שירותי איתור נזילות מים וביובית – כל מה שצריך לדעת

כל טפטוף מים קטן בצנרת או בקיר, יכול להביא איתו צרות גדולות, אם כי לא תמיד ברור מה היא הבעיה העיקרית או מהו המקור שלה. לצורך מציאת הבעיה, צריך להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מומחה שיוכל לסייע לכם בכך. עם זאת חשוב מאוד לציין כי בימינו, השיטות לאיתור נזילות מים מתקדמות מאוד, כך שלא תמיד יהיה צורך בהרמה של רצפות ושבירת קירות, אם כי עדיין חשוב לציין שמדובר על תהליך מורכב למדי, אותו תצטרכו להכיר לפני שתחפשו אחר השירותים המומלצים ביותר באזור מגוריכם. אז מה צריך לדעת על שירותי איתור נזילות מים וביובית וכיצד תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה? בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על נושאים אלו.

נזילה בדירה – מה הם הגורמים?

בעת בה אנו מדברים על שירותי איתור נזילות מים וביובית , חשוב קודם לכן למנות את כל הגורמים האפשריים לקיומה של נזילה בדירה שלכם. למעשה, קיימים שני גורמים עיקריים לכך, הלא הם בעיית איטום ונזילה מהצנרת. למעשה, רובה המוחלט של הצנרת הביתית ממוקם מתחת לרצפות או לסירוגין, מאחורי הקירות – כך שברוב המקרים, הצנרת אינה נראית כלפי חוץ ולא תמיד נוכל לדעת מהו מצבה. נוסף על כך, בזמן שהצנרת “שוכבת” לה שם היא לא מפסיקה לצבור חלודה, כך שהיא מתבלה והופכת לפגיעה וישנה יותר ככל שהזמן חולף. בנוסף, הצנרת יכולה להיפגע גם בעקבות בעיה בתרמוסטט אשר גורמת לכך שהמים יהיו חמים מדי, אם כי הדבר יכול להתרחש לעיתים גם בעקבות עבודת ריצוף שאינה התבצעה בצורה יסודית.

על מנת לאתר את מוקד הנזילה, בין אם מדובר על צנרת ובין אם ליקויי איטום, ניעזר בכלים מתקדמים כגון מצלמות תרמיות, מערכות גז ומערכות אקוסטיות, בדיקות לחץ מים ומצלמות סיב.

שירותי ביובית – כל מה שצריך לדעת

ביובית היא בעצם משאית שייעודה העיקרי הוא לשמש לפתיחת סתימות מורכבות במערכת הביוב הביתית. כאשר מזמינים שירותי ביובית, חשוב קודם לכן להבין מה רמת המורכבות של הסתימה. בדרך כלל, שירותים אלו יכללו משאיות גדולות הנושאות עליהן מערכת שאיבה שיכולה לשאוב כמות גדולה מאוד של מי שופכין ופסולות, על ידי השימוש בצינורות רחבים שמחוברים אליהן ומפעילים בנוסף לכך ואקום בזמן שאיבת המים. מאחר ועוצמת השאיבה היא גדולה מאוד, היא מצליחה לשחרר סתימות מאוד מורכבות, בין היתר סתימות שיש בהן פסולת ואפילו שומן קשה. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי שירותי ביובית מתאימים גם עבור ניקוי של קווי ניקוז, הפרדת דלקים ואפילו ניקוי מרזבים. אולם, ראוי לציין כי שירותים אלו יהיו רלוונטיים במצבים בהם תצטרכו עבודה מורכבת יותר מכזו שאינלסטור יחיד יכול לפתור בעצמו. כאשר מדובר על מגורים בבית פרטי, הזמנת שירותי ביובית יכולה להיות כדאית במקרים בהם קיימת הצפה שנובעת משימוש לא תקין בצנרת או בעקבות שורשי עצים שהתחילו לצמוח בתוך הצנרת הביתית שלכם. במקרים מסוימים, עקב סתימה או הצפה של מערכת הביוב, ישנם נזילות בצנרת.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן