מנהלים בניין? תתקדמו לאפליקציה – ותעשו לעצמכם חיים קלים

ניהול ואחזקת מבנים זה תחום מורכב, בטח כאשר מדובר בבניינים משותפים, בהם גרים הרבה מאוד אנשים. זה הולך ונהיה מורכב יותר ככל שהבניין גדול יותר ועם יותר מתקנים ויותר דיירים, אך אפילו בניין בן 3 קומות עם 2 דירות בכל קומה (כלומר 6 דירות בלבד) יכול להיות מאתגר לתפעול וניהול.

גובה האתגר שבניהול הבית המשותף עומד ביחס הופכי לרמת שיתוף הפעולה והמעורבות החיובית של הדיירים, בדגש על חיובית. זה מספיק שדייר אחד בלבד “עושה בעיות”, וכל דיירי הבניין סובלים, שכן ידוע שהרעש שקבוצה עושה תלוי מאוד בכמה חזק צועק כל אינדיבידואל.

אם אתם מנהלים בניין או ראשי ועד בית, אתם יודעים היטב על מה אנחנו מדברים. הם מתעקשים לאחר ולהתעכב בתשלומי ועד הבית, הם מלכלכים את המרחב הציבורי ולא מנקים אחריהם, הם מתנגדים לכל הצעה במפגשי ועד הבית, אליהם הם מגיעים באיחור אם בכלל. בקיצור, מאתגרים את כולם ויוצרים אי-נעימות ומתח בבניין.

איך פותרים היום את אתגרי ניהול ועד הבית?

בעוד שיש בעיות רבות שאי-אפשר לפתור לגמרי, הרי שיש הרבה דברים שאפשר להוריד לכם מהכתפיים, וככל שיהיו פחות דברים להתעסק איתם, כך תהיו יותר פנויים לפגוש בצורה בריאה ונכונה את האתגרים שדורשים אתכם באמת בניהול הבניין. הנה כמה מהבעיות שאפשר לפתור היום בצורה טכנולוגית:

  • אתם לא באמת צריכים להיות עסוקים בגבייה – תשלום ועד הבית על ידי הדיירים הוא עניין של חוק. זה לא מקומו של ראש הועד לרדוף אחרי הדיירים בבניין ולנסות לשדל אותם לשלם את התשלום החודשי או הדו-חודשי בו הם חייבים. והנה הרבה מאוד פעמים מצב זה לא רק קורה, אלא גם קורה חודש אחרי חודש.
  • הדיירים ישמחו לשלם – נכון, אומרים שאף אחד לא שמח לשלם, אבל כשיש משהו שאנחנו צריכים לשלם, זה תמיד קל יותר כשיש אפליקציה שדרכה עושים זאת בלחיצת כפתור. לא רק אתם, מנהלי הועד, יכולים להימנע מאי-הנעימות הכרוכה ב”מסע השכנוע” לקבלת תשלומי הועד בזמן, אלא גם הדיירים נהנים מפתרון שעוזר להם להיות דיירים טובים יותר.

איך זה עובד?

עם אפליקציה ייעודית שנועדה במיוחד לצורך ניהול ואחזקת מבנים תוכלו לנהל את הבנין באופן שוטף, בקלות, ובכל הרמות – הן מול הדיירים, והן מול הספקים. נכון, לא רק גביה של תשלום חודשי לכיסוי הוצאות הבניין, האפליקציה מציעה לכם הרבה מעבר לכך, והיא רק הולכת ומתעדכנת, ונהיית יותר ויותר נגישה, עם עוד אפשרויות.

המערכת החכמה יודעת לשלוח לדיירים תזכורות על תשלום ואפילו על איחור בתשלום, וגם לעדכן אתכם שהכסף נכנס. המערכת מאפשרת לכם לעבוד מול ספקים, ולשלם להם ישירות משם, מה שאומר שהבית מתנהל על-פי חוק, בריכוז המידע הזמין לכולם ובשקיפות מלאה, כך שאי אפשר לבוא אליכם בטענות על העבודה הטובה שאתם עושים.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן