נפגעתי בתאונת דרכים מי אמור לממן את הוצאות הפינוי עי אמבולנס ?

לצערנו הרב תאונות הדרכים במדינת ישראל נמצאות במגמת עלייה כאשר תאונות הדרכים מותירות נפגעים רבים עם נזקי גוף קלים כמו שריטות, חבלות ושברים וחלק אחר נותר  עם פגיעות יותר קשות המותירות את הנפגעים עם נכות קשה.

אריאלה גפן מייסדת משרד עורכי דין תאונות דרכים מוביל בישראל, ממליצה כי במידה ונפגעתם בתאונת דרכים רצוי להתפנות לבית החולים על מנת שתוכלו לקבל טיפול רפואי, כמו כן מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונת אופנוע במידה ונפגעתם בתאונת אופנוע קרוב ככל שניתן למועד אירוע התאונה על מנת לקבל ייעוץ משפטי נכון וכיצד להתנהל מול חברת הביטוח.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת דרכים מגיעים לקוחות רבים עם שאלות לעניין תשלום הוצאות הפינוי לבית החולים במקרה של תאונת דרכים, כאשר השאלה המרכזית היא ממי ניתן לקבל החזר עבור הפינוי באמבולנס או ניידת טיפול נמרץ לאחר שנפגעו בתאונת דרכים.

 מי צריך לשלם על פינוי באמבולנס לאחר תאונת דרכים?

עו”ד אריאלה גפן, עו”ד תאונות דרכים, מסבירה כי במידה ונפגעת בתאונת דרכים ישנם מספר אפשרויות המזכות בהוצאות הפינוי ממקום תאונת הדרכים כפי שיפורט להלן:

א.      במידה והנפגע פונה ממקום אירוע תאונת הדרכים ואושפז, הנפגע יהיה זכאי להחזר מלא של הוצאות הפינוי מקופת החולים בה הוא מבוטח, וזאת ללא תנאים למשך ימי האשפוז שהוא שהה בבית החולים.

ב.      במידה והנפגע פונה ממקום אירוע תאונת הדרכים ע”י ניידת טיפול נמרץ ולא אושפז בבית החולים, הנפגע יהיה זכאי להחזר מלא של הוצאות הפינוי מקופת החולים בה הוא מבוטח.

ג.       במידה והנפגע פונה ממקום אירוע תאונת הדרכים ע”י מגן דויד אדום (אמבולנס) ולא אושפז בבית החולים, הנפגע יהיה זכאי להחזר מלא של הוצאות הפינוי מחברה הביטוח שהוציאה את פוליסת הביטוח חובה והיא בעלת החבות הביטוחית כלפי הנפגע.

ד.      במידה ופונית ממקום אירוע תאונת הדרכים ע”י אמבולנס ולא אושפזת, ניתן לקבל פיצוי בגין עלויות הפינוי מחברת הביטוח אשר הוציאה את פוליסת ביטוח החובה לרכב.

ה.      במידה ומדובר בתאונת דרכים שהייתה בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה לבית ניתן לקבל פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי.

חשוב לציין כי בקופות החולים ישנם גם הסדרים מיוחדים המזכים את נפגע תאונת הדרכים בהחזר הוצאות בהתאם לתנאי הביטוח מול קופת החולים, לכן מומלץ לפנות לקופה לבקש הבהרות אם אתם זכאים לפיצוי.

אריאלה גפן – עורכת דין תאונת דרכים

לסיכום, במידה ונפגעת בתאונת דרכים ופונית לבית החולים, עומדים לרשותך שלושה גורמים עיקרים אשר מאפשרים קבלת החזר כספי

  • חברת הביטוח שהוציאה את פוליסת הביטוח חובה
  • המוסד לביטוח לאומי (תאונת עבודה)
  • קופת חולים בה אתה מבוטח

 אריאלה גפן, עו”ד המתמחה בתאונות אופנוע

עו”ד אריאלה גפן מייצגת נפגעים בתביעות תאונות אופנועים נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה (“הפול”) בע”מ, כאשר המשרד מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות נפגעי תאונת האופנוע על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו להם וגם יקבלו שקט נפשי ע”י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

 חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת אופנוע, וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין נזקי הגוף בעקבות תאונת האופנוע ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין תאונות אופנוע מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר בתאונת דרכים כמשמעות בחוק והפסיקה ואת הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לנפגע.

במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות תאונות אופנועים באופן מקצועי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

 אם נפגעת או נחבלת ונגרם לך נזק פיזי, נפשי או נזק לרכושך משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם – משרד עורכי דין אריאלה גפן הוא משרד מוביל בתביעות נזיקין ויחד עם עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון רב המשרד מקבלת המלצות רבות מלקוחותיו

 במידה ונפגעת בתאונת דרכים, פנו עוד היום ל- עורכת הדין אריאלה גפן , עורכת דין תאונות דרכים, על מנת לבחון את דרכי הפעולה להגשת תביעת תאונת דרכים צרו קשר במספר 0733752766 או באתר https://gefen-law.com

קרדיט תמונה PEXELS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן