פרסום ממומן שיודע לתת עבודה!

מחפשים אחר חברה לקידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות? אצלנו ב-אקסטרה דיגיטל, סוכנות הדיגיטל של ישראל, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך לפרסום ממומן שיודע לתת לכם עבודה.

פרסום ממומן מהווה את אחת מהשיטות הוותיקות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי והיא מבוססת על תשלום לפי קליק או כמות צפיות בתוכן הפרסומי שלכם, ולכן, היא ידועה גם בשם קידום PPC שהם ראשי תיבות של PAY PER CLICK. כאשר מדברים על קידום ממומן, מדברים בדרך כלל על פרסום בגוגל באמצעות מערכת הפרסום המובנית של ענקית החיפוש ה-GOOGLE AD, אך באותה נשימה, מדברים גם על קידום PPC ברשתות החברתיות השונות שאף הן פיתחו במהלך השנים מערכות פרסום מובנות לצרכי קידום ממומן.

אנחנו ב-אקסטרה דיגיטל, סוכנות דיגיטל המתמחה בכל תרחישי השיווק הדיגיטלי האפשריים, עוסקים ומתמחים בין היתר גם בתחום הקידום הממומן בגוגל וברשתות החברתיות השונות, ובתוך כך, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות מכל היתרונות של סוכנות PPC מובילה בתחומה כבר למעלה מ-15 שנה.

שיטת העבודה שלנו בתחום הקידום הממומן

על מנת לספק לקהל הלקוחות שלנו, את תוצאות הפרסום הטובות ביותר בתחום הקידום הממומן בגוגל וברשתות החברתיות, אנו פועלים באמצעות שיטת עבודה אותה פיתחנו ושיכללנו לאורך השנים. בשיטה זו אנו שמים דגש על מחקר מקדים בתחום מילות/ביטוי מפתח ועל ניתוח שוק מעמיק בתחום העיסוק הרלוונטי לגוף המפרסם. לאחר מכן, אנו יוצרים קמפיין פרסום ממומן המותאם למסגרת התקציב של הלקוח, תוך תיאום ציפיות לתוצאות אותן ניתן להשיג בהיקפי פרסום כאלו ואחרים. לאחר תכנון מיטבי של הקמפיין, אנו מייצרים סדרת מודעות טקסטואליות ו-ויזואליות כאחד למטרות פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, ואנו דואגים לעקוב אחר תוצאות הפעילות באופן דינמי המאפשר לנו לייעל את תוצאות הפרסום בכל רגע נתון בהתאם לצורך.

שיטת העבודה שלנו נועדה למטרות קידום ממומן בגוגל ישראל ובמדינות נוספות בהן תוכלו לעשות שימוש במערכת הפרסום המובנית של גוגל, כאשר הידע המקצועי לצד הניסיון המעשי שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי בא לידי ביטוי גם בתכנון תרחישי שיווק דיגיטלי למפרסמים הפועלים בזירה המקומית וגם למפרסמים הפועלים בזירה הבינלאומית.

קידום ממומן בגוגל באקסטרה דיגיטל – כל היתרונות במקום אחד

כסוכנות דיגיטל המתמחה בתחום קידום PPC בגוגל וברשתות החברתיות, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

  • מחלקת PPC מקצועית ובעלת ניסיון מוכח של למעלה מ-15 שנה בתחום
  • מחלקת מחקר המתמחה בתהליכי מחקר לצורך איתור מילות/ביטוי מפתח לתרחישי קידום ממומן
  • אנשי קריאייטיב מובילים בתחום העיצוב הדיגיטלי ועולמות התוכן
  • מנהל פרויקט לכל לקוח לצרכי ליווי פעילות הקידום הממומן לאורך כל הדרך
  • מאות קמפיינים מוצלחים של פרסום בגוגל וברשתות החברתיות לאורך השנים
  • מעטפת מורחבת של שירותים לצרכי יישום תרחישי שיווק דיגיטלי למטרות תמיכה בקמפיין הממומן

ויתרונות שירות נוספים ההופכים אותנו לסוכנות הדיגיטל המובילה בתחום השיווק הדיגיטל בכלל ובתחום קידום אורגני וקידום ממומן בפרט.

קידום ממומן – למי זה יכול להתאים?

קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, יכול להתאים לכל מפרסם המעוניין להגדיל את החשיפה של הגולשים לשירותים ולמוצרים אותם הוא משווק, וזאת ללא קשר לגודלו כבית עסק. יחד עם זאת, חשוב לציין שפרסום נכון ומדויק באמצעות הקידום הממומן בגוגל וברשתות החברתיות, כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, ולכן, לאורך זמן הפעילות מיועדת למפרסמים עם תקציבי פרסום גדולים יותר. כמו כן, חשוב לציין את העבודה שקמפיין ממומן שמביא תוצאות הוא בדרך כלל קמפיין הנתמך בפעולות נוספות בתחום השיווק הדיגיטלי.

קרדיט לתמונות shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן