פינוי דירה – כל אחד יכול להיעזר בזה

לפני מספר שנים קניתם את הדירה שלה ייחלתם כל חייכם. נכנסתם אליה בחדווה והתחלתם להשקיע בריהוט המודרני והמעוצב ביותר. הכנסתם חדר ילדים, חדר שינה, סלון, מטבח חדש, חדר אמבטיה, חדר שירותים, אפילו בניתם גלריה יפה. ואז התחלתם לחיות.

התחלתם לחיות את חייכם בתוך הדירה שלכם. וקניתם צעצוע לילד, ועוד צעצוע ועוד צעצוע, ואחר כך קניתם ארגז צעצועים לתוכו הכנסתם את כל הצעצועים. וקניתם בגדים לכל בני המשפחה, והם גדלו, והבגדים התיישנו, וקניתם עוד בגדים, ועוד בגדים ועוד בגדים, וקניתם ארגון בגדים גדול יותר שיוכל להכיל את כל הבגדים. והילדים הביא עבודות מהגן, והם הצטברו על מדפי הסלון, ועיתונים הצטברו, ועוד פריט קטן שהוספתם על כוננית הסלון, ועוד פריט בחדר השינה, ועוד כבלים חשמליים וכבלי תקשורת שקיבלתם כשקניתם את המחשב, את הסמארטפון, את הטאבלט ואת הטלוויזיה. עכשיו, אחר לא מעט שנים שאתם גרים בדירה, היא פתאום נראית לכם דירה אחרת לחלוטין.

זקוקים לשירות פינוי דירה מקצועי? התקשרו אלי עכשיו – 050-7454504

הדירה פתאום נהייתה ממש עמוסה ואתם, במקרה הטוב, מתחילים לבחון מה קורה בדירה שלכם. אתם פותחים את הארונות ומגלים שם עשרות בגדים שלא לבשתם כבר שנתיים אפילו פעם אחת. אתם מסתכלים בארגז הצעצועים ורואים שם מוביילים של תינוקות כשהילד הקטן שלכם כבר בן שש. ואתם מגלים במגירות המטבח אין ספור כלים חד פעמיים, אין ספור ספלים וכוסות זכוכית, ואין ספור טריקים ושטיקים של מטבח טיפוסי. ופתאום אתם מעבירים מבט בכל הדירה, והכל נראה לכם ממש עמוס. עמוס בדברים שאתם כבר לא משתמשים בהם, דברים שלא משרתים אתכם, דברים שפעם הייתם מאוד צריכים אותם, אבל היום כבר אין להם שום שימוש.

הקרדיט לתמונות – שי שטיקגולד פינוי דירות

שוב, במקרה הטוב, אתם מחליטים לעשות מעשה, ובמקרה הנורמלי אתם פשוט דוחים את זה כי אין לכם לא זמן ולא אנרגיה להתעסק עם כל העומס. וכך עוברים חייכם עם אין ספור שואבי אנרגיה הפזורים בביתכם, המראה של הבית הוא לא אותו מראה, הריח של הבית הוא לא אותו ריח, ופריטים שמעמיסים על חייכם, אותם פריטים שמעניקים לבית שלכם את הריח התחוב שיש בו, בלי שאף פעם חשבתם שהם בכלל הסיבה מאחוריו. האווירה בבית היא לא אותה אווירה.

אם כל מה שמתואר פה למעלה נראה לכם מוכר, אתם צריכים פינוי דירה

פינוי דירה הוא למעשה צעד חשוב בשחרור מרחב המחייה שלכם, והפיכתו למקום שטוב לגור בו, הפיכתו למקום שתומך ומשביח את איכות החיים שלכם, ולא מקום חונק ומגביל. בסופו של דבר, בעידן בו אנו עובדים ללא הפסקה על מנת להיות מסוגלים לחיות, להתפרנס ולגדל את ילדנו, הבית שלנו נותר הפינה היחידה בה אנו יכולים לנוח, ליהנות מזמן איכות עם המשפחה, ליהנות מישיבה חסרת מעש, או מפעילות משפחתית מהנה. אין שום סיבה שנמנע מעצמנו את כל אלה רק בגלל ערימות של חפצים שפשוט הצטברו לנו מתחת לאף במשך שנים ארוכות בלי ששמנו לב לכך.

אנחנו בחברת שי שטיקגולד פעילים בתחום של פינוי דירות עוד הרבה לפני שאנשים בכלל התחילו לקדש את העניין של איכות חיים, עוד בעידן שאנשים לא ידעו איך להתייחס לצירוף המילים הזה, פינוי דירות. במהלך שנות הפעילות הרבות שלנו בתחום פיתחנו פרקטיקות ושיטות עבודה סדורות ומאורגנות המאפשרות לנו לבצע פינוי דירה במגוון דרכים ורמות, החל מפינוי מלא של כל התכולה לצורך הסבת הנכס למטרות אחרות, וכלה בפינוי סלקטיבי וחלקי של תכולת הדירה על מנת להגדיל את מרחב המחייה בדירה.

בנוסף, אנו עובדים באופן שוטף עם מפעלים, עסקים ומשרדים רבים, ומתמחים גם בפינוי חצרות, פסולת סביבתית, מקלטים, מחסנים וכדומה. במסגרת הפעילות בכל התחומים הללו, פיתחנו דרכים המסייעים לנו לבצע את הפינוי בצורה יעילה ומהירה, ולסייע לכם לעבור את השלב הקשה הזה של פרידה מאותן ערימות של חפצים, שאליהן כל כך התרגלתם.

אך לפני השלב הקשה הזה, ישנו שלב קשה לא פחות, והוא שלב קבלת ההחלטה. מרביתנו נוהגים לדחות דברים, להתעלם מדברים ופשוט להסתגל למציאות בתוכה אנו חיים. אנחנו פשוט לא רוצים לקבל את ההחלטה הנדרשת ולעשות את הצעד ההכרחי על מנת לשפר את איכות חיינו. אולי לאחר שתסיימו לקרוא מאמר זה ומאמרים נוספים בנושא פינוי דירה, תוכלו לקבל מספיק מידע שיסייע לכם להבין את משמעות הדברים יותר לעומק, ולקבל את ההחלטה המתאימה. שלב ההחלטה הוא השלב שממנו הדברים הולכים ונעשים יותר ויותר קלים. מרגע שהחלטתם, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר. לא תצטרכו להרים כרית אחת, לא תצטרכו להזיז עפרון, ולא תצטרכו להוריד במדרגות שום ארגז, את הכל אנחנו נעשה עבורכם.

בשלב ראשון, נגיע אליכם לדירה ונראה בדיוק במה מדובר. נבחן את היקף התכולה שיש לפנות, סוג החפצים, גודלם ומשקלם באופן כללי, ונבנה עבורכם הצעת מחיר מפורטת. לאחר שתקבלו את הצעת המחיר, נקבע יום פינוי שבבוקרו יגיע אליכם צוות פינוי מקצועי עם כל הציוד והמכשור הנדרשים וכן עם מכולת פינוי פתוחה. במידה וטרם החלטתם מה בדיוק אתם רוצים לפנות ותצטרכו עזרה בקבלת החלטה, נוכל ללוות אתכם בתהליך, ולהנחות אתכם כיצד לדלל את מדף הבגדים הישנים שלכם. בזמן שתעשו את זה, אנחנו כבר נפנה את המטבח. בתום הפינוי, אתם תרגישו שקיבלתם בית חדש במתנה. תחושת הקושי של הפרידה מאותם חפצים תהפוך פתאום לתחושה של הקלה, תחושה של פינוי העולם שלכם למשהו טוב יותר שאמור להיכנס לחייכם.

בזמן שאתם תתרפקו על התחושות הנהדרות הללו, ותתחילו לבנות את התכניות לעתיד, אנחנו ניקח את המכולה ונפנה את התכולה שפינינו ליעדים השונים. אנו מקפידים מאוד לפעול על פי כל החוקים והתקנות, וכן לפעול על פי עקרונות ירוקים של הגנת הסביבה. חפצים עשויים מתכת, אלומיניום, פלסטיק, זכוכית, עץ, נייר או בד יועברו למרכזי מחזור שהם הם ימויינו ויישלחו למחזור במפעלי המחזור השונים. פסולת שלא ניתן למחזר תועבר לאתרי הטמנת פסולת עימם אנו עובדים. במידה ותהיה גם פסולת רעילה הפסולת תועבר לאתרי הטמנה ייעודיים.

בהמשך לתהליך הפינוי ייתכן ותרצו לנצל את המומנטום ולהתקדם צעד נוסף אחד קדימה. זה יכול להיות פשוט ניקיון וחיטוי של האזורים אותם פינינו. זה הוא כמובן שירות שאנו מספקים בעצמנו, והוא מבוצע על ידי צוות הפינוי שמיומן גם בעבודות כאלה. במידה ותרצו לערוך שיפוץ בסיסי כמו צבע, טיח וכדומה, גם את השירות הזה נוכל לספק לכם בעצמנו. יחד עם זאת, אם אתם מתכננים משהו גדול באמת, אולי שיפוץ כולל, איחוד חדרים, הפרדת חללים, הוספת נישות גבס וכדומה, נוכל לחבר אתכם לאנשי מקצוע מובילים ואטרקטיביים כדוגמת מעצבי פנים, אדריכלים ואנשי שיפוצים שיוכלו לבצע עבורכם את העבודה בצורה איכותית ומקצועית. בסופו של דבר, השלב החשוב כל כך של פינוי המרחב שלכם יהיה רק הצעד הראשון לקראת שיפור איכות החיים שלכם בתוך הבית הפרטי שלכם אתם, לפחות עד הפעם הבאה ששוב תצטרכו לפנות את הדירה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן