כמה חשוב לעבוד נכון כשהעסק בחיתולים?

מהן הדרכים לניהול עסק חדש שעדיין נמצא בחיתוליו? כיצד להימנע מהסטטיסטיקה העגומה של עסקים חדשים שנסגרים בתוך שנה מיום הקמתם? אילו כלים טכנולוגיים מומלצים לעצמאים שרק הקימו את העסק שלהם? למה כדאי לעבוד עם מערכת טופס מקוון כבר בתחילת הקמת העסק החדש? 

עצמאים רבים יודעים כי ניהול עסק חדש מהווה משימה קשה מאחר שיש להשקיע שעות רבות ומשאבים רבים בהקמת העסק וניהולו, ויש לבצע שלל משימות במקביל. על פי נתוני הלמ”ס למעלה מ-40,000 עסקים קטנים ובינוניים אינם מצליחים לשרוד את שנתם הראשונה, בדרך כלל בגלל ניהול לקוי של העסק, לרבות בעיות הון חוזר. 

כדי להימנע מהסטטיסטיקה העגומה חשוב שכל עצמאי יעבוד נכון מיד כשהעסק עדיין בחיתוליו. עצמאים שלא עובדים נכון משלב התחלת העסק מתקשים בהמשך לשנות הרגלים ולבצע שינויים בעסק ובשיטות הניהול, לכן כדאי להכיר כלים שנועדו לסייע לעסק להצליח, להקל על הניהול, לייעל את העבודה ולשפר את השירות ללקוחות.

ניהול העסק עם מערכת הנהלת חשבונות מקוונת

לאחר פתיחת התיקים ברשויות המס יש להקפיד על ניהול ספרי החשבונות בעסק, והדרך היעילה והנוחה ביותר לבצע זאת היא בעזרת מערכת הנהלת חשבונות מקוונת. במקום לשלם למנהל חשבונות במיקור חוץ, העצמאי יכול להוציא חשבוניות וקבלות דיגיטליות באמצעות תוכנה יעילה הכוללת כלי ניהול חשובים ומתקדמים.

אין צורך להשקיע בתוכנה ובמחשבים יקרים כיוון שהמערכת להנהלת חשבונות ולהוצאת חשבוניות דיגיטליות הינה במודל של תוכנה כשירות, כלומר משלמים סכום נמוך ושווה לכל כיס על מנוי בלבד. כאשר בוחרים מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות כדאי לוודא כי התוכנה המקוונת מתממשקת למערכת טופס מקוון , כלומר מערכת טפסים דיגיטליים, וכך מנהלים עסק הניצב בחזית החדשנות הטכנולוגית ומציעים שירות איכותי ומתקדם ללקוחות.

שולחים טפסים דיגיטליים ללקוחות ולספקים

רבים מבעלי העסקים החדשים אינם מכירים עדיין את היתרונות העצומים שיש למערכת טופס מקוון, זו מערכת מתקדמת טכנולוגית המאפשרת לעצמאים ליצור מסמכים דיגיטליים ולשלוח אותם בקליק מהיר לטלפון הנייד של הלקוחות או הספקים. הלקוח יכול לחתום על הטופס הדיגיטלי בעזרת הסמארטפון שלו, והעצמאי מקבל התראה על כך ויכול להמשיך בטיפול הנדרש ולשמור את המסמך עם החתימה של הלקוח בארכיון ממוחשב ומאובטח.

ראוי לציין כי במערכת מתקדמת כמו חתימה ירוקה יש ממשקי עבודה נוחים וידידותיים למשתמש, לכן אין צורך בהדרכה מקצועית והעבודה בעסק הופכת לנוחה, למהירה וליעילה יותר. באמצעות שליחת טופס דיגיטלי מקוון ללקוחות העסק החדש אין צורך להדפיס מסמכים ולרדוף אחר הלקוחות כדי שאלו יחתמו על המסמכים החשובים, לכן חוסכים עלויות ומשאבים וגם הלקוחות מרוצים יותר. העבודה עם המערכת המתקדמת והגאונית מציבה את העסק החדש בחזית הטכנולוגיה ובנוסף זוכים לתדמית של עסק ירוק ששומר על הסביבה, ונהנים משלל יתרונות נוספים על פני המתחרים.

כאשר מתחילים לעבוד עם מערכת חדשנית ומתקדמת כמו חתימה ירוקה כבר עם הקמת העסק, למעשה עובדים נכון בעסק החדש, וגם נהנים ממיתוג מנצח ומחיסכון בעלויות.

הקמת אתר ושיווק דיגיטלי

העולם עובר לדיגיטל והיקפי הסחר האלקטרוני ממשיכים לעלות מדי שנה. כדי שלא לפספס את הרכבת כדאי לכל בעלי העסקים החדשים להשקיע באתר מכירות מעוצב עם מערכת סליקה מאובטחת, גם אם מנהלים עסק קטן או חנות פיזית. לאתר המכירות יש יתרונות רבים, במיוחד כיום, ולמעשה האתר ממשיך לעבוד גם אחרי שעות הפעילות לכן הוא מייצר יותר הכנסות ומשפר את רווחיות העסק. 

בתוך כך, כל עסק חדש חייב להשקיע בשיווק ובמיתוג וכיום בעידן הדיגיטל קל לעשות זאת לבד או בעזרת אנשי מקצוע מיומנים. הפרסום בדיגיטל משתלם וקל להחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר, ובמקום להתמקד רק במכירות לוקאליות אפשר להפוך למותג מצליח ומוכר בכל הארץ ואפילו למכור מוצרים מעבר לים.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן