רוצים לדעת את הסוד לחופשת קיץ מושלמת ?

מלון מבוקש באחת מהערים היפות באירופה, טיולים לשלוש מדינות, אוכל כשר ברמה הגבוהה ביותר, אירוח מדהים וצוות חם שדואג להכל! קבלו את השילוב שהופך את חופשת הקיץ של שינפלד תיירות לסיפור ההצלחה של השנה.

“כבר טיילנו בהרבה מקומות בעולם. את האירוח שקיבלנו אצל שינפלד תיירות לא תמצאו באף חופשה אחרת” אומרים בהתרגשות בני משפחת כץ. איתם גם מסכימים מאות אורחים שפגשנו השבוע במהלך שהותנו במלון הילטון דיסלדורף, באחד מהנופשים הכי מוצלחים והמהנים של הקיץ.  

בופה שלא נגמר עם מנות שף חלומיות – מה עוד אפשר לבקש?

מישראל יוצאות הטיסות המלאות באורחי שינפלד, נוחתות בקלן, ושם ממתינה להם הסעה ספיישל למלון הילטון דיסלדורף. זו נסיעה קצרה, שעה בסך הכל, ובקושי מרגישים אותה. קבוצה שיצאה בטיסת ערב מגיעה בשעה 2 בלילה למלון, ולכולם מחכה בלובי הפתעה שאף אחד לא ציפה לה. כל חברי הנהלת שינפלד, עם צוות העובדים, המתינו באולם קבלת הפנים שהוכן במיוחד. באולם הכינו לאורחים בופה מלא במטעמים, מבית היוצר של השפים של שינפלד.

אחרי לילה ראשון ונעים במיוחד במלון הילטון בחדר המפנק שקיבלנו (שינפלד נותנים לילה ראשון ללא תוספת תשלום לרוכשי חבילת נופש) מחכה לנו ארוחת בוקר נהדרת. בשום מלון כשר בחו”ל לא קיבלנו תפריט כה מגוון וכייפי כמו כאן. גם בבוקר וגם בארוחת הערב, חדר האוכל הקולינרי של שינפלד סיפק את מיטב המטעמים הכשרים. שפים ידועים מתוגברים בכ-50 אנשי צוות מטבח הכינו לנו תפריט מסעיר ומגוון. בחירה מדויקת של חומרי גלם טריים, מנות גם בריאות וגם טעימות, ושולחן קינוחים שנראה כמו מופע וירטואוזי של חטאים מתוקים. כמתבקש בנופש מסוג זה כל האוכל כשר למהדרין.

קרדיט תמונה :ישי ירושלמי

טיילנו בשלוש מדינות יפהפיות – גרמניה, הולנד ובלגיה!

כולם מסכימים שאוכל מעולה זה המרכיב העיקרי בכל חופשה כשרה בחו”ל. ואחריו יש את הטיולים.
אצל שינפלד זכינו ללון במיקום מרכזי בדיסלדורף, שהתגלתה בתור אחת הערים היפות שיצא לנו לבקר בהן באירופה. בנוסף קיבלנו חבילת טיולים בשלוש מדינות – גרמניה, הולנד ובלגיה. כל טיול היה חוויה בזכות צוות המדריכים של שינפלד. אנשים מקצועיים עם ידע נרחב, מאירי פנים, מתאימים את עצמם לקבוצה המגוונת שלנו. הם בחרו אתרים ומקומות מדהימים וסיפקו בדרך הסברים מרתקים. אין מקום של היינו בו… בעמק הריין, קלן בגרמניה, בריסל, הפארק המיניאטורי בבלגיה ואמסטרדם בהולנד. כמובן שטיילנו בדיסלדורף המקסימה. למשפחות ארגנו מסלולים מיוחדים ל פארק הסרטים מובי-לנד, פארק השעשועים פנטזיה-לנד, ומוזיאון המכוניות בדיסלדורף. יצא טוב שהנסיעה לשדה התעופה היא רק שעה מהמלון, כך שחצי שעה לפני היציאה לארץ עוד הסתובבנו וטיילנו.

הרגשנו שדואגים לנו ומפנקים אותנו כל החופשה

אחרי שאכלנו ושבענו, וטיילנו כמו שצריך, נשאר רק לגלות את המרכיב השלישי שהופך את הנוסחה הסודית של שינפלד למנצחת בעולמות הנופש. אנחנו מדברים על השירות המקצועי והאווירה החמה והמשפחתית. תחושה חמה שעטפה אותנו מהרגע הראשון ועד ששבנו ארצה. כל האורחים הופכים לחלק מהמשפחה הגדולה של שינפלד, וזו הסיבה שרבים מהם שולחים את חבריהם ובני משפחתם לחופשות הבאות של שינפלד. כמובן שפגשנו בחו”ל לא מעט לקוחות חוזרים שלא היו מוכנים לוותר על החוויה והתרגשו מאד לחזור לדיסלדורף. אם אפשר לצטט אחד מהם “אנו מודים לחברת שינפלד על רוחב הלב, על המענה האדיב, על הרצון לסייע ולתת לכל אחד את כל אשר יבקש.”

לנו נשאר רק להסכים ולמחוא כפיים ולצפות בכיליון עיניים לעוד נופש כשר עם שינפלד תיירות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן