אמן חושים – ישראל – אמן חושים ישראלי

מה היתרונות של אמן חושים ישראלי על אמן חושים אחר? למה עלי לצפות אם אזמין אמן חושים לאירוע הפרטי שלנו במשפחה? כל התשובות בכתבה

כל היתרונות של אמן חושים ישראלי על פני אמן חושים אחר

בעבר הרחוק מאוד נחשפנו לאמני חושים רק לעתים רחוקות, לרוב זה היה דרך מסכי הטלוויזיה עם אמני חושים מפורסמים שהתארחו בתכניות אירוח עטורות רייטינג וכיוצא בזה, אך היום החשיפה שלנו לאמנות חושים היא הרבה יותר רחבה, החיים שלנו כיום מבוססים הרבה על הרשתות החברתיות והן, ובפרט הרשת החברתית טיקטוק מאפשרות לכל אחד ליהנות מצפייה באמנות רחוב מסוג של אמנות חושים. סרטונים בהם אנו בדרך כלל נצפה בצילום של אמן חושים ישראלי ש”מתקיל” אנשים ברחוב ומגלה בתוך כמה שניות על מה הם חושבים, איזה קלף הם מחזיקים ומה תאריך הלידה של אמא של הבן זוג שלהם. כן כן, את כל אלו, ברמות שונות יכולים לעשות אמני חושים.

כמובן שהצפייה באמנות חושים על מסך בגודל של 6 אינץ’ אינה יכולה להשתוות לחוויה עצמה. תארו לכם איזה הבדל גדול יש בין לצפות בהופעה של להקה, זמר או זמרת שאתם אוהבים על מסך של 6 אינץ’ ובין ללכת להופעה של אותם אמנים שאתם אוהבים ולצפות בהם בלייב – הבדל של שמיים וארץ. כך זה גם במופע של אמנות חושים ובכלל בחיים – ברגע שאנחנו לוקחים חלק בחוויה – החוויה הופכת לזיכרון, והזיכרון מאוד מוחשי. היום אנשים כבר הבינו שמופע של אמן חושים הוא מופע בידורי מהרמה הגבוהה ביותר ובפרט כאשר מדובר במופע של אמן חושים ישראלי שמכיר את המנטליות של “עלי אף אחד לא יכול לעבוד” הישראלית ויוצא מגדרו כדי ליצור לקהל שלו חוויה אותנטית ומשובחת שמתאימה להלך הרוח הישראלי.

אז כמו שהזכרנו לאמן חושים ישראלי יש יתרון מאוד ברור על אמן חושים שאינו ישראלי והוא יצירת מופע שמתאים לקהל הישראלי. היתרון הזה בעיקר בא לידי ביטוי היטב כאשר יש שילוב של הקהל במופע. אמן חושים ישראלי בפירוש יצליח ליצור אינטראקציה טובה יותר עם קהל ישראלי מאשר אמן חושים שאינו ישראלי. אבל זהו לא היתרון היחידי שיש לאמן חושים ישראלי על פני אמן חושים אחר כאשר מדובר בקהל ישראלי. יתרון קטן לא פחות הוא השפה.

נכון שרבים מאיתנו מבינים אנגלית ואפילו מצליחים לדבר לא רע וחלקנו אפילו יכולים לחשוב בשפה האנגלית, אבל, מופע של אמן חושים כפי שכבר הבנו הוא מופע שפונה הרבה למוח וכמדובר במוח אנשים מפעילים אותו בשפה המוכרת להם – שפת האם. לכן, כשמדובר במופע של מנטליסט שעושה לנו תעתועי מוח העברית תיצור אפקט הרבה יותר גדול אצלנו.

ישאל ארץ קטנה אמנם, אך יחד עם זאת אפשר למצוא בה הרבה אמני חושים, אמן חושים דובר עברית שמופיע מול קהל ישראלי מידי יום, הוא ללא ספק האמן חושים עם הניסיון הכי רב מול סוג הקהל הזה. הוא האיש שידע איך להפתיע, באילו תכנים לעסוק, הוא יהיה תמיד אקטואלי ורלוונטי להלך הרוח הישראלי ומיושר עם התרבות הדברת לקהל שלו.

כיום אנשים רבים אוהבים לשלב באירועים פרטיים שלהם מופעים של אמני חושים, ישנה לעתים מחשבת שווא שאמנים שאינם ישראלים אולי איכותיים יותר, אך הדבר כלל לא נכון, אמני חושים ישראלים הם אלו שיכולים באמת ובתמים לקרוא את הקהל שלכם ולהתאים את המופע שלו אל אותו קהל שהוא למעשה האורחים שלכם באירוע כמו כפפה ליד.

בין אם אתם מתכננים בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת 70 לאמא, או יומולדת 50 לדודה, שילוב של מופע אמנות חושים באירוע שלכם מבטיחה לכם אירוע יוצא מן הכלל שאף אחד לא ישכח. מופע של אמן חושים באירועים פרטיים משלב המון קטעים עם הקהל, למעשה רוב המופע אינו יכול להתקיים ללא האינטראקציה עם הקהל, משלב המון דרמה, הומור ובעיקר יוצר אווירה מהפנטת ומרהיבת חושים לכל האורחים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן