עומדים לבצע שיפוץ חדר אמבטיה? כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה

שיפוץ חדר אמבטיה הוא ללא כל ספק אחד מתהליכי עבודות השיפוץ המאתגרים ביותר בבית. אולם, בהינתן ביצוע המלאכה בצורה הנכונה, תוכלו ליהנות מאמבטיה איכותית ומתוחזקת היטב, זאת בנוסף לצנרת עמידה שתחזיק לכם למשך תקופת זמן ממושכת. על כן, בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על שיפוץ חדר אמבטיה וכל היוצא בכך.

שלבים של שיפוץ חדר אמבטיה

חדר האמבטיה הביתי שלכם חשוף לנזקי רטיבות, פגמים בקירות, בלאי ועוד – כאשר שיפוץ נכון יחד עם המשך תחזוקה נאות יוכלו שניהם להגן עליכם מפני אותן סכנות ולספק לכם את חווית ההיגיינה האידיאלית. אולם, לפני כן, חשוב להכיר את השלבים העיקריים של שיפוץ חדר אמבטיה :

• בחרו קבלן שיפוצים – שיפוץ האמבטיה הביתית שלכם זהו תהליך לא פשוט כלל, ובהתאם להיותו כזה, הרי שמדובר על פרויקט שדורש תשומת לב מירבית, זאת מאחר וחדר זה חשוף בין היתר לרטיבות ולחות רבה, כך ששיפוץ שבוצע בצורה לא מקצועית עלול להביא איתו נזקים רבים בעתיד. על כן, חשוב מאוד לבחור קבלן שיפוצים מקצועי שמתמחה בעריכת שיפוץ חדר אמבטיה. לשם כך, מומלץ מאוד לערוך סקר שוק שבמסגרתו תערכו השוואה מקיפה בין מספר קבלנים. כמובן שיהיה מומלץ להיעזר באינטרנט על מנת למצוא מספר קבלנים מומלצים שכן, בעת עריכת חיפוש קצר ברחבי הרשת תוכלו לראות את הבחירות המומלצות ביותר באזור מגוריכם, זאת בנוסף להמלצות וחוות דעת של לקוחות שתמיד יוכלו לסייע לכם לבחור נכון.

• הריסה, פינוי ופירוק – לאחר שבחרתם קבלן שיפוצים מומלץ שיוכל לסייע לכם עם המלאכה, הגיע הזמן להתחיל בעבודה. את השיפוץ הקבלן שבחרתם מתחיל עם הריסה ופירוק, כאשר איש המקצוע בעצם יפרק את כל תכולת האמבטיה שלכם בסדר הפוך מהסדר בה היא נבנתה, כך שהדלתות יפורקו ראשונות ולאחר מכן החלונות, הארונות חיפויי הקירות ולבסוף יפורקו גם הקירות. בדרך כלל, קבלני שיפוץ יערכו שימוש בפטיש אוויר או פטישים כבדים אחרים על מנת לבצע את השלב הראשוני של הפירוק. ברוב המקרים, עבודות הפירוק הראשונות לא יקחו יותר מיומיים של עבודה רציפה.

• החלפת האינסטלציה – אחרי שלב הפירוק, הרי שהגיע הזמן להחליף את מערכת האינסטלציה שלכם. קבלני שיפוץ רבים יבצעו התקנה של צנרת SP, צנרת אשר מורכבת משלוש שכבות גומי ומתכת, שזו הסיבה המרכזית לכך שמדובר על אחד מהסוגים המומלצים ביותר אשר קיימים בימינו. אולם, חשוב לציין כי קיימים סוגים אחרים ומומלצים לא פחות, כמו למשל צנרת מולטיגול שגם היא נחשבת צנרת תלת-שכבתית. באמצעות מכשירי לחיצה, המערכת של אותם צינורות מתחברת בינה לבין עצמה, מה שאומר כי היא אינה דורשת חיבור ישיר אל מרכזיית המים.

• ריהוט לחדר האמבטיה – הקפידו על ריהוט מתאים לחדר האמבטיה בעת השיפוץ: רכשו ארון אמבטיה ברמה טובה שיהיה עמיד לשנים, ארונות אלה עשויים עץ סנדביץ ובציפוי צבע בתנור, פורמייקה, פורניר אן עץ מלא. כמראה ניתן להוסיף ארון מראה לאמבטיה התואם את ארון האמבטיה וכן ניתן להוסיף גם ארון שירות לאמבטיה גם הוא תואם ובגדלים שונים.

קרדיט תמונה יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן