סדנת גיבוש השכרת יאכטה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

סדנת גיבוש השכרת יאכטה היא פעילות שמנהלים רבים בוחרים בה כאופציה ליום גיבוש, ויש לכך לא מעט סיבות טובות:  סדנת גיבוש השכרת יאכטה מציעה פעילות משולבת בין כל אנשי הצוות, בלי קשר לתפקידם האמתי בחברה. הצוות מתנהל בסביבה מוגבלת מראש, לאף אחד אין לאן לברוח, ונוצר מצב שבו כולם צריכים להתמודד עם מה שאומרים להם, עם המשימה שניתנה להם ועם הרגע הזה שבו הם צריכים איש צוות אחר כדי להשלים את המשימה שלהם.

המטרה של סדנת גיבוש השכרת יאכטה היא לאחד בין עובדים שביום יום אולי חשים טינה ותחרות בין האחד לשני ומשום כך מתקשים לעבוד ביחד, לחזק את היכולת של כולם לעבוד ביחד ובצורה מתואמת, לפתח אמון אחד בשני ולמקסם את התקשורת בין כולם – בכירים וזוטרים. על היאכטה – כולם שווים!

סדנת גיבוש השכרת יאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות מציעה לכם לצאת מהאווירה של המשרד, מהטלפונים, מהלחשושים ליד השירותים, הרכילויות הקטנות, החישובים כמה ההוא מרוויח ולמה דווקא ההיא קודמה. אין ספק, שבמשרד – בכל משרד – יש תמיד את אלה שלא מסתדרים, אלה שלא מדברים כי ההוא חטף לו לקוח מתחת לאף והשני גנב לו את הקידום – אבל בסופו של דבר, משרד הוא המקום בו אנחנו מבלים כל כך הרבה שעות מהחיים שלנו, שאם לא נסתדר עם האנשים שאיתם אנחנו עובדים – אנחנו פשוט נסבול.

בנוסף, התפוקה של המשרד לא יכולה להיות טובה מאוד, אם הצוות לא מתואם ולא מתקשר ביעילות אלה עם אלה, וזו הרי אחת הסיבות המרכזיות לכך שמחליטים לעשות יום גיבוש. סדנת גיבוש השכרת יאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות בנויה בדיוק למטרה זו – כדי לייצר לעובדים פעילויות מהנות ומגבשות שיצליחו לחדד את התקשורת בין כל העובדים בלי שהם ירגישו שזו בכלל המטרה, או בלי שזה ייראה כמו עוד ניסיון גיבוש לא מוצלח.

השתתפות בסדנת גיבוש השכרת יאכטהשל גל ונעמה השכרת יאכטות מציעה סביבה מרגיעה, שקטה ומכילה. גם עובדים מתוחים וטעונים ירגישו שלווה גדולה אל מול המיית הגלים ושריקות השחפים, ויהיו פתוחים יותר למלא משימות צוות, לשוחח על הבעיות והקשיים שהם חווים,  ולנסות לפתור בעיות מנהלתיות, אישיות ומקצועיות.

השתתפות בסדנה השכרת יאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות מספקת הזדמנויות לנטוורקינג ובניית קשרים בין חברי צוות שאינם עובדים ביחד, ולעיתים מכירים זה את זה רק בשם הפרטי. תוסיפו לכך את העובדה שעובדים רבים עובדים מהבית ולא מכירים את הקולגות שלהם.

גל ונעמה השכרת יאכטות “תופרים” לכם סדנת גיבוש השכרת יאכטה, שתעניק לעובדים הרגשה של יום כיף, ולא התחושה שיש לפעמים בימי גיבוש, כאילו זה מחייב את העובדים להגיע. בילוי על יאכטה הוא אחד הבילויים הכי שווים שיש, במיוחד עם גל ונעמה השכרת יאכטות, ואין ספק שכל עובד ירגיש בר מזל להיות מוזמן לבילוי כזה, גם אם הוא נקרא סדנת גיבוש השכרת יאכטה.

סדנת גיבוש השכרת יאכטה עושים אצל גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן