מצעד הכלבים בישראל: אילו כלבים הישראלים הכי אוהבים לאמץ

גידול כלבים הוא פופולרי במיוחד בישראל שכן, ישראלים רבים חיים לצד כלב נאמן וחמוד ונהנים מכל היתרונות הנפלאים הטמונים בדבר. אולם, חשוב מאוד לציין כי על אף שהאחריות באשר לגידול כלב היא די זהה לכל הגזעים, כל גזע נבדל מהאחר בתכונות אופי מסוימות וכן גם במידת ההתאמה שלו לסביבות שונות, כך שעל מנת לבחור נכון את גזע הכלבים שיתאים לכם לפני שאתם מאמצים, הרי שעליכם להכיר את כל הגזעים הפופולריים בישראל ואת תכונותיהם. אז מהם הכלבים האהובים ביותר על ישראלים כשזה נוגע לאימוץ ומהן תכונות האופי והייחודיות שלהם? בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על הכלבים הפופולריים ביותר בישראל.

הכלבים השכיחים בישראל

  • יורקשייר טרייר – יורקשייר טרייר הוא אחד הגזעים המובילים כאשר זה נוגע לתחרויות יופי של כלבים, אך הוא הרבה יותר מכלב מטופח ויפה. למעשה, זהו כלב חשדן, חכם מאוד ובעל חוש שמיעה מפותח (כן, גם ביחס לכלבים). נוסף על כך, היורקשייר ידוע בזכות תכונות של נאמנות אדירה, כך שמדובר על כלב שמגן מאוד על בעליו. יורקשייר טרייר הוא כלב מאוד אנרגטי, אך בשל גודלו הקטן והקומפקטי הוא יסתדר נהדר גם בדירות קטנות שכן, אין צורך בחצר גדולה או מרפסת על מנת לפרוק לו אנרגיות, מספיק להוציא אותו באופן סדיר ולשחק איתו כשצריך.
  • כלב לברדור  אחד הכלבים האהובים ביותר על משפחות ישראליות הוא כלב לברדור רטריבר. למעשה, כלב זה נחשב לכלב מאוד ידידותי שמראה חיבה ואהבה כלפי כל בן אדם, בעוד כי הוא מאוד נוח לגידול שכן, הוא מסתגל בקלות לכל סביבה קיימת. על אף שמדובר על כלב גדול, חזק ואנרגטי יחסית, הוא מאוד עדין, כך שאין שום בעיה לגדל אותו לצד כלבים אחרים ואף גם חיות בית אחרות והוא אפילו מסתדר באופן מדהים עם ילדים קטנים. כלב לברדור הוא כלב נאמן מאין כל שיעור, אך עם זאת חשוב מאוד לציין כי זהו כלב שדורש תשומת לב, כך שבמידה וחשבתם על לאמץ אחד עליכם לקחת בחשבון שהוא תמיד ירצה להיות במרכז העניינים.
  • בוקסר – כלב הבוקסר הוא אמנם כלב גדול וחזק, אך חשוב מאוד להבהיר כי החזות הקשוחה היא לא יותר מחזות שכן, מדובר על כלב אוהב ונאמן בצורה יוצאת דופן לבני האדם. הוא אוהב ילדים וידידותי מאוד לבני הבית וכן גם ידוע בזכות תכונות של סקרנות, אנרגטיות רבה ושובבות, זאת בעוד כי מדובר גם על כלב שמירה נהדר מאחר והבוקסרים הם כלבים חסרי פחד. אולם, חשוב מאוד לציין כי מדובר על אחד מהכלבים הכי אנרגטיים שקיימים שכן, כלב בוקסר נשאר עם אופי “גורי”, שובב ואנרגטי למשך כל חייו, כך שבמידה ותרצו לאמץ שכזה עליכם להיות אנשים מאוד פעילים.

קרדיט לתמונה Freepik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן