באסיקו נס ציונה – אין עוד אווירה כזאת

מזל טוב! אתם עומדים לפני אחד האירועים המרגשים והחשובים בחייכם, ורוצים לוודא שהוא יהיה חוויה קסומה, מיוחדת ובלתי נשכחת שתלווה אתכם עוד שנים רבות? בדיוק בשבילכם הקמנו את באסיקו נס ציונה – מתחם קונספט ייחודי בהשראת שווקי האיכרים הנחשבים בעולם, שמתאפיין בסגנון אירופאי קלאסי ואלגנטי, וייב של דוכני אוכל עולמיים, דרינקים יוקרתיים שהמיקסולוגים המומחים שלנו מערבבים באופן מדויק, מנות שף תאווה לחיך שמוכנות לעיני האורחים ואווירה מרימה כמו שרק אנחנו יודעים לתת.

ברוכים הבאים לבאסיקו – המקום החדש לאירועים.

עבורנו, באסיקו נס ציונה, מבית Via, הוא לא אולם אירועים, אלא התגשמות של חלום. במשך שנים הובילה אותנו האהבה שלנו להפקה ולאירוח למסעות קולינריים בארצות שונות שבהם ספגנו מגוון השפעות תרבותיות קולינריות ממיטב המטבחים בעולם. את הידע, המומחיות והתשוקה שלנו לתחום רתמנו להקמת מתחם אירועים ייחודי, אקלקטי ודינמי, המאפשר לכל אורח לנוע בין מגוון מוקדי התרחשות ולספוג את האווירה, הטעמים, הניחוחות והעיצוב המיוחד בקצב שלו. 

על מנת לספק לכם חוויה שתהיה לא פחות ממושלמת, ייסדנו את המתחם שלנו על שלושה עקרונות שאנו מחויבים ליישם באופן מוקפד, איכותי וחסר פשרות הממקם אותנו בפסגת תחום האירוח והפקת האירועים בישראל:

  • אוכל – בלב היוזמה שלנו עומדת תשוקה אמיתית למנות מעולות, מגוונות ומעוררות תיאבון המוכנות על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום הקולינריה כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה חוויה בלתי נשכחת. דוכני האוכל שלנו הופכים את המתחם כולו לרחוב אירופאי תוסס, שיאפשר לכם לטעום את המיטב מהארצות השונות שבהן ביקרנו ולמדנו את רזי מטבחיהן, כך שתרגישו כמו בטיול אקזוטי בחו”ל.

    התפריט שיצרנו משלב בין טעמים עולמיים למקומיים, מורכב אך ורק מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר וכולל בולנז’רי עם מאפים ולחמים חמים טריים בניחוח נפלא ומעורר תיאבון שנעשו בעבודת יד, דוכן דליקטסן (עם מנות טאפס, דגים כבושים ועוד מעדנים מעוררי תאווה במיוחד) וביסטרו (שבו יוגשו בין היתר בקר משובח מרמת הגולן ודגי ים טריים במיוחד). לאורך כל האירוע יפעל פטיסרי עם קינוחים אישיים שכל נגיסה בהם היא עונג צרוף ויוגשו קפה משובח בקנה מידה בינלאומי יינות ובירות בוטיק ממיטב התוצרת המקומית. כדי להשלים את החוויה, עם הכניסה למקום תוגש לידיכם כוס קוקטייל עם הדרינק הכי מדויק ונכון לרגע – כי כאן זה כן אירופה.

  • תרבות – עיצוב קסום ומלא אווירה, מוקפד לפרטי הפרטים. הדגש ששמנו על העיצוב כדי ליצור אווירה אותנטית ומיוחדת מתבטא ברצפה יפהפייה בצבעי שחור לבן ובמזרקה עוצרת נשימה שהובאו במיוחד מאיטליה, בקישוטים לקירות שפורקו מקירות באירופה והובאו לישראל, בגלריית פרחים שמעלה זיכרונות מחופשה רומנטית בפריז, בשולחנות מהודרים וכלי הגשה נוצצים שגם הם יצירת אמנות בפני עצמה, בבר משקאות מפואר ובמבנה שהוא לא פחות ממרהיב. עבורנו, האירוע שלכם הוא חוויה רב-חושית, שמשלבת טעמים, ניחוחות, זיכרונות ואווירה מכל המקומות המופלאים שהעניקו לנו את ההשראה לפתוח את המתחם שלנו. אז תנו לנו להדהים אתכם.

  • אהבה – אולי יותר מכל דבר אחר, באסיקו נס ציונה הוא התגלמות של אהבה. אהבה לאנשים, לחיים, לאוכל מעולה, למשפחה ולחברות, ולזיכרונות שיישארו איתנו לנצח. ואהבה היא הדבר הראשון שתבחינו בו כשתפגשו בצוות המקסים, החם והמקצועי שלנו, שיהיה קשוב לכם, לרצונות ולחלומות שלכם, יצעד איתכם יד ביד כדי לוודאשהאירוע הוא כל מה שחלמתם עליו, ייתן מענה מהיר ומדויק לכל צורך, כמיהה או דאגה שלכם ויעשה הכול כדי לוודא שהחוויה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.

    בארבע השנים שבהן אנו פועלים, הייתה לנו הזכות להעניק חוויה חד פעמית למגוון רחב מאוד של לקוחות שאין מרוצים מהם. ההמלצות החמות הרבות כל כך שזכינו להן בפרק זמן זה, ושניתן למצוא באתר שלנו, משמחות אותנו בראש ובראשונה מפני שהן מעידות על כך שהצלחנו להגשים את היעד החשוב ביותר מבחינתנו – לדאוג שהאירוע שלכם יהיה כל מה שאי פעם רציתם, ויותר.

באסיקו נס ציונה הוא מתחם חווייתי מרווח, רחב ידיים ואלגנטי המכיל עד 450 מוזמנים, ומתאים לאירוח כל סוגי האירועים – מחתונה, דרך בת או בר מצווה ועד אירועים עסקיים. האיכות הבלתי מתפשרת בכל ההיבטים – מהאוכל ועד ההפקה וכמובן היחס האישי והחם והליווי הצמוד שלנו את הלקוחות – הפכו אותנו לאחד מהאולמות המוערכים, היוקרתיים והנחשבים בתחומנו.

אנו מזמינים גם אתכם ליהנות מחוויית האירועים של באסיקו נס ציונה ולהכיר באופן בלתי אמצעי את המיטב שעולם האירוח, ההפקה וההסעדה יכול להציע. במיקום נוח ונגיש יחסית, בצומת בית עובד, תוכלו למצוא חגיגה של טעמים, אווירת רחוב תוססת ואירוח לכל אורך השנה – העומד בסטנדרטים בינלאומיים מוקפדים שמציבים אותנו בשורה אחת עם מתחמי האירועים הנחשבים, המקצועיים והעדכניים בעולם.

תנו לנו להגשים גם לכם חלום וליצור יחד איתכם חוויה של פעם בחיים, שאתם ויקיריכם תיהנו להיזכר בה לאורך שנים. כי האירוע שלכם הוא העדיפות שלנו.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן