איך מאיה קיבלה חצי מיליון שקל בזכות טוען רבני?

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מרתק של לקוחה מהמשרד בשם מאיה (שם בדוי), וכיצד היא קיבלה חצי מיליון שקל בזכות הליווי המקצועי שהיא קיבלה מטוען רבני במשרד שלנו.

לפני כן מעט רקע: מאיה התגרשה לפני כעשר שנים. יש לה 3 ילדים. אחד מתוכם הוא קטין.

חיי הנישואין שלה עם בעלה (כיום לשעבר) היו מסכת חיים קשה מאוד. היא סבלה מיחס משפיל ולא מכבד לאורך כמעט של שנות נישואיה. היא רצתה להתגרש מבעלה מספר רב של פעמים. אך בכל פעם מחדש, בעלה התנגד לגירושין. הוא אף איים עליה לבל תעז לחשוב בשנית על הרעיון.

כשהגדישה הסאה על התנהגותו הבריונית של הבעל, הרגישה מאיה שבאו מים עד נפש. לכן, היא הסכימה להתגרש, תוך שהיא לא תובעת זכויות רבות שהיו מגיעות לה.

לשמחתה, היא התגרשה בהליך שארך מספר חודשים. היא קיבלה את הגט שהיא כה ייחלה לקבל. מצד שני, היא גילתה שהיא נמצאת כעת לבדה בעולם. ללא כל סיוע, ולו הבסיסי ביותר. היא לא תבעה את הכתובה, מתוך חוסר ידיעה ורצון לנהל הליך משפטי ארוך כנגד בעלה. היא נאלצה להסתפק במזונות מינימליים ביותר לילדים (סכום של 500 ש”ח בלבד לילד). זאת, על אף שהיא הרוויחה משכורת נמוכה (רק מעט מעל המינימום). בניגוד אליה, בעלה הוא איש עסקים המשתכר למעלה מ 30,000 ש”ח בחודש.

רק לאחר עשור, כאשר מאיה אך בקושי שורדת, היא פונה למשרדינו בבקשה נואשת לעזרה.

איך טוען רבני הצליח לשנות את חייה של מאיה?

כאשר מאיה הגיעה למשרדינו, היא הבינה את הטעות באופן שבו היא ניהלה את התיק. היא הבינה שהיא אמנם קיבלה את הגט, אבל אין לה סיכוי לקבל את חירותה לה היא זכאית ללא ספק. במיוחד על רקע כל שנות הנישואין הכה קשות שהיא עברה.

מאיה עברה תהליך של מס’ חודשים. כאשר יחד עם טוען רבני ממשרדינו ביצענו הליך משפטי. בסיומו היא מקבלת למעלה מחצי מיליון שקל (!).

היא קיבלה את כל סכום הכתובה. זאת, על אף שעברו שנים רבות מאז שהיא התגרשה.

בנוסף, תבענו וקיבלנו סכום ראוי ביותר למזונות הילדים. אמנם הסכום הגבוה נקבע לגבי הקטין גם מכאן ולהבא, אך מאיה קיבלה גם החזר רטרואקטיבי על הפער בין הסכומים עבור כל אלה שהיו בזמנו הקטינים בגין כל השנים שבהם היא כמעט ולא קיבלה מזונות.

כך יצא שמאיה קיבלה חיים חדשים. היא קיבלה את הזכויות שלה עד לשקל האחרון.

אכן, היא התגרשה, ובמשך תקופה מסוימת היא התקשתה לשקם את עצמה מבחינת זוגיות. אך היא מגדלת את ילדיה במסירות כה רבה. היא גם מקבלת את האמצעים הכלכליים בשביל לגדל משפחה באופן מכובד וראוי. זה דבר שנשמע בסיסי, וזה זכות טבעית שמגיע לכל אחד ואחת. אבל במקרה של מאיה ובמקרה של זוגות רבים, זה דבר שלצערי הוא לא תמיד מובן מאליו.

סגירת מעגל מרגשת

לפני כשבועיים פגשתי את מאיה. היא הזמינה אותי לחתונה של הבן שלה הגדול. מבחינתי, זה היה סגירת מעגל. שכן, אני יודע שבזכות הליווי של טוען רבני ממשרדי, הילד שמתחתן כעת קיבל הזדמנות ראויה לחיות חיים מכובדים וטובים.

מאיה התרגשה מאוד מהעובדה שבזכות הסיוע שקיבלה ממשרדינו, היא קיבלה חיים טובים יותר. היא קיבלה הרבה יותר ממה שהיא שילמה. ובעיקר ומעל הכול, ילדיה קיבלו חיים טובים בהרבה מכל האלטרנטיבות שהיו יכולות להיות להם.

הסברתי לה שטוען רבני הוא אמנם לא קוסם. אכן, הוא בוגר קורס טוען רבני ובעל ידע רחב ומקיף מאוד בנושאי גירושין, אבל הוא לא כל יכול. מצד שני, הכוח שיש לטוען רבני להשפיע על ניהול התיק היא עצומה. כאשר כל פעולה שטוען רבני מבצע בתיק, משפיעה רבות על בני הזוג ועל הילדים שלהם. לכן, חשוב מאוד לפנות לטוען רבני מקצועי בכדי שילווה אתכם בהליך הגירושין עד לסוף הטוב.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן