חדרי אמבטיה מעוצבים: כל החידושים לשנת 2023

מציגים כיורים חכמים שיכולים לזהות את הטמפרטורה ולהתמלא במים חמים או קרים לפי הצורך

חלפו הימים שבהם צריך להתעסק עם ידיות הברז כדי לקבל את הטמפרטורה המושלמת לשטיפת ידיים או כלים. הודות לטכנולוגיה העדכנית ביותר בכיורים חכמים, השגרה היומיומית שלנו פשוט נעשתה הרבה יותר קלה. כיורים חדשניים אלה מצוידים בחיישני טמפרטורה שיכולים לזהות מתי אתה צריך מים חמים או קרים, כלומר אינך צריך לדאוג להצריבה בטעות של העור שלך או לבזבוז מים על ידי מתן לברז לפעול זמן רב מדי. בנוסף, עם הנוחות הנוספת של מילוי אוטומטי, אתה יכול להשקיע פחות זמן בהמתנה ויותר זמן להמשיך את היום שלך. היפרדו מהטרחה של כיורים מסורתיים, ושלום לעתיד עם כיורים חכמים לחדרי האמבטיה המעוצבים.

הגבירו את אבטחת הבית שלכם עם מנעולים קוליים המאפשרים לכם לפתוח ולסגור את דלת חדר האמבטיה שלכם כרצונכם

נמאס לכם לדאוג כל הזמן מי נכנס לשירותים שלכם? האם אתה רוצה להוסיף שכבת אבטחה נוספת לבית שלך? אל תחפש עוד, כי מנעולים מופעלים קוליים הם הפתרון שחיפשת. עם פקודה פשוטה בלבד, אתה יכול לפתוח ולסגור את דלת חדר האמבטיה שלך ללא מאמץ. לא עוד לגשש במפתחות או לדאוג למי עשוי להיות פנוי. מנעולים אלו מספקים שקט נפשי ונוחות הכל באחד. שדרג את אבטחת הבית שלך היום עם טכנולוגיה חדשנית זו.

שלבו מקלחון גשם להירגע בו אחרי יום ארוך

אחרי יום ארוך, אין כמו להתקלח מקלחת חמה במקלחונים כדי להירגע. אבל מה לגבי לקחת את המקלחת לשלב הבא עם מקלחת גשם? ראשי מקלחת אלו מציעים חוויה יוקרתית ומרעננת עם גשם עדין של מים. עם מגוון רחב של סגנונות וגדלים זמינים, שילוב מקלחת גשם בשגרה שלך יכול להיות קל ובמחיר סביר. דמיינו את עצמכם עומדים מתחת למפל מרגיע של מים חמימים כשכל הלחצים שלכם ביום נשטפים. אז למה שלא תפנקו את עצמכם במעט יוקרה ותשדרגו את חווית המקלחת שלכם עם מקלחון גשם?

הוסף רצפה מחוממת לנוחות אולטימטיבית בחודשים קרים

החורף יכול להביא נופים יפים מכוסי שלג, מזג אוויר קריר ואפילו זמנים קסומים עם המשפחה והחברים. עם זאת, זה יכול גם להביא כמה מצבים לא נוחים, כמו לקום מהמיטה או לצאת ממקלחת חמה אל הרצפה המקפיאה. למרבה המזל, הוספת רצפה מחוממת לבית יכולה ליצור את הנוחות האולטימטיבית בחודשים הקרים יותר. כשאתם מסתובבים יחפים, תרגישו את החום הנובע מהרצפה, מתפשט בכל הגוף. אבל זה לא רק על נוחות; רצפות מחוממות יכולות גם לעזור להפחית את צריכת האנרגיה ולהוזיל את החשבונות שלך. תגידו שלום לאצבעות קרות ושלום לחמימות נעימה עם רצפה מחוממת.

התקן מערכת סאונד בלוטות’ כדי שתוכל לג’אם במהלך שגרת הבוקר שלך

עבור אנשים רבים, שגרת בוקר קובעת את הטון לכל היום. יש אנשים שמעדיפים להתחיל את ימיהם בפעילות גופנית, בעוד שאחרים מעדיפים ארוחת בוקר בריאה. אבל עבור אלה שאוהבים מוזיקה, אין כמו להתחיל את היום עם השירים האהובים עליהם. אם אתה מישהו שלא יכול לחיות בלי המוזיקה שלך, אז אולי הגיע הזמן לשקול התקנת מערכת סאונד Bluetooth בחדר האמבטיה או בחדר השינה שלך. עם Bluetooth,  לא תצטרך לדאוג שכבלים וחוטים יפריעו. במקום זאת, אתה יכול לשלוט במוזיקה שלך מהטלפון או ממכשיר אחר, מה שמאפשר לך להתאים אישית את רשימת ההשמעה של הבוקר שלך ולהמריץ אותך ליום הבא. אז למה שלא תשדרגו את שגרת הבוקר ותתחילו את היום בצורה הנכונה עם מערכת סאונד בלוטות’ חדשה לגמרי?

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן