פולירון – לשינה איכותית יותר ובריאה יותר

מזרני פולירון מיוצרים במפעל פולירון הממוקם בא.ת דרומי באשקלון ליד קיבוץ זיקים. מפעל החברה מייצר את מזרני פולירון ומוצרי שינה מזה עשרות רבות של שנים, בשילוב של מחקר ופיתוח בתחום הנדסת השינה, של טכנולוגיה מתקדמת ושל שימוש במרכיבים איכותיים, התורמים לשינה איכותית ובריאה.

החברה החלה את דרכה בייצור מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים, בשיטת Slat-O-Pedic – פטנט אמריקאי בלעדי, מהמובילים והאיכותיים בארץ.

בנוסף, חברת פולירון מייצרת:

  • מזרנים אורטופדיים עם קפיצים
  • מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים
  • מזרני ספורט
  • מזרני ילדים ונוער
  • מוצרי בריאות נוספים
  • ספות נוער עם מזרני קפיצים / ללא קפיצים
  • ריהוט לילדים
  • מיטות מתכווננות

את כל מוצרי פולירון ניתן לרכוש דרך החנות המקוונת, רק מזרנים.

פולירון – מובילים בתחום השינה

אם אתם מחפשים לשדרג את חדר השינה שלכם – אין ספק כי פולירון זו החברה שכדאי לרכוש את מוצריה. מדוע דווקא מזרן פולירון אתם שואלים? הנה לכם מידע שישכנע אתכם ללא כל צל של ספק:

ראשית, כי פולירון היא חברה כחול לבן – חברה ישראלית וותיקה אשר הוקמה בתחילת שנות השבעים בקיבוץ זיקים. היא בעלת ניסיון של 40 שנה בייצור מזרונים מכל הסוגים – מזרונים יחידים וזוגיים, מזרונים אורטופדיים איכותיים, מזרונים למיטות מתכוונות, גדלים שונים ובעצם, כל שתבקשו תמצאו. פולירון מייצרים ומשווקים לא רק מזרונים אלא גם מיטות זוגיות, ספות נוער, מיטות מתכווננות ומנגנונים חשמליים שלהם, כריות אורטופדיות ומוצרים נלווים שיעזרו לכם להתפנק ויעניקו לכם את השינה הטובה ביותר בעולם. ואם תהיתם, חברת פולירון היא גם בעלת תו תקן אירופאי של איכות הסביבה.

מוצרי פולירון

פולירון מתמקדים בתחום השינה ומעניקים לכם מעבר למוצרים הסטנדרטיים גם מוצרים ייחודיים לדוגמת משולש להרמת הראש ולנשימה סדירה, מיטות ומזרונים ייחודיים המותאמים לצרכי ילדים ונוער, ספות מסוגים שונים הנפתחים למיטות בעת הצורך, מערכת ישיבה לחדרי ילדים הכולל ספות קטנות מעוצבות לבטיחות מקסימאלית, בסיסי עץ למיטה, מזרן פולירון לתינוקות זוחלים, מזרנים מתקפלים לטיולים ועוד אלפי מוצרים איכותיים לכל עת.

מזרן פולירון – לא רק איכות אלא גם אחריות ושירות

פולירון מתהדרים באיכות בסטנדרטים בינלאומיים ולכן גם האחריות שמספקים על מוצריהם ארוכת טווח. על מזרונים אורתופדיים לדוגמא, תוכלו לקבל אחריות של 10 ואף 15 שנים! ולישון על מי מנוחות בידיעה כי רכשתם מוצר איכותי שמורגש במהלך היום יום ולא רק בזמן שינה. ומה לגבי השירות? לחברת פולירון תודעת שירות מהמובילות בתחום המזרנים, שם שירות זה שירות ואחריות היא אחריות!

מזרון פולירון – מיטב הטכנולוגיה המתקדמת

פולירון ממשיכה להתפתח ולספק סחורה מצוינת לכל הגילאים. שנים של מחקרים, ניסיונות ומציאת פתרונות הביאו אותם לפתח מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים, מיטות נוער וילדים מבוססי לטקס- שכבת גומי טבעי למניעת הצטברות קרדית אבק, כמו של המבוגרים אשר יעניקו תמיכה אחידה לכל חלקי הגוף ויעניקו תחושה של רעננות לבוקר שאחרי. פולירון מחפשים ללא הרף להתקדם ולהשתמש בחומרים חדישים ואיכותיים להענקת שירות וסחורה ללא תחרות ואכן הם המובילים בתחום השינה בארץ. מדי שנה אלפי אנשים בוחרים מזרן פולירון ואינם טועים שכן בנוסף לאיכות המוצר, פולירון מקפידים על איכות השירות ללקוחותיהם לאורך השנים.

ומה עם מחירי פולירון?

מחירי פולירון נחשבים לטווח הבינוני והממוצע בשוק הישראלי, אך בפועל אתם יוצאים מורווחים: ראשית כי החברה היא ישראלית, מייצרת בארץ, ואין תוספת מחיר על משלוחים בינלאומיים, משווקים בינלאומיים, מיסים ומכס שנגבים על מוצרים מיובאים באותה איכות, כך שהתמורה שתקבלו למחיר היא גבוהה מאד וכל זאת מבלי להתייחס לאיכות ולאחריות. ולא רק זאת, היות והמוצרים מיוצרים בארץ, זמן ההמתנה עד קבלת המוצר שרכשתם מינימאלי, גם אם ביצעתם הזמנה אישית ומיוחדת, תוכלו לקבל את המוצר בטווח זמן קצר.

מה כדאי לברר כשרוכשים מוצרי פולירון

חשוב לשים לב לגודל, לסוגים השונים של המזרונים שפולירון מציעים, לדוגמא, מזרנים מבוססי קפיצים, מזרונים אורטופדיים ללא קפיצים, מזרנים עם שכבות אורטופדיות של ויסקו/לטקס, אם מדבר במזרונים אורטופדיים. שימו לב כי ניתן להזמין מזרונים בדרגות קשיחות שונה אפילו בין צד ימין לשמאל של המזרון. בררו מהו טווח האחריות, למי פונים במקרה של תקלה. במידה ואתם רוכשים מיטה מתכווננת של פולירון, בררו מה טווח האחריות על המנגנון המתכוונן ועל המזרון. ולסיכום, אל תשכחו לברר כיצד לשמור על מוצר פולירון שלכם באופן האופטימאלי ביותר על מנת שתוכלו ליהנות ממנו שנים ארוכות וטובות.

היכן תוכלו לרכוש מוצרי פולירון?

את מזרני פולירון ניתן לרכוש במספר רב של חנויות רהיטים או חנויות המתמחות במוצרים לחדר שינה בארץ. מומלץ להתייעץ עם הדיילים והמוכרים בחנות, הם ישמחו להשוות עבורכם בין המוצרים, לפרוש בפניכם את האפשרויות ולהציג את היתרונות של מוצרי פולירון לעומת האחרים.

אם לא בא לכם לצאת מהבית תוכלו לרכוש את מזרני פולירון גם באתר האינטרנט של “רק מזרנים” או במידה וכבר ראיתם בחנות ויש לכם רק שאלה, אנו יותר מנשמח לענות לכם ואף לתת לכם הצעת מחיר זולה. התקשרו אלינו: 1800-467-454

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן