קבוצות וואטסאפ למטיילים בדרום אמריקה

בשנים האחרונות קבוצות הוואטסאפ של המטיילים בדרום אמריקה הפכו לכלי עזר חיוני שבו נעזרים מטיילים רבים בטרם ההגעה ליעד ובמהלך הטיול עצמו.

הקבוצות לא מהוות תחליף לקריאה מקדימה אודות יעד הטיול ומידע בסיסי לגביו, אלא משמשות ככלי לקבלת מידע משלים ולקבלת עדכונים ממטיילים בשטח.

היתרונות בהצטרפות לקבוצות וואטסאפ של מטיילים

תשובות מחוויה אישית

כמטיילים ישראלים קשה לנו לסמוך על דירוגים מאתרי אנטרנט שנכתבו על ידי מטיילים מכל העולם ואפילו על חוות דעת שנכתבו על ידי ישראלים אנחנו מתקשים לסמוך ומתעוררות בנו שאלות רבות.

בקבוצות הוואטסאפ המטיילים משתפים בחוויות ובהמלצות ושמחים לענות על שאלות של ישראלים אחרים שמתעניינים באטרקציות דומות. התשובות המתקבלות הן טריות מהשטח, ממש כאילו נפגשתם בקו הסיום והחלפתם כמה עצות.

עדכונים מהשטח

יש חשיבות רבה לעדכונים מהשטח בנוגע לזמינות של אטרקציות, טרקים ומעברים שמשתנים בהתאם למצב מזג האוויר והמצב הפוליטי במדינה. לעיתים רבות יש הפגנות וחסימות כבישים בעיקר בפרו ובוליביה וחשוב לקבל עדכונים על כך כדי להימנע מנסיעות ארוכות וסיבוכים.

בפברואר 2023 היו הפגנות בפרו בשל המצב הפוליטי הרעוע ובזכות עדכוני מטיילים מהשטח בקבוצות הוואטסאפ נמנעה הגעה של מטיילים לאזורים בעייתים בפרו. לבסוף חברת פספורט קארד שלחה חילוץ עבור חלק מהמטיילים שנתקעו בעיירה אגוואס קליינטס.

יש מספר מוקדי תיירות ביבשת עם הגבלה יומית של מטיילים כדוגמת המאצ’ו פיצו’ שלכניסה אליו נמכר מספר כרטיסים מצומצם בכל יום, מטיילים שישאלו לגבי זמינות הכרטיסים יקבלו עדכון מהשטח ממטיילים אחרים שיעזור להם לתכנן את הלו”ז לאותו יום ביעילות.

מזג האוויר בדרום אמריקה משתנה בין אזור לאזור ונפוץ מאוד שמטיילים מבקשים לדעת מה מזג האוויר בעיר מסויימת ובתגובה מקבלים תמונות מהמקום ממטיילים אחרים כדי להבין את תמונת מזג האוויר והאם שווה להם להגיע לשם.

מציאת שותפים לטיול

לעיתים קרובות יש מספר מינימלי של מטיילים שצריך כדי לצאת לטיול עם מדריך, קבוצות הוואטסאפ למטיילים הן מקום מושלם כדי להזמין מטיילים נוספים לצאת אתכם לטיול ולהגיע למספר המשתתפים הרצוי.

בתי חב”ד ביבשת

קבוצות הוואטסאפ של גרינגו מחולקות לפי מדינות וערים וכמעט בכל עיר יש נציג של בית חב”ד המקומי שמעדכן בשעות כניסת השבת והקידוש. קבוצות הווואטסאפ מאפשרות לבתי החב”ד לשלוח קישורים להרשמה מוקדמת לארוחות שישי ולחגים וכך להתארגן בהתאם למספר הנרשמים.

עזרה בהתמקחות

חברי קבוצות הוואטסאפ מעדכנים בקבוצה במחירים שהם שילמו עבור אטרקציות ומוניות ובכך מונעים ממפעילי האטרקציות והמוניות מלהפקיע מחירים. העדכון בעלויות נותן יתרון לישראלים בהתמקחות עם נהגי מוניות ונותני השירות השונים.

חיבור ותמיכה בין מטיילים

לא קל לצאת לטיול גדול לבד לגמרי ולעיתים יש מטיילים יכולים לחוש תחושת בדידות. לפעמים מטייל ירגיש בנוח לשתף בקבוצת הוואטסאפ מה שהוא מרגיש ויקבל מחברי הקבוצה תמיכה והזמנה לאטרקציות.

הגנה ואזהרות

דרום אמריקה היא יבשת ענייה ויש בה המון נוכלים, המטיילים משתפים בעוקצים ומזהירים מפני אנשים חשודים. לדוגמה, נהג מונית שנושא תעודה שהוא נהג רשמי של שדה התעופה ובסוף הנסיעה מכפיל את מחיר הנסיעה שסוכם איתו מראש.

לסיכום

פתחנו את קבוצות הוואטסאפ בתקופת הקורונה כאשר למטיילים היו המון שאלות לגבי תנאי הכניסה למדינות היבשת ולאור השימוש ההולך וגובר בהן החלטנו להמשיך לתפעל אותן לרווחת המטיילים. אנחנו שמחים לראות את המטיילים משתפים חוויות וטיפים ביניהם ומשמח אותנו לקבל הודעות תודה בסוף הטיול שלכם.

במידה ואתם מתכננים לטוס לאחת המדינות בדרום ומרכז אמריקה אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצות הוואטסאפ של גרינגו ולהנות מהיתרונות שציינו. קישור הצטרפות לקבוצות הוואטסאפ של גרינגו .

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן