איך למנוע התפרצות אקנה?

ברגע שאקנה פורץ החוצה יהיה מאוד קשה להחזיר את הגלגל לאחור. התפרצות אקנה היא דבר לא נעים, כזה שעלול בין היתר לפגוע גם בביטחון העצמי. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לדעת מראש כיצד ניתן למנוע אקנה, בחלק מהמקרים זה יהיה בידיים שלכם. רק תחשבו היטב אילו הרגלים תוכלו לסגל לעצמכם, כאלה שירחיקו את האקנה מכם בצורה מהותית. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם נזכרים רק בדיעבד, כאשר האקנה כבר פרץ החוצה בסערה. מעוניינים לקרוא עוד על טיפולים המיועדים להתפרצות אקנה? היכנסו לאתר של גל שמש:   www.galshemesh.co.il

אל תפוצצו או תגרדו פצעים

יצא לכם פצע בפנים? הנטייה הטבעית של כל אחד מאיתנו תהיה לנסות להעלים אותו במהרה. במקום להשתמש בקרמים ובתכשירים ייעודיים ננסה לפוצץ או לגרד אותו. התעסקות  לא אחראית עם פצעים עשויה להוביל להופעת פצעים נוספים בהקדם האפשרי. אולי לטווח הקצר ההחלטה תראה לכם כמו החלטה נבונה עם פלוסים רבים. אך לטווח הרחוק ההחלטה תהיה החלטה שגויה, כזו שרק תסבך אתכם יותר. בין רגע תראו איך כל נושא האקנה יוצא מכלל שליטה וגורם לכם להיות חסרי אונים.

שימוש תדיר במוצרי קוסמטיקה

נשים רבות אוהבות להתאפר, חלקן הגדול עושה זאת באופן קבוע כל השנה. אך אם לא תבחרי בתבונה את מוצרי הקוסמטיקה הם עשויים להביא איתם נזק רב. אנו מציעים לכן להשתמש רק במוצרי קוסמטיקה איכותיים, כאלה שתדעו שהם עומדים בכל הציפיות. אם הבחנתן בפצעים לאחר שימוש במוצר כזה או אחר מוטב יהיה להפסיק את השימוש בו. הכי חשוב שתפעלו במהרה, כדי למנוע מציאות בה תתרחש התפרצות של אקנה באופן בלתי נשלט. 

חשיפה לא מבוקרת לשמש

גם חשיפה לא מבוקרת לקרני השמש עשויה להוביל אתכם להשגת תוצאה שלילית. במקום להשיג שליטה על התפרצות האקנה, המציאות עשויה רק ללכת ולהחמיר. אנו מציעים לכם להיחשף לשמש רק באופן מבוקר, להשתמש בקרם הגנה של  kb pure. ברגע שהחשיפה לשמש תהיה מבוקרת תוכלו לדעת כי אינכם מפקירים את עצמכם בהקשר הזה. לא תגיעו למצב בו האקנה יתפרץ בצורה שלא באמת ניתן יהיה לשלוט עליה או לעצור אותה.

הימנעות מטיפולי פנים

כמו שאתם מבקרים אצל רופא השיניים, כך יהיה עליכם לבקר אצל הקוסמטיקאית. טיפולים קבועים אצל הקוסמטיקאית יאפשרו לעור הפנים להיות חלק ונקי מפצעים. כמובן שאם אתם מבחינים בפצעים בתדירות גבוהה, ניתן יהיה לקבוע טיפול נוסף אצל הקוסמטיקאית. הכי חשוב שתהיו עם אצבע על הדופק בכל מה שנוגע לסוגייה הספציפית הזו. מי שלא ילך בכלל לטיפולים אצל קוסמטיקאית ימצא את עצמו בקבוצת סיכון אמיתית להתפרצות אקנה. כפי שאמרנו ההתפרצות יכולה להיות בלתי נשלטת, כזו שתתקשו מאוד להתמודד איתה באופן מוחלט.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן