שיער בריא הוא שיער יפה – ככה עושים את זה:

לשמור על גוף בריא זה עניין חשוב עד מאוד, אך הגוף מורכב מהרבה איברים, וכולל הרבה מאוד חלקים. איך נשמור על כולו בריא ונאה? מאמר זה יתמקד דווקא בחלק העליון של הגוף שלנו – שיער הראש, ומשהו שמעיד בהכרח על בריאות הגוף כולו. השימוש בתוצרים כמו שמפו ללא מלחים המשווקת על ידי עולם השיער ופוטנציאל הריפוי שיש לחומרים אלו ואחרים יידון בקצרה ובתמציתיות, בכדי שתוכלו לקבל גישה לידע הנדרש ולבצע את הרכישות שלכם בצורה מושכלת ונכונה שתתרום לבריאות השיער שלכם.

שיער שביר, נשירה בשיער, שיער עם קצוות מפוצלים, שיער יבש במיוחד או לח במיוחד, ועוד תופעות שונות שלעיתים משתלבות להן גם יחד, כל אלו מצביעות לא רק על מצב השיער עצמו, אלא על מצב שורשי השיער, ומשם על מצבים שונים בגוף. מן הידועות הן כי במצבי אנמיה (מחסור בכדוריות דם אדומות) יש נטייה, בין היתר, לאבד את שיער הראש. אך זאת גם במצבי דחק (סטרס), ובעוד סיטואציות. חשוב לטפל בשיער, ולטפל בגוף ובנפש, וכל המערכות יתרמו זו לזו למען שגשוג ובריאות מיטבית.

3 מוצרי חובה לשיער:

  • שמפו ללא מלחים – שמפו עם מלחים הוא לרוב שמפו עם SLS, ראשי התיבות של סודיום לאוריל סולפט. החומר הזה מנקה בצורה חזקה מאוד את כל מה שהוא נוגע בו, אבל הוא גם פוגע באגרסיביות בעור ובשיער, עובדה שלא מונעת את השימוש בו כמעט בכל מוצרי המדף לקוסמטיקה כיום. שמפו ללא מלחים אומר לרוב כי אין בו SLS. במקום זה סוכני הניקוי יהיו טבעיים, בתערובת של שמנים ותמציות צמחים שונות שעושים יחדיו עובדת ניקוי בריאה ועדינה, שאינה פוגעת בשיער, בשורשיו ובעור הקרקפת שלכם.
  • אמפולות לשיער – יש כל מיני סוגי אמפולות לשיער, כאשר הנפוצות ביותר הן כמובן האמפולות כנגד נשירת שיער. הרעיון העיקרי העומד מאחורי החומרים שבאמפולה הוא לייצר זרימת דם טובה יותר באזור, וזאת מבלי ליצור גירוי ואי-נעימות, ובכך לעורר את הזנת שורשי השיער ואת חיזוקם, דבר המוביל לשיער בריא יותר, חזק יותר, עמיד יותר, וחשוב מכל – שיער שנשאר מחובר לקרקפת ולא נושר מהראש.

המוצר השלישי שתכירו היום: סרום לשיער יבש

  • סרום איכותי שעושה את העבודה – כמו בכל מוצר שהופך לפופולרי, גם עם הסרומים יש לא מעט ידע שצריך להבין. בישראל למשל חשוב מאוד לקנות סרום איכותי, הכולל מסנן קרינה, בעיקר לחודשי הקיץ. חשוב לזכור כי ישנם סרומים אשר מעודדים ומקצרים את משך ייבוש השיער הלח, ואחרים שנועדו למריחה על שיער יבש לגמרי.

ממש כמו שמפו ללא מלחים המשווקת על ידי עולם השיער , התפקיד של הסרום הוא גם לשמור על השיער שלכם ולטפח אותו, וחשוב לזכור כי מדובר בטיפול משלים לטיפול במסכה לשיער, עליה לא דיברנו שכן היא כבר מוכרת מאוד בעולם טיפוח השיער.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן