מפיות שולחן: השיטה לשולחן אירוח חגיגי ומזמין

מיותר לציין כי מנהג הכנסת האורחים בקרב מרבית המשפחות במדינת ישראל הוא מנהג שנתון לרמה גבוהה, במיוחד לאור העובדה כי חשוב לכל משפחה ישראלית להעניק תחושה נעימה לאורחים שסובבים אותי. למעשה, מדובר גם על הסיבה העיקרית לכך שתוכלו לפגוש בהיערכות חגיגית לקראת האורחים הבאים והשבים בקרב המשפחות השונות הארץ, בין אם מדובר על תקופת חג חגיגית ובין אם מדובר על ארוחה משפחתית של יום שישי. משכך, לא פעם ולא פעמיים עולה השאלה – כיצד ניתן לעצב את השולחן בצורה מעניינת, חגיגית ומזמינה, טרם הגעתם של האורחים? ובכן, על מנת לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שתצטרכו לדעת.

נראות השולחן

מיותר לציין כי ישנה חשיבות עליונה במיוחד לנראות החיצונית של השולחן ולכן, ההמלצה במרבית המקרים תהיה להתחיל במפה איכותית ומעוצבת שתעניק את האלמנט העיצובי העיקרי בשלב האירוח. על כן, ברוב המקרים, כאשר מדובר על ארוחות שישי או בחגים השונים, הבחירה הפופולרית תהיה להשתמש במפה איכותית בגוון בהיר כדוגמת שמנת, לבן ועוד. מנגד, תוכלו לגוון מעט ולבחור בצבע ייחודי שיעניק לכם את האפשרות לבדל את המראה העיצובי של השולחן ולא פחות חשוב – את מראה מפיות השולחן, אל מול הנראות “הממוצעת” של שולחנות האירוח.

מה לגבי מפיות שולחן?

מעל המפה יהיה עליכם להניח מפיות שולחן מעוצבות שיתאימו למפה ויחדיו, יעניקו מראה מרהיב לשולחן כולו. למעשה, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מפיות שולחן שונות המגיעות בצבעים ועיצובים שונים. על כן, אחת הבחירות המומלצות תהיה לבצע שימוש במפיות קטיפה ייחודיות, מפיות שיעניקו מראה יוקרתי ומפואר לשולחן כולו, מה שישפר בצורה משמעותית את רמת האירוח שלכם במהלך הארוחה החשובה. עם זאת, במקרים ייחודיים יותר, ניתן לשקול את האפשרות להשתמש במפיות שולחן אשר עשויות פשתן ירוק, או מג’קאד, למטרת מתן מראה יוצא דופן.

זאת בעוד כי עליכם לקחת בחשבון את העובדה כי מפיות השולחן מחזיקות בתפקיד עיקרי במיוחד עבור כל אורח שכן, עליכם לוודא כי כלל האורחים מרגישים בנוח לנקות את פיהם בתום הארוחה. על כן, במטרה לוודא כי האורחים שלכם אכן מרגישים בבית ומתלווים אל התחושה הביתית הנעימה, תוכלו לבחור במפיות שולחן אשר מיוצרות מבדים ייחודיים כמו פשתן או כותנה, כאלה אשר מתלוות אל רמת גימור גבוהה במיוחד. מעבר לאמור, חשוב לוודא כי אתם לוקחים בחשבון את איכות התפירה, ולא מתפשרים על בחירה מרושלת בה עשויים החוטים להיפרם יחד עם חלוף הזמן. בשורה התחתונה, חלק לא קטן מנעימותן של מפיות השולחן מתקבל בזכות הרכב הבד וכן גם הטקסטורה שלו, אשר מעניקות יחדיו את המראה הייחודי והמיוחל.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן