כיצד לבחור עורך דין גירושין 

למרות שלפני כמה שנים עמדתם נרגשים ביחד מתחת לחופה, היום כבר ברור לכם שאתם רוצים להיפרד? ניסיתם לעשות מספר צעדים כדי להציל את הזוגיות שלכם, אך בפועל זה לא עבד? אם כך, תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד. זה קורה להרבה מאוד זוגות בישראל, שכן בארץ שלנו אחד מכל שלושה זוגות נשואים בוחר להיפרד. מה שכן, נשאלת השאלה: איך נפרדים? איך מפרקים את החבילה ואיך מתגרשים? כולנו מכירים לא מעט סיפורים על אנשים שעבורם הגירושים הפכו להיות סיוט. הם נלחמו אחד בשני ומצאו את עצמם בדיונים אינסופיים בבתי המשפט. מעבר לכך שלקח להם הרבה מאוד זמן להתגרש, הם גם הוציאו הון עתק על התהליך. זה לא משהו שאף אחד מאחל לעצמו. לכן כדאי שתדעו: השאלה באיזה עורך דין גירושין תבחרו תשפיע בצורה משמעותית ביותר על השאלה איך תתגרשו.

קווים לדמותו של עורך דין מוצלח

אומנם ההבנה שאתם צריכים לפנות אל עורך דין לענייני גירושין אינה פשוטה, אך זה קורה לרבים מאיתנו. לכן אחד מהדברים החשובים ביותר זה להבין שככל שתבחרו לכם עורך דין כמה שיותר מהר, כך תוכלו להתגרש בצורה פחות מורכבת. כדאי לערב את עורך הדין שלכם כבר בשלבים הראשונים של התהליך. כך הוא יוכל לעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות שאחר כך יכולות לעלות לכם ביותר. אם אתם תוהים כיצד נכון יהיה לבחור את עורך הדין שלכם, יש כמה פרטים שכדאי לקחת בחשבון. למשל, עד כמה הוא מנוסה? והאם מדובר על אורך דין שיודע להתמודד גם עם מצבים מורכבים במיוחד? האם אנשים אחרים שיצא להם לפנות אל אותו עורך דין בעבר באמת יכולים להמליץ על השירות שהוא מציע? חשוב שיהיו לכם כמה שיותר פרטים אודות עורך הדין. הוא עתיד ללוות אתכם בתקופה מורכבת ביותר של חייכם ולכן רצוי שהוא גם יהיה אדם אמין ורגיש. להתגרש זה לא עניין פשוט וזה מעורר הרבה רגשות. לכן, אם תוכלו לעשות זאת בליווי של איש מקצועי רציני, מה טוב.

כמה יעלה לכם התהליך?

קשה לדבר על החיפוש אחר עורך דין גירושין מתאים ולא להזכיר גם את שאלת העלויות. זה ברור שאם אתם פונים לעורך דין כדי להתחיל תהליך של גירושין, תצטרכו לשלם כסף על שירותיו. יחד עם זאת, זה לא תמיד חייב להיות יקר מידי. יש אומנם עורכי דין שמרשים לעצמם לגבות מחירים מופקעים, אך זה לא תמיד חייב להיות כך. לכן חשוב מאוד להבין מראש כמה אתם עומדים לשלם. מעבר לשאלת המחיר, חשוב גם להבין על מה בדיוק אתם משלמים. מה כולל המחיר? והאם הליווי של עורך דין יסתיים בשלבים הראשונים של הניסיון להגיע להסכם עם הצד השני או שהוא ילווה אתכם לכל אורך הדרך, גם אם הדברים יסתבכו? רצוי לבדוק את הפרטים האלה מראש. זה נכון שגירושין זה לא עניין זול, אך אתם גם לא חייבים להיכנס עכשיו לתהליך שיגבה מכם מחיר מופקע. אין ספק שאם בחרתם להתגרש רצוי לעשות זאת כמה שיותר מהר ולכן עליכם לבחור עורך דין שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן