מוניות הדר לוד בע“מ לנתב“ג המקורי – היהזרו ממתחזים!

מוניות הדר לוד בע“מ מספקות לתושבי תל אביב פתרון הסעות מקצועי ומשתלם – הסעות מתל אביב לשדה, והסעות מהשדה לתל אביב. חברת המוניות הוותיקה והמוכרת מספקת שירות לכל תושבי תל אביב, אנשים פרטיים ולקוחות עסקים – רק שימו לב, לחברה מתחרים רבים המשתמשים בשמה. על מנת ליהנות מהשירות והסטנדרטים הגבוהים, הקפידו לבחור במוניות הדר לוד המקורי (היזהרו ממתחזים).

להזמנת מונית 03-9711103
זמינות 24 שעות ביממה
לאתר הרשמי של מוניות הדר לוד בע”מ המקורי:
https://www.hadartaxi.com

מוניות הדר לוד לנתב“ג – אתכם מאז 1948

קשה להאמין, אבל ראשיתה של תחנת המוניות הייתה ב 1948 – ימי קום המדינה. בימים הראשונים של המדינה היישוב העברי נתקל בקשיים רבים, וכמובן מציאות ביטחונית מאתגרת של אומה שזה עתה קמה מחרבן השואה.

הסיפור של מוניות הדר לוד בע“מ הוא במידה רבה הסיפור של מדינת ישראל. סיפור של חברה קטנה ועיקשת, שהצליחה אל מול כל האתגרים. חברה שסיפקה שירותי הסעות לתושבי המדינה והתיירים המבקרים בה, לכל אורך השנים. ביחד עם המדינה גדלנו והתפתחנו. הדורות התחלפו, נהגים חדשים נקלטו לשירותינו, הרכבים התחדשו ושיפרנו את חווית השירות והנסיעה.

ממש כמו מדינת ישראל שגדלה והתפתחה, כך גם מוניות הדר לוד התפתחו והפכו לשם מוכר. ועם ההצלחה, מגיעה גם התחרות. תחנות מוניות רבות צצו כפטריות אחרי הגשם, ובמקרים רבים בחרו בשם מוניות הדר על מנת לרכב על ההצלחה והמוניטין שבינינו במשך שמונה עשורים.

זקוקים לשירות מוניות מתל אביב לשדה? רוצים מונית מהשדה לתל אביב שתחכה לכם מייד כאשר אתם נוחתים? וודאו שאתם מזמינים שירותי הסעות אך ורק מחברת מוניות הדר לוד המקורית, ולא מהמתחזים.

רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם נהנים מהסטנדרטים הנעימים והבטוחים של מוניות הדר לוד בע“מ. רק כך תוכלו ליהנות ממחירים מוסכמים ומוניטין שבנינו בעמל רב במשך למעלה משבעים שנה.

מוניות מתל אביב לשדה התעופה – רק עם מוניות הדר לוד בע“מ המקורי

הנסיעה מתל אביב לשדה התעופה אמנם נחשבת לנסיעה קצרה, אבל בכל זאת היא מביאה איתה הרבה בעיות (אותן ניתן לפתור באמצעות הזמנת מוניות לנתב“ג).

אחת הבעיות הקשות של תל אביב היא פקקי התנועה. אמנם מוניות לנתב“ג לא יכולות לדלג על הפקקים, אך אתם יכולים להישען אחורה ולנמנם, ולא להיות מוטרדים מנהיגה בפקקים ונהגים עצבניים מסביב.

ואם אתם זקוקים למוניות מתל אביב לשדה, יתכן כי הטיסה מתוזמנת לשעת לילה מאוחרת. לא נעים לנסוע עייפים בכבישים, וזו בעיקר סכנה. תנו לנהג מקצועי לקחת אתכם אל שדה התעופה, נהג שרגיל למשמרות לילה ויודע לנוח לפני הנסיעה ולהביא אתכם בבטחה. אפילו אם יש לכם חבר שיכול להסיע אתכם, חבל שהחבר ינהג במצב של עייפות.

בוודאי שלא תרצו להגיע לשדה התעופה עם רכבכם הפרטי. קודם כל בגלל החשש מנסיעה בשעות לילה מאוחרות, או נהיגה לאחר טיסה טרנס אטלנטית מתישה. ושנית, זה ממש לא משתלם. מחירי החנייה לטווח ארוך בנתב“ג הם מחירים גבוהים מאוד – זה יעלה לכם יותר ממאה שקלים ליממה ! הפתרון המשתלם ביותר הוא באמצעות מוניות לנתב“ג.

אך זכרו לא סתם מוניות לנתב“ג – בחרו אך ורק במוניות הדר לוד בע“מ המקורי – היזהרו ממתחזים.

מוניות הדר לוד בע“מ – מוניות מהשדה לתל אביב

מוניות הדר לוד לוקחים אתכם וגם מחזירים – מוניות הדר לוד בע“מ יאספו אתכם משדה התעופה וייקחו אתכם עד דלת ביתכם.

רק דמיינו את הסיטואציה – חזרתם מחופשה מטורפת בתאילנד, ואתם מתים מעייפות מהטיסה הארוכה. ואולי הייתם כאן קרוב בדובאי, אבל אתם גמורים מהמסיבה של אתמול בלילה. טיסות זה דבר מעייף, אתם לא רוצים לנהוג הביתה וגם לא להתחיל להיגרר עם מזוודות בתחבורה ציבורית.

אין דבר יותר נוח מאשר שירות מוניות שיאסוף אתכם משדה התעופה וידאג להביא אתכם עד דלת ביתכם. בשעה שאתם יורדים מהמטוס ומחכים טרוטי עיניים במסוע המזוודות, הנהג הערני כבר מחכה לכם.

המונית תחכה לכם ממש ביציאה, הנהג יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם לביתכם במהירות ובבטיחות. אתם יכולים לנצל את הזמן לתנומה קלה, וכאשר תתעוררו תהיו בפתח ביתכם.

רק אל תגידו שלא הזהרנו אתכם, על מנת ליהנות מהשירות הטוב ביותר – הקפידו לבחור במוניות הדר לוד לנתב“ג המקורי (היזהרו ממתחזים).

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן