית עגולה אנחנו בחיוכים הדפסות נדאג, ולכם רק יישאר לבחור את התמונה המתאימה.

עיצוב מודרני

עיצוב מודרני הוא עיצוב שבו אנחנו מקפידים על קווי מתאר נקיים וכמה שפחות פריטים בחלל המעוצב. במרחבים שמעוצבים בסגנון הזה כדאי לבחור תמונת זכוכית עם מסגרת מלבנית, כאשר התמונה עצמה צריכה להיות סולידית ולהשתלב באופן טבעי במרחב.

עיצוב בסגנון כפרי

אם אתם מעצבים את החלל שלכם בסגנון כפרי, תמונה ועליה הדפס נוף יכולה להתאים לחלל כזה. את התמונה מומלץ לבחור רק אחרי שהחלל עצמו מעוצב, לאור העובדה שכל תמונה שתעלה על דעתכם חיוכים הדפסות כבר יוכלו לשים אותה על לוח זכוכית.

חיוכים הדפסות

אם אתם מחפשים תמונות יפות לתלות בסלון , רוצים להדפיס תמונות על זכוכית או קנבס או שסתם מתחשק לכם להעניק מתנה מרגשת לאדם קרוב, ‘חיוכים הדפסות’ הוא המקום הנכון לעשות את זה. החברה מעניקה שירותים בכל תחומי ההדפסות תוך כדי הקפדה על סטנדרט שירות מהיר ואיכותי.

לסיכום

עיצוב של חלל בעזרת תמונות זכוכית יכול לעזור לכם לשנות את המראה שלו בלי הרבה מאמץ. עליכם להקפיד שהצורה של הזכוכית תתאים לסוג המרחב שאתם רוצים ליצור. בעוד שבעבר עיצוב הבית היה דורש מאיתנו מאמץ רב יותר, בזכות ההדפסה על הזכוכית אנחנו יכולים לעשות אותו הרבה יותר מהר.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן