זימון תור דיגיטלי לדואר – כך תבצעו זאת

אחת הבעיות הגדולות ביותר של דואר ישראל בעבר הייתה התורים הבלתי פוסקים, שכללו בין היתר המון אי-סדר וחוסר ארגון שהובילו להמון תסכול בקרב הלקוחות – הרי מי אוהב להתווכח עם אנשים אחרים על מיקומו בתור או לחכות שעה וחצי רק בשביל לאסוף חבילה שהוא הזמין באינטרנט? ובכן, בדיוק לשם כך ניתן לבצע כיום זימון תורים בצורה מקוונת, כך שיהיה ניתן לקבוע תור מראש לכל אדם שמגיע לבקר בסניף הדואר על מנת לשפר את השירות ולהנעים על כל קהל הלקוחות. אז איך זה עובד, מה היתרונות של שיטה זו וכיצד ניתן לבצע זאת? על כך ועוד נרחיב לכם במהלך כתבה זו.

איך אפשר להזמין תור בצורה מקוונת?

אין ספק כי טמונים יתרונות רבים בביצוע  זימון תורים דיגיטלי. אולם, על מנת שתוכלו ליהנות מאותם יתרונות ולהכיר אותם, עליכם תחילה להבין כיצד לבצע זאת:

• כניסה אל אתר דואר ישראל – השלב הראשוני בעת זימון תור לסניפים של הדואר  בצורה מקוונת הוא כמובן, לבצע כניסה אל האתר של דואר ישראל ולבחור באפשרות “קביעת תור לקבלת שירות.”

• זמן – לאחר שהגעתם אל האתר שמטרתו העיקרית היא לאפשר לכם לבצע זימון תורים בצורה מקוונת, עליכם כעת לבחור את התאריך והשעה בה אתם מעוניינים לקבל שירות. הקפידו לבחור בשעה שאתם בטוחים כי תוכלו להגיע בה, זאת מאחר ובהינתן מצב ובו פספסתם את התור שלכם ייתכן כי עיכבתם לחינם את יתר התורות באותה השעה.

• פרטים אישיים – אחרי בחירת תאריך ושעה, כעת עליכם למלא את הפרטים האישיים שלכם, כך שהתור אכן ישוריין עבורכם. בסיום הזמנת התור אתם תקבלו SMS המאשר כי שוריין עבורכם תור וכן גם תקבלו תזכורת כיממה לפניו.

למה דווקא הזמנה מקוונת?

אנשים רבים שמגדירים עצמם כ”טכנופובים” אינם מבינים מדוע כל תחום שירות במדינתו הולך אל כיוון הדיגיטל. אולם, כאשר מדובר על הזמנה מקוונת של תורים לדואר ישראל, חשוב מאוד לציין כי הדבר כולל מספר רב מאוד של יתרונות. למעשה, בעת בה אתם מזמינים את התור שלכם באופן דיגיטלי, הדבר תורם לכך שתוכלו לקבוע שעה מראש – כך שיחסכו כל התורים המיותרים שהיו בעבר לבלתי נסבלים וגרעו בשירות שכולם קיבלו. יתרה מזו, בעת הזמנת תור בצורה מקוונת תוכלו למנוע תסבוכות לא רצויות כמו ויכוחים עם אנשים על מיקום בתור – אחרי הכל ידוע לכולם כי ויכוחים מסוג זה אף פעם לא נגמרים טוב. כשאתם יודעים היטב מהו מיקומכם בתור ויש לכם אישור SMS להוכיח את זה – אין שום סיבה שאדם יטען שהוא היה לפניכם וכן גם אין סיבה שתנסו “להידחף” אל מיקום של מישהו אחר בתור.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן