מתכונים לארוחת בוקר

יש האומרים כי ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום, אך אם נגיד את האמת… היא חשובה בדיוק כמו כל ארוחה אחרת. אבל אנו בהחלט מסכימים שנרצה להתחיל את היום בארוחה טעימה וגם מזינה, ארוחה שתאפשר לנו להתחיל את היום בצורה קלילה אך גם תמלא אותנו באנרגיה הדרושה. אז בואו נדבר על מתכונים לארוחת בוקר.

לפעמים אנחנו לא ממש יודעים מה לאכול, אנחנו פותחים את המקרר ולמרות שהוא מלא בדברים, אנחנו לא יודעים מה לאכול. ומצד שני יש גם את אלו שבעיניים עצומות כבר יוציאו ביצה מהמקרר ויתחילו להכין חביתה. מתכונים לארוחת בוקר מתאימים גם לאלו שלא יודעים מה להכין, וגם לאלו העושים זאת באופן אוטומטי. בסופו של דבר כולם רוצים ליהנות מדברים חדשים וטעימים, ולפעמים זקוקים לרעיונות.

לכל אחד יש את סגנון ארוחת הבוקר המועדף עליו. ישנם אנשים עבורם ארוחת בוקר חייבת להיות קלילה ומורכבת בעיקר מירקות, אצל אחרים עוגה וקפה יחשבו לארוחת בוקר, ויש כאלו הרוצים ארוחת בוקר כבדה וממלאת. אל דאגה, יש מתכונים לארוחת בוקר בשביל כולם.

מתכונים מהירים לארוחת בוקר

יש ימים בהם אנו מתעוררים בנחת ויש לנו זמן להכין ארוחת בוקר, ויש ימים בהם אנו ממהרים לעבודה ואין לנו הרבה זמן. ואם אתם הורים לילדים, הבוקר שלכם יכול להיות לחוץ במיוחד. אבל זה לא אומר שצריך לוותר על ארוחת הבוקר או לאכול דברים שאינם בריאים בגלל שהם מהירים. ישנם גם מתכונים לארוחת בוקר שהם מהירים וקלים להכנה, ויש גם דברים שאפשר להכין יום מראש.

אם תרצו משהו מהיר ומשביע, תוכלו לנסות סלט אבוקדו וביצים קשות. זו מנה יפה של חלבון, קל להכין אותו במהירות (הביצים הקשות יכולות להתבשל בזמן שאתם עושים דברים אחרים), וניתן בקלות לשים אותו על פרוסת טוסט או הלחם המועדף עליכם.

אם תרצו ארוחה שניתן להכין אותה ערב קודם והיא עדיין טעימה, תוכלו להכין סלט ביצים עם בצל מקורמל. הבצל מוסיף לארוחת הבוקר טעם מתקתק וייחודי, כזה שגם ילדים אוהבים. ניתן בקלות למרוח אותה על לחם ואפשר להוסיף עוד איזה ירק מעל אם אוהבים.

ואם תרצו מתכונים לארוחת בוקר עבור הימים שבהם יש לכם זמן ותרצו להשקיע ולפנק את המשפחה, תוכלו לנסות מתכון מושקע כמו בורקס תרד וגבינות דיאטטי ונטול גלוטן.

כתבה זו נכתבה על ידי צוות כותבי התוכן של אתר פודיק – שחר חן – אוכל טעים בצ’יק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן