גביית חובות ושיקים חוזרים לעסקים וחברות כיצד תזהו חברה במשבר וכיצד תגבו את החוב הקיים? 


מאמר מאת עורך דין לגביית חובות  אריק ינאי

מי שיש לו עסק או חברה גדולה מכיר את העניין הזה: אנחנו עובדים מול לא מעט אנשים. אנחנו מקבלים שירותים מחברות שונות, ולא אחת שומעים על חברה שפשוט התפרקה. החברה לא עמדה בקצב, עשתה טעויות וכעת היא חייבת הרבה מאוד כספים לכולם. כאשר אנחנו שומעים על הזה מהצד, אנחנו מרימים גבה וחושבים שזה לא נעים. לעומת זאת, כאשר דבר כזה קורה לנו, זה עלול למוטט גם את העסק שלנו. זה נשמע לכם מוכר? אתם מתחילים לזהות שאחת מהחברות שמולה אתם עובדים נמצאת במשבר? זה בדיוק הרגע לפנות אל עורך דין גבייה . אם אתם תוהים כיצד תזהו חברה במשבר, כדאי שתדעו שזה מאוד פשוט, כי יש כמה סימנים ברורים. לא עונים לכם לטלפון? מתחמקים מכם? דוחים תשלומים? לא ברור לכם מה קורה? אם לכל זה תוסיפו גם את תחושת הבטן שלכם, כנראה שאתם צודקים וכנראה שהצד השני במשבר.

מה עושים כדי לקבל את הכסף שמגיע לנו?

ראשית, אם חשבתם לרגע שזה מאבק אבוד, כדאי שתדעו שזה לא בדיוק כך. אומנם זה נכן שאם לצד השני אין כסף לתת לכם זה עלול להיות קצת בעייתי, אך יחד עם זאת, זה לא באמת אבוד. אם תפנו אל עורך דין גביית חובות שמגיע עם ניסיון וידע, הוא בהחלט יוכל לעזור לכם. יחד עם זאת, חשוב להבין שזה כנראה הולך להיות תהליך ממושך. משמעות הדברים היא שכדי שאתם בעצמכם לא תגיעו למצב כלכלי בעייתי, כדאי שתמצאו בינתיים מקורות מימון אחרים עד שבאמת תצליחו לגבות את הסכום שמגיע לכם. מעבר לכך, חשוב להבין שיש גורמים שונים שישפיעו על התהליך. למשל, איך גובים כסף מאדם שנעלם? לא אחת קורה שאנשים נכנסים למשבר כלכלי והדבר הראשון שהם עושים זה “להיעלם”. חשוב לדעת שגם במקרים כאלה יש לא מעט דברים שאפשר לעשות, כמו למשל, צו עיכוב יציאה מהארץ וכדומה. מקרה נוסף שעלול להיות מורכב, הוא המקרה שבו אנחנו צריכים לגבות כספים מאדם שהלך לעולמו. כל המקרים האלה הינם מקרים מורכבים שלא קל להתמודד איתם. מצד שני, עם עורך דין נכון, אתם בהחלט יכול להיות בטוחים שבסופו של דבר, אחרי התהליך כולו, כן תצליחו לקבל את מה שמגיע לכם.

באיזה עורך דין תבחרו למשימה?

ישנם לא מעט עורכי דין שיוכלו לעזור לכם בעניין הזה. הרבה פעמים קורה שחברות או עסקים צריכים להתמודד מול חברה שלא משלמת להם כסף. לכן כדאי שתדעו: הרבה תלוי בשאלה באיזה עורך דין אתם בוחרים. עד כמה עורך הדין מנוסה והאם תוכלו לסמוך עליו? כדאי יהיה לבדוק לגביו כמה שיותר פרטים. למשל, האם הוא עובד בתחום הזה כבר הרבה שנים? גביית חובות זה תחום שצריך להכיר היטב לעומק. יש להיות בקיאים גם בכל החידושים שקורים בתחום הזה עם השנים. לכן אין ספק שכדאי לעשות מחקר מקדים ולהבטיח שאתם פונים אל עורך דין שיידע לעזור לכם. התהליך אינו פשוט אך בעזרת אנשי המקצוע הנכונים ההסתברות שתקבלו את מה שמגיע לכם תגדל. אל תדחו את הדברים ובחרו לכם עוד היום עורך דין שתוכלו להיעזר בשירותיו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן